Jump to content
  • 0

pomoc Načítání objektů


FelipeCZ

Dotaz

22 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Jo sorry, myslel sem, že to je známý problém :d

public OnGameModeInit()
{
	SetGameModeText(VERSION);
	#include "../include/spawns/objects/objpalo.inc"
	#include "../include/spawns/objects/staticobjpalo.inc"
	#include "../include/spawns/vehicles/vehpalo.inc"
	#include "../include/spawns/playerclass.inc"
	SetTimer("RespawnObjects",1000*60*1,1);
	SetTimer("Tips",1000*60*5,1);
	EnableStuntBonusForAll(0);
	SetWeather(9);
	return 1;
}
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Globální moderátor

no nevím jestli by to tak šlo ale rozhodně jsem nikdy neviděla include jinde než nahoře ... ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

nie, má pravdu, pokiaľ má v tom include len samé CreateObject() napr tak mu to pojde, prakticky si predstav že ten riadok "include" sa nahradí textom z toho súboru

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Globální moderátor

logiciky mě to tak napadlo ale prakticky jsem to tak nikdy neviděla .... 

 

chyba tedy bude někde jinde jak vypadají přibližně ty includy?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nic zvláštního právě.

CreateObject(19313, 2416.9009, 101.2986, 26.4766, 0.0, 0.0, 0.0);//fence
CreateObject(19313, 2406.9009, 101.2986, 26.4766, 0.0, 0.0, 0.0);//fence

Ještě podotýkám, že vozidla mám naspawnované podobným způsobem a fungují napoprvé.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Globální moderátor

a nemáš ty objekty přes limit? max objektů co vím tak je 1000 bez streameru ..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

To určitě nemám a jak jsem již zmínil, po respawnu vyvolaném přikazem se načtou, když k nim mám přiřazené id. Jediný problém je ten, že se nenačítají hned při spuštění serveru.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Přehlednost soudruhu...přehlednost...co kdybych jich měl tisíc? :d Určitě by to nebylo příjemné a taky je pomocí toho includu znovu můžu respawnout, když je zničím :d

Link to comment
Share on other sites

  • 0


public OnGameModeInit() { /* obsah suboru inklud.inc */
CreateObject(19313, 2416.9009, 101.2986, 26.4766, 0.0, 0.0, 0.0);//fence
CreateObject(19313, 2406.9009, 101.2986, 26.4766, 0.0, 0.0, 0.0);//fence
}

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
public OnGameModeInit() { /* obsah suboru inklud.inc */
  CreateObject(19313, 2416.9009, 101.2986, 26.4766, 0.0, 0.0, 0.0);//fence
  CreateObject(19313, 2406.9009, 101.2986, 26.4766, 0.0, 0.0, 0.0);//fence
}

Tohle je jasné, ale jde mi o to, abych to vkládal ze souboru, pokud to je vůbec možné.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

1.) Porozmýšlame, že či LoadStaticVehiclesFromFile obsahuje v názve slovo object.
2.) Ak áno, použijeme tú funkciu.
3.) Ak nie, tak si zadáme do Googlu LoadObjectsFromFile samp.
4.) Ak nájdeme funkčný skript, použijeme ho.
5.) Ak nenájdeme funkčný skript, vytvoríme si vlastný, analogický k načítavaniu vozidiel.
  • Prípadne použijeme nefunkčný ako základ nášho, funkčného.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...