Jump to content
  • 0

pomoc Majitel domu


LosO

Dotaz

Zdravím,

Mám spravený House Systém a používam v nom túto QWERovú funkciu na zistenie ak už hráč vlastní niejaky dom tak aby sa mu nedal kúpiť ďalší..

stock IsPlayerAnyHouseOwner(playerid)
{
new dom = 0;
for(new c=0;c<=Domy;c++)
{
new cesta[30];
format(cesta,30,"Domy/%d.txt",c);
if(!strcmp(dini_Get(cesta,"Majitel"),Jmeno(playerid)))
{
dom = 1;
break;
}
}
return house;
}

A chcem sa spítať dá sa to niejak prerobiť na 2 domy ?

Link to comment
Share on other sites

3 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Přes proměnný :)..

 

Když si koupí jeden dům:

VlastniDum[playerid] = 1;

Když zakoupí druhej :

VlastniDum[playerid] = 2;
if(VlastniDum[playerid] == 2)return SCM(playerid,0xffff,"Už máš moc domů.!");
if(VlastniDum[playerid] == 0 || VlastniDum[playerid] == 1)
{
vykonání funkce 
}

Tak bych si s tím hrál Já :))..

Ale určitě to jde nějak jednodušeji :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Toto ma tiež napadlo.. Lenže ak administrator odobere na servery hráčovy dom tak potom by som musel zasa otvárať hráčov súbor a meniť mu počet domov..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dom1[playerid]
Dom2[playerid]

Práve keď som si pozrel tú funkciu, tak mi došlo, že je to hrozné.

To je na každý dom jeden savefile?!

Ja by som prerobil ten save system :).

Bolo by to efektívnejšie a nemusel by si riešiť to kolko má domov prepísovaním ručne.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...