Globální moderátor HighPrint 177 Odesláno: 7. Červenec, 2011 Globální moderátor Share Odesláno: 7. Červenec, 2011 Jo to vím, že to takhle jde, ale myslel jsem konkrétně format boolu, jako string má %s, interger má %d, desetinná místa mají %f atd... EDOT: Reakce na Morta: Tak to se pleteš kámo jako string to fakt nezapisuje EDIT: Reakce na Skemr: No jo, ale každá funkce u které jsou takovýhle parametry jsou jiné nebo na to není. A když o tom přemýšlím, nevěděl jsem, že to takhle na wiki je Tak jsem schválně dal printf a je tam: %b Inserts a number at this position in binary radix %c Inserts a single character. %d Inserts an integer (whole) number %f Inserts a floating point number. %i Inserts an integer. %s Inserts a string. %x Inserts a number in hexadecimal notation. %% Inserts the literal '%' A děláme offtopic takže už asi konec Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 7. Červenec, 2011 Share Odesláno: 7. Červenec, 2011 Booly se zapisují jako string ... Teda, aspoň si to takhle pamatuju "scratch" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skemr 0 Odesláno: 7. Červenec, 2011 Share Odesláno: 7. Červenec, 2011 bool je %b Tady je o tom psané http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimerEx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 7. Červenec, 2011 Share Odesláno: 7. Červenec, 2011 bool je %b Tady je o tom psané http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimerEx Ale my se bavíme o format-u Link to comment Share on other sites More sharing options...
fisel 0 Odesláno: 7. Červenec, 2011 Share Odesláno: 7. Červenec, 2011 pls pomôzte mi mam problem s ukladanim vypisuje tam tento warning: (6588) : warning 213: tag mismatch riadok 6588: vodicak[playerid] = dini_Int(file[playerid], "vodicak"); Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 7. Červenec, 2011 Share Odesláno: 7. Červenec, 2011 Zajímavé, chceš uložit boolean přes integer ?? Pane jo, přijdi na to a jsi borec ! na to je dini_BoolSet Link to comment Share on other sites More sharing options...
fisel 0 Odesláno: 7. Červenec, 2011 Share Odesláno: 7. Červenec, 2011 stale ten isty warninig login: vodicak[playerid] = dini_Bool(file[playerid], "vodicak"); disconnect: dini_BoolSet(file[playerid], "vodicak", vodicak[playerid]); ak tam mam chybu pls povedste Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Frodo Odesláno: 7. Červenec, 2011 Share Odesláno: 7. Červenec, 2011 Můžete tady laskavě přestat dělat offtopic? Mort - Proč by se měl ukládat bool jako string? :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 7. Červenec, 2011 Share Odesláno: 7. Červenec, 2011 Můžete tady laskavě přestat dělat offtopic? Mort - Proč by se měl ukládat bool jako string? :? Ve formátu se používá boolean jako string ne ?? O ukládání to není řeč, jen mu to háže tag smitchmatch .. btw fisel, je ta proměnná "vodicak" vůbec bool ? Ukaž nám ji, nebo se mrni na "Jak používat Dini" Link to comment Share on other sites More sharing options...
matthewmatt 0 Odesláno: 26. Únor, 2012 Share Odesláno: 26. Únor, 2012 Pekny TUT ale mal by som jednu otazku... neviete ako spravit timer cez bool? ale taky, do ktoreho ked napisem napr. IsPlayerConnected tak sa to vykona pocas timera? prepacte za neprofesionalne vyjadrovanie niesom az taky dobry v teorii Link to comment Share on other sites More sharing options...
ParadoXX 3 Odesláno: 26. Únor, 2012 Share Odesláno: 26. Únor, 2012 Pekny TUT ale mal by som jednu otazku... neviete ako spravit timer cez bool? ale taky, do ktoreho ked napisem napr. IsPlayerConnected tak sa to vykona pocas timera? prepacte za neprofesionalne vyjadrovanie niesom az taky dobry v teorii Ten ti již už asi neporadí , píšeš do starého tématu Link to comment Share on other sites More sharing options...
