Jump to content

[C# Hra] Cursor War


ffredyk

Recommended Posts

  • Majitel

Je to hlavně hra, se kterou se učím pracovat v XNA frameworku.

Nečekejte žádný zázraky, navíc hra není hotová a tento topic budu aktualizovat s novinkama..

 

Info o hře:

Charakteristika:

Ve hře jde o válku kurzorů. Vy jako kurzor (magické kolečko) musíte zničit ostatní kurzory. Jako zbraň používáte malé světelné částečky, které ostatním kurzorům ubližují. Pozor! Částečky ostatních kurzorů ubližují i vám! Na začátku hry je váš kurzor poměrně slabý, vypouští malé množství částeček a nemá takovou účinou sílu. Po nasbírání určitých bonusů a powerupů se zvýší počet vypouštěných částeček (až 5 levelů zvýšení), jejich účinnost proti ostatním kurzorům (3 levely účinosti) a jejich životní doba (až 7 levelů zvýšení). Hra je jenom multiplayer po LANu (hamachi / tunngle např).

 

Vlastnosti:

- Customizace kurzoru (Barvičky kurzoru a jeho částeček).

- Multiplayer pro až 10 hráčů (Ve výrobě)

- Sandbox (Ve výrobě, zatím poslouží debug a hlavní menu)

- Příjemné audio pracování (dle mého paráda)

- Vše jsem vyrobil pomocí jen jediného návodu (A to na základ particle systému)

 

Obrázky ze hry:

 

{L_IMAGE}

 

 

{L_IMAGE}

 

 

Stažení:

http://ffredyk.cz/megabublifuk.rar - Hra

http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=17851 - .NET 4 Framework

http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=20914 - XNA Framework

 

Changelist:

15.9 13:00

- Dodělán toolbox v sandboxu

- Přidány dva consumably: Bomba a zdraví

- Vytvořena testovací AI

- Vytvořen systém AI

- Do sandboxu přidána možnost spawnutí AI bota (Limit: 1 - prozatím)

- Přidán popisek s verzí hry

- Upravena textura částeček (Změněna zpátky na originální texturu)

- Pozměněn způsob vykreslování částeček (Mají nádech barvy kurzoru)

- V sandboxu se vykreslují AI nody, podle kterých AI boti pracují (Zatím velmi omezeně)

- Upraveno vykreslování toolboxu

11.9 21:00

- Dodělán systém dialogů

- Dodělán systém customizace

- Upraven systém pro podporu GameStatů

- Přidán SANDBOX (Testovací plocha)

- Přidána funkce Toolboxů

- Do sandboxu přidána schopnost spawnutí Powerupu -> Zvětšení množství částeček.

- Přidány nové zvuky a nová hudba

10.9 20:00

- Doděláno hlavní menu

- Vytvořen systém dialogů (Pro vyzkoušení vytvořena funkce pro tlačítko "How to play")

- Přidána podpora změny spawncountu particlů pomocí šipek nahoru, dolu a kláves mínus, plus

- Přidána funkce tlačítku "Quit"

10.9 15:00

- Založení threadu

Link to comment
Share on other sites

  • Majitel
Kliknem na položku v menu a nič okrem zvuku a tych blbosti okolo kurzora sa nestane :d

 

Jde o pre-alpha verzi.. Multiplayer je ve výrobě (je to napsaný i v prvním příspěvku)

Tutoriál taky ještě nemám hotovej..

 

Tohle je zatím jen ukázka, jak by to mohlo vypadat a očekávám i nějaké nápady pro zlepšení kvality hry a gameplaye

Link to comment
Share on other sites

  • Majitel
Pěkné, mohu se zeptat, jak jsi řešil GUI, použil jsi a upravil šablonu s XNA a nebo jsi vytvořil nějaký vlastní systém?

 

Teď jsem komplet dodělal vlastní systém tlačítek.. Mám to řešený přes vlastního konstruktora a button managera kterej obstarává vše od přehrátí zvuků po změnu textury tlačítka..

(Verze co je zde ke stažení je ještě taková Work In Progress, kde to je sprasený, protože jsem to neměl pořádně promyšlený.. V PC už mám komplet hotovou verzi a nyní se jdu vrhnout na funkční stránku tlačítek)

 

Logo mám řešený přes jednoduché suché Draw na místě.. Zatím žádné kontroly, jestli je spuštěno mainmenu..

Link to comment
Share on other sites

  • Majitel

Update!

 

- Dodělán systém dialogů

- Dodělán systém customizace

- Upraven systém pro podporu GameStatů

- Přidán SANDBOX (Testovací plocha)

- Přidána funkce Toolboxů

- Do sandboxu přidána schopnost spawnutí Powerupu -> Zvětšení množství částeček.

- Přidány nové zvuky a nová hudba

Link to comment
Share on other sites

  • Majitel

Update!

 

- Dodělán toolbox v sandboxu

- Přidány dva consumably: Bomba a zdraví

- Vytvořena testovací AI

- Vytvořen systém AI

- Do sandboxu přidána možnost spawnutí AI bota (Limit: 1 - prozatím)

- Přidán popisek s verzí hry

- Upravena textura částeček (Změněna zpátky na originální texturu)

- Pozměněn způsob vykreslování částeček (Mají nádech barvy kurzoru)

- V sandboxu se vykreslují AI nody, podle kterých AI boti pracují (Zatím velmi omezeně)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...