Jump to content
  • 0

pomoc PlayAudioSt.... distance pro všechny uživatele/hráče


VolfikCZ

Dotaz

Zdravím,pawneři mám otázku a taky se chci zeptat jak to mám udělat... mám příkaz /150 když ho zadám tak na určitém místě se my spustí hudba muzika mám to na distance na určitou zonu vzdálenost,když ten příkaz napíšu tak to slyším pouze já na tom určitém místě ale já potřebuji když ten příkaz napíšu tak abych to slyšel já ale I hráči kolem když na to místo přídou tak ta muzika hudba,chci aby ji slyšeli ostatní hráči co jsou poblíž...dám tu kód at máte představu jak to vypadá,předem děkuji za vaše rady,odpovědi :) :)

#include <a_samp>
#include <a_players>
#define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, "")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
dcmd(158,3,cmdtext);
dcmd(150,3,cmdtext);
dcmd(155,3,cmdtext);
dcmd(112,3,cmdtext);
}
return 0;
}


dcmd_150(playerid,params[])
{
   if(!strlen(params))return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "[  !  ] Pouziti: /150 [POZICE]");
   else
   {
   new string[256];
   new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Distance = 80.0;
   GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
   format(string, sizeof(string), "Hráč %s potrebuje hasiče! [ Pozice: %s ]", GetName(playerid),params);
   SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, string);
   SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,"[  !  ] V hasické stanici se spustil poplašní alarm !");
   PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://k002.kiwi6.com/hotlink/qvh8n9479f/pozor-poplach.mp3", 2254.6733,-1341.6986,24.7057, Distance, 1);
   }
   return 1;
}

Ještě jednou předem díky za odpovědi :)

Link to comment
Share on other sites

10 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Moja rada: 
Pozri si v mojom podpise filterscript Zamestnanie DJ.
Je tam kód, ktorý každému v bare hrá pesničku, ktorú hrá DJ.
Je tam priložený aj zdroj.

Úprava: Keď si to pozrieš a ajtak na to neprídeš, pošlem ti celý kód.
ALE LEN KEĎ SI TO POZRIEŠ - OVERÍM SI TO.
*Ostatní by mu to zatiaľ nemuseli napísať :p.

Edited by Tango
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Kouknul jsem se na to 

stock ZahrajDJZvuk(IDZvuku)
{
	for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
	{
	    if(IsPlayerConnected(i))
	    {
	    	if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,50,487.7921,-4.4865,1002.0781))
	    	{
	       		PlayerPlaySound(i,IDZvuku,487.7921,-4.4865,1002.0781); //Místo toho můžu dát PlayAudioStreamForPlayer a tam dát svůj odkaz na hudbu ?
	    	}
	 	}
	}
}


Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ten cyklus FOR pustí pesničku každému hráčovi...
Vidím, že si asi bezradný..
Chceš tak, aby to bolo počuť stále okolo hráča, alebo len tam, kde to hráč nastaví aby to hralo?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ten cyklus FOR pustí pesničku každému hráčovi...

Vidím, že si asi bezradný..

Chceš tak, aby to bolo počuť stále okolo hráča, alebo len tam, kde to hráč nastaví aby to hralo?

 

Nene,když to hráč pustí na jakém koliv místě tak ta hudba se pustí na určitém místě pozici si tam dám

PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://k002.kiwi6.com/hotlink/qvh8n9479f/pozor-poplach.mp3", 2254.6733,-1341.6986,24.7057, Distance, 1);

Ale aby to slyšeli všichni a ale jen ti co tam příjdou na to místo to "Distance"

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Blbosť - distance nie je miesto.
Distance je vzdialenosť od miesta.
Tým, že ho nikde nemôžeš zmeniť, zbytočne budeš na to definovať premennú - do PlayAudio daj rovno to 80. 