matthewmatt 0 Odesláno: 26. Únor, 2012 Share Odesláno: 26. Únor, 2012 mno ale niekto by mohol nie? prosiim Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Martin_ 10 Odesláno: 26. Únor, 2012 Share Odesláno: 26. Únor, 2012 SetTimer("lama",1000,true); public lama() { for(new i ; i < MAX_PLAYERS_EX ; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) {SendClientMessageToAll(0xFF0000,"Si lama!");} } return 1; } Takto si to myslel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frajtr 8 Odesláno: 26. Únor, 2012 Share Odesláno: 26. Únor, 2012 SetTimer("lama",1000,true); public lama() { for(new i ; i < MAX_PLAYERS_EX ; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) {SendClientMessageToAll(0xFF0000,"Si lama!");} } return 1; } Každú sekundu to pošle všetkým že "Si lama!" Takto si to myslel? Je zbytečné tam dávat podmínku pokud je hráč připojený a navíc nevim proč kombinuješ cyklus for a SCMTA pokud chápu tak si chtěl poslat hráčovi každou sekundu že je lama a nevidim důvod to dávat do cyklusu když odesíláme zprávu všem akorát to pošle zprávu podle počtu definovaných hráču takže při 100 hráčích to pošle v chatu zprávu 100x tudiž to zaspamuje chat Link to comment Share on other sites More sharing options...
matthewmatt 0 Odesláno: 26. Únor, 2012 Share Odesláno: 26. Únor, 2012 nie tak som to myslel..ked tam mas ten public, tak vlastne tu spravu to posle az ked ta sekunda prejde...ja som to myslel tak ze ta sprava sa posle pocas timera...priklad: idem spustit nejaky vyrazovak..to zn. ze ked nekoho zabijes tak si vyhral...mam na ten vyrazovak nastaveni timer napr. 5 minut...a ked 1 hrac zabije toho druheho ked bude v timeri 2 a pol minuty tak mu napise ze vyhral...chapes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Martin_ 10 Odesláno: 27. Únor, 2012 Share Odesláno: 27. Únor, 2012 SetTimer("lama",1000,true); public lama() { for(new i ; i < MAX_PLAYERS_EX ; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) {SendClientMessageToAll(0xFF0000,"Si lama!");} } return 1; } Každú sekundu to pošle všetkým že "Si lama!" Takto si to myslel? Je zbytečné tam dávat podmínku pokud je hráč připojený a navíc nevim proč kombinuješ cyklus for a SCMTA pokud chápu tak si chtěl poslat hráčovi každou sekundu že je lama a nevidim důvod to dávat do cyklusu když odesíláme zprávu všem akorát to pošle zprávu podle počtu definovaných hráču takže při 100 hráčích to pošle v chatu zprávu 100x tudiž to zaspamuje chat Nechápeš že to mal byť len príklad? Toto bol 30 sec. kód to ani nemalo byť správne omg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr 44 Odesláno: 27. Únor, 2012 Share Odesláno: 27. Únor, 2012 Chabá výmluva Martine... Link to comment Share on other sites More sharing options...
matthewmatt 0 Odesláno: 27. Únor, 2012 Share Odesláno: 27. Únor, 2012 tak by mi mohol prosim nekto poradit? nechcem kvoli tomu vytvarat novu temu...dakujem za ochotu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr 44 Odesláno: 27. Únor, 2012 Share Odesláno: 27. Únor, 2012 Napiš co přesně chceš, z tvého popisu jsem to nepochopil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Martin_ 10 Odesláno: 27. Únor, 2012 Share Odesláno: 27. Únor, 2012 Chabá výmluva Martine... Ja som to vážne písal takých 30 sec. ja som len písal na ukážku jak som to pochopil ja tak neviem čo sa v tom kóde vrtá ďalej. Bolo aj mi je jedno čo bolo v tom cykluse mne išlo o to ako tam napratať to IsPlayerConnected..ale dobre mysli si čo chceš petr mne to je u prdele... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 27. Únor, 2012 Administrátor Share Odesláno: 27. Únor, 2012 Pokud bych mohl doplnit už nějakou dobu vešlo ve známost zjištění scriptera Y_Lesse že není pravda to že bool zabírá 1 byt oproti 32 u integeru nýbrž zabírá uplně stejný počet butů....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Martin_ 10 Odesláno: 27. Únor, 2012 Share Odesláno: 27. Únor, 2012 LoL ten Y_Less je vážne pán. Ja by som chcel vedieť ako na to prišiel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now