Jump to content
  • 0

pomoc Peníze po smrti


Zimbabwe

Dotaz

Mám script že když mě někdo zabije nebo se zabiju vypanou ze mě všechny peníze. Neví někdo jak udělat že když se zabiju veme mi to jen část peněz ? Např mám u sebe 1200$ tak mi to veme např. 400. Díky za rady.

Link to comment
Share on other sites

6 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

No právě že ubere. Potřebuju udělat, že když zabiju já tebe tak tobě to veme nějakou desetinu peněz třeba máš 20k zabiju tě a buděš mit 5k. Když tě zabiju vypadne z tebe balíček s těmi tvými penězi a když já ho vemu dá mi to ty peníze.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Globální moderátor

je to jen o počítání ....

 

předpokládám že máš nějakou proměnou do které uložíš peníze pro balíček...

 

tak do ní hodíš peníze:

 

prom = GetPlayerMoney(playerid) / 3; // dá se tam třetina peněz co jsi měl ...

 

a aby mu to sebralo peníze 

 

GivePlayerMoney(playerid,-GetPlayerMoney(playerid) / 3); // odečte mu to třetinu peněz ... 

 

takhle si myslel?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ano takhle. Mám to takhle a nevím jak to udělat.

// Created by justinnater
// Version 1.0

#include <a_samp>
#include <streamer>

#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFFF
#define QCMD:%1(%2)          \
                        forward cmd_%1(%2); \
                        public cmd_%1(%2)

new bagobjects[MAX_PLAYERS],bagmoney[MAX_PLAYERS];
new Float:bagpos[MAX_PLAYERS][3],Text3D:bagtext[MAX_PLAYERS];

public OnFilterScriptExit()
{
    for(new t=0; t<=MAX_PLAYERS; t++)
    if(bagmoney[t]>0)
    {
	    DestroyDynamicObject(bagobjects[t]);
	    DestroyDynamic3DTextLabel(bagtext[t]);
	    bagmoney[t]=0,bagpos[t][0]=0.0,bagpos[t][1]=0.0,bagpos[t][2]=0.0;
    }
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
	if(bagmoney[playerid]!=0)
	{
	    DestroyDynamicObject(bagobjects[playerid]);
	    DestroyDynamic3DTextLabel(bagtext[playerid]);
	    bagmoney[playerid]=0,bagpos[playerid][0]=0.0,bagpos[playerid][1]=0.0,bagpos[playerid][2]=0.0;
	}
	return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
	new money = GetPlayerMoney(playerid);
	if(money>0)
{
		
		new string[128];
	    new randnumb = 0 + random(360);
	    new Float:x,Float:y,Float:z;
	    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
	    SetPlayerScore(playerid,GetPlayerMoney(playerid));
	    bagobjects[playerid]=CreateDynamicObject(1212,x,y,z-0.5,0,0,randnumb);
		format(string,sizeof(string),"",PlayerName(playerid),money);
		bagtext[playerid] = CreateDynamic3DTextLabel(string, 0xFFFFFFFF,x,y,z-0.8, 30.0);
		bagpos[playerid][0]=x,bagpos[playerid][1]=y,bagpos[playerid][2]=z;
		bagmoney[playerid]=money;
     	ResetPlayerMoney(playerid);
  		return 1;
	}
	return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)	return PreloadAnimLib(playerid,"BOMBER");

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
	if(IsPlayerDriver(playerid)) return 1;
    if(newkeys & KEY_WALK )
    {
    	for(new t=0; t<=MAX_PLAYERS; t++)
		if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3,bagpos[t][0],bagpos[t][1],bagpos[t][2]))
		{
		    if(bagmoney[t]<1) return 1;
		    GivePlayerMoney(playerid,bagmoney[t]);
		    SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, "Sebral jsi peníze!");
		    DestroyDynamicObject(bagobjects[t]);
		    DestroyDynamic3DTextLabel(bagtext[t]);
		    ApplyAnimation(playerid, "BOMBER", "BOM_Plant", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
		    bagmoney[t]=0,bagpos[t][0]=0.0,bagpos[t][1]=0.0,bagpos[t][2]=0.0;
		    return 1;
		}
    }
	return 1;
}

stock PlayerName(playerid)
{
	new name[MAX_PLAYER_NAME];
	GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
	return name;
}

stock PreloadAnimLib(playerid, animlib[])
   return ApplyAnimation(playerid,animlib,"NULL",0.0,0,0,0,0,0);

stock IsPlayerDriver(playerid) //By Sacky
{
	new playerstate;
	playerstate = GetPlayerState(playerid);
	if(playerstate == PLAYER_STATE_DRIVER)	return 1;
	return 0;
}
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...