w.endelin 15 Odesláno: 7. Květen, 2011 Share Odesláno: 7. Květen, 2011 Tutorial na jednoduché startování motoru, někomu se to může hodit pro nějáky realný mod mod. Není to nic profi, je to hlavně pro začátečníky. Takže začínáme. Nahoru pod includy dejte forward Motor(playerid); //Forward pro vyvolání publicu new bool:MotorStarted[MAX_PLAYERS]; //Definice proměny s 2možnosti true/false #define KEY_TAB (1) //Nadefinuje tlačítko 'TAB' #define COLOR_MODRA 0x0000FFAA public OnPlayerKeyStateChange { if(newkeys == KEY_TAB ) { if(GetPlayerState(playerid) == 2 && MotorStarted[playerid] == false) //Když je řidič, nebo není pěšky { SendClientMessage(playerid, COLOR_MODRA, "Startuji motor..."); MotorStarted[playerid] = true; //Tohle jsem dal schválně už do tlačítka, kde teprv startuje motor, ale není ještě z cela nastartován. (Motor spuštěň) SetTimerEx("Motor",4000,0,"i",playerid); //Když splňuje podmínku, a zmáčkne tlačítko TAB, tak se spustí odpočet. } } return 1; } nyní si vytvoříme nový public public Motor(playerid) { TogglePlayerControllable(playerid, true); //Pustí hráče SendClientMessage(playerid, orange, "Motor nastartován."); //Napíše text. } teď do OnPlayerStateChange if(GetPlayerState(playerid) == 2) { TogglePlayerControllable(playerid, false); //Zamrzne/zastaví hráče SendClientMessage(playerid, orange, "Pro nastartování motoru, zmáčkni klavesu TAB."); //Text. } a nakonec do OnPlayerExitVehicle MotorStarted[playerid] = false; //Vypne motor to je vše :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
FreeWall 3 Odesláