Chcel by som dosiahnuť, aby cyklus trval, kým hráč nestlačí danú klávesu, ale neviem ako to spraviť, ako sa dostať do funkcie OnPlayerKeyStateChange.
Chcel som niečo takéto, neviem či mi rozumiete. Som začiatočník v pawne a bol by som rád ak by ste mi pomohol, poprípade aj vysvetlili, prečo to tak funguje.
Dotaz
TommyX 0
Vedel by mi niekto napísať krátky ukážkový kód, ako spraviť:
Keď mám vlastnú funkciu a v nej chcem zistiť, či hráč stlačil nejaký bindnutý key
public DrevorubacRez(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,"Stlač L.Shift (Jump)");
for (new i=0;i<1;)
{
if (newkeys & KEY_JUMP))
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
j++;
}
}
return 1;
}
Chcel by som dosiahnuť, aby cyklus trval, kým hráč nestlačí danú klávesu, ale neviem ako to spraviť, ako sa dostať do funkcie OnPlayerKeyStateChange.
Chcel som niečo takéto, neviem či mi rozumiete. Som začiatočník v pawne a bol by som rád ak by ste mi pomohol, poprípade aj vysvetlili, prečo to tak funguje.
Ďakujem za odpovede
Link to comment
Share on other sites
12 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now