Alsei 5 Odesláno: 28. Březen, 2012 Share Odesláno: 28. Březen, 2012 Ahojte kamoš ma poprosil aby som mu urobil obrázok, pre jeho frajerku a ja to aj tu dávam . Nezabúdajte že som začiatočník takže berte na mňa ohľad . Komentujte a Hodnote ! http://img.sexcrew.eu/subdom/img/files/7p5zcvwv8k9ojkoolnq2.png PS: Robil som to v PhotoScape a PhotoShop ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondrej Igar 24 Odesláno: 28. Březen, 2012 Share Odesláno: 28. Březen, 2012 Hezký,ale mné se nelíbý ten FONT a odraz+ta ružová No 6/10 (Jen proto že jsi začátečník) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alsei 5 Odesláno: 28. Březen, 2012 Author Share Odesláno: 28. Březen, 2012 nevedel som aký tam fať font lebo on to chcel, keby že ja robím pre svoju tak je to iné Link to comment Share on other sites More sharing options...
iFailGamer 25 Odesláno: 28. Březen, 2012 Share Odesláno: 28. Březen, 2012 :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Nič v zlom, ale na toto sa nič iné povedať nedá... Ako som písal v tvojom minulom topicu.. Prvých 30 Prác nikomu neukazuj.. k Obrázku: Jediné čo sa mi tam páči je ten Font.. Ďalej, Moc vela textúr, No nie veľa, ale proste na každom jednom je Textúra.. Byť tebou, nechám texturu len na pozadí.. 2/10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alsei 5 Odesláno: 28. Březen, 2012 Author Share Odesláno: 28. Březen, 2012 ahááá, no nad tím som nepremíšlal dík poučím sa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.RooT 3 Odesláno: 28. Březen, 2012 Share Odesláno: 28. Březen, 2012 Nezabúdajte že som začiatočník... A to tu budeš jako psát pořád? :wtf: , když jsi začátečník tak to tu ani nedávej... K tomu "výtvoru" , 1/10 blbý font, blbě sladěné barvy apod. Link to comment Share on other sites More sharing options...