Zimbabwe 0 Odesláno: 2. Duben, 2014 Share Odesláno: 2. Duben, 2014 Mám script že když mě někdo zabije nebo se zabiju vypanou ze mě všechny peníze. Neví někdo jak udělat že když se zabiju veme mi to jen část peněz ? Např mám u sebe 1200$ tak mi to veme např. 400. Díky za rady. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Tanga 131 Odesláno: 2. Duben, 2014 Share Odesláno: 2. Duben, 2014 GivePlayerMoney(killerid, GetPlayerMoney(playerid) / 3); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Zimbabwe 0 Odesláno: 2. Duben, 2014 Author Share Odesláno: 2. Duben, 2014 Já to mám, že když ho někdo zabije vypadne z něho balík a když dá hráč /pmoney veme ty peníze jak by to bylo ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 2. Duben, 2014 Share Odesláno: 2. Duben, 2014 GivePlayerMoney(killerid, GetPlayerMoney(playerid) / 3); Jop ale givneš mu peníze ale ten co umřel tak se mu neubere nic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Zimbabwe 0 Odesláno: 2. Duben, 2014 Author Share Odesláno: 2. Duben, 2014 No právě že ubere. Potřebuju udělat, že když zabiju já tebe tak tobě to veme nějakou desetinu peněz třeba máš 20k zabiju tě a buděš mit 5k. Když tě zabiju vypadne z tebe balíček s těmi tvými penězi a když já ho vemu dá mi to ty peníze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor Hip 191 Odesláno: 2. Duben, 2014 Globální moderátor Share Odesláno: 2. Duben, 2014 je to jen o počítání .... předpokládám že máš nějakou proměnou do které uložíš peníze pro balíček... tak do ní hodíš peníze: prom = GetPlayerMoney(playerid) / 3; // dá se tam třetina peněz co jsi měl ... a aby mu to sebralo peníze GivePlayerMoney(playerid,-GetPlayerMoney(playerid) / 3); // odečte mu to třetinu peněz ... takhle si myslel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Zimbabwe 0 Odesláno: 2. Duben, 2014 Author Share Odesláno: 2. Duben, 2014 Ano takhle. Mám to takhle a nevím jak to udělat. // Created by justinnater // Version 1.0 #include <a_samp> #include <streamer> #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFFF #define QCMD:%1(%2) \ forward cmd_%1(%2); \ public cmd_%1(%2) new bagobjects[MAX_PLAYERS],bagmoney[MAX_PLAYERS]; new Float:bagpos[MAX_PLAYERS][3],Text3D:bagtext[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptExit() { for(new t=0; t<=MAX_PLAYERS; t++) if(bagmoney[t]>0) { DestroyDynamicObject(bagobjects[t]); DestroyDynamic3DTextLabel(bagtext[t]); bagmoney[t]=0,bagpos[t][0]=0.0,bagpos[t][1]=0.0,bagpos[t][2]=0.0; } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { if(bagmoney[playerid]!=0) { DestroyDynamicObject(bagobjects[playerid]); DestroyDynamic3DTextLabel(bagtext[playerid]); bagmoney[playerid]=0,bagpos[playerid][0]=0.0,bagpos[playerid][1]=0.0,bagpos[playerid][2]=0.0; } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { new money = GetPlayerMoney(playerid); if(money>0) { new string[128]; new randnumb = 0 + random(360); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); SetPlayerScore(playerid,GetPlayerMoney(playerid)); bagobjects[playerid]=CreateDynamicObject(1212,x,y,z-0.5,0,0,randnumb); format(string,sizeof(string),"",PlayerName(playerid),money); bagtext[playerid] = CreateDynamic3DTextLabel(string, 0xFFFFFFFF,x,y,z-0.8, 30.0); bagpos[playerid][0]=x,bagpos[playerid][1]=y,bagpos[playerid][2]=z; bagmoney[playerid]=money; ResetPlayerMoney(playerid); return 1; } return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) return PreloadAnimLib(playerid,"BOMBER"); public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(IsPlayerDriver(playerid)) return 1; if(newkeys & KEY_WALK ) { for(new t=0; t<=MAX_PLAYERS; t++) if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3,bagpos[t][0],bagpos[t][1],bagpos[t][2])) { if(bagmoney[t]<1) return 1; GivePlayerMoney(playerid,bagmoney[t]); SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, "Sebral jsi peníze!"); DestroyDynamicObject(bagobjects[t]); DestroyDynamic3DTextLabel(bagtext[t]); ApplyAnimation(playerid, "BOMBER", "BOM_Plant", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); bagmoney[t]=0,bagpos[t][0]=0.0,bagpos[t][1]=0.0,bagpos[t][2]=0.0; return 1; } } return 1; } stock PlayerName(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); return name; } stock PreloadAnimLib(playerid, animlib[]) return ApplyAnimation(playerid,animlib,"NULL",0.0,0,0,0,0,0); stock IsPlayerDriver(playerid) //By Sacky { new playerstate; playerstate = GetPlayerState(playerid); if(playerstate == PLAYER_STATE_DRIVER) return 1; return 0; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Zimbabwe 0
Mám script že když mě někdo zabije nebo se zabiju vypanou ze mě všechny peníze. Neví někdo jak udělat že když se zabiju veme mi to jen část peněz ? Např mám u sebe 1200$ tak mi to veme např. 400. Díky za rady.
Link to comment
Share on other sites
6 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now