dcmd_150(playerid,params[])
{
   if(!strlen(params))return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "[  !  ] Pouziti: /150 [POZICE]");
   else
   {
   new string[256];
   new Float:X, Float:Y, Float:Z; //to distance bola hovadina
   GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
   format(string, sizeof(string), "Hráč %s potrebuje hasiče! [ Pozice: %s ]", GetName(playerid),params); // Getname máš definované? Lebo malo by byť GetPlayerName
   SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, string);
   SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,"[  !  ] V hasické stanici se spustil poplašní alarm !");
   for (new i = 0; i<MAX_PLAYERS; i++)
   {
   if(IsPlayerConnected(i))
    {
        PlayAudioStreamForPlayer(i, "http://k002.kiwi6.com/hotlink/qvh8n9479f/pozor-poplach.mp3", 2254.6733,-1341.6986,24.7057, 80, 1);
    }
   }
   return 1;
}
Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

Blbosť - distance nie je miesto.

Distance je vzdialenosť od miesta.

Tým, že ho nikde nemôžeš zmeniť, zbytočne budeš na to definovať premennú - do PlayAudio daj rovno to 80. 

dcmd_150(playerid,params[])
{
   if(!strlen(params))return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "[  !  ] Pouziti: /150 [POZICE]");
   else
   {
   new string[256];
   new Float:X, Float:Y, Float:Z; //to distance bola hovadina
   GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
   format(string, sizeof(string), "Hráč %s potrebuje hasiče! [ Pozice: %s ]", GetName(playerid),params); // Getname máš definované? Lebo malo by byť GetPlayerName
   SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, string);
   SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,"[  !  ] V hasické stanici se spustil poplašní alarm !");
   for (new i = 0; i<MAX_PLAYERS; i++)
   {
   if(IsPlayerConnected(i))
    {
        PlayAudioStreamForPlayer(i, "http://k002.kiwi6.com/hotlink/qvh8n9479f/pozor-poplach.mp3", 2254.6733,-1341.6986,24.7057, 80, 1);
    }
   }
   return 1;
}

 

 

GetPlayerName 

 

new Float:X, Float:Y, Float:Z; //to distance bola hovadina 

mám to tam teda nechat ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ách jaj...
Na.

dcmd_150(playerid,params[])
{
   if(!strlen(params))return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "[  !  ] Pouziti: /150 [POZICE]");
   else
   {
   new string[256];
   new Float:X, Float:Y, Float:Z; //to distance bola hovadina
   new MenoHraca[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid,MenoHraca,sizeof(MenoHraca));
   GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
   format(string, sizeof(string), "Hráč %s potrebuje hasiče! [ Pozice: %s ]", MenoHraca,params); 
   SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, string);
   SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,"[  !  ] V hasické stanici se spustil poplašní alarm !");
   for (new i = 0; i<MAX_PLAYERS; i++)
   {
   if(IsPlayerConnected(i))
    {
        PlayAudioStreamForPlayer(i, "http://k002.kiwi6.com/hotlink/qvh8n9479f/pozor-poplach.mp3", 2254.6733,-1341.6986,24.7057, 80, 1);
    }
   }
   return 1;
}
Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

Ách jaj...

Na.

dcmd_150(playerid,params[])
{
   if(!strlen(params))return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "[  !  ] Pouziti: /150 [POZICE]");
   else
   {
   new string[256];
   new Float:X, Float:Y, Float:Z; //to distance bola hovadina
   new MenoHraca[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid,MenoHraca,sizeof(MenoHraca));
   GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
   format(string, sizeof(string), "Hráč %s potrebuje hasiče! [ Pozice: %s ]", MenoHraca,params); 
   SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, string);
   SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,"[  !  ] V hasické stanici se spustil poplašní alarm !");
   for (new i = 0; i<MAX_PLAYERS; i++)
   {
   if(IsPlayerConnected(i))
    {
        PlayAudioStreamForPlayer(i, "http://k002.kiwi6.com/hotlink/qvh8n9479f/pozor-poplach.mp3", 2254.6733,-1341.6986,24.7057, 80, 1);
    }
   }
   return 1;
}

 

 

Vyzkouším,dík za ochotu +rep. :)

Nevím nechce to jít když to napíšu to /150 lalal tak se ta hudba pustí pouze mně

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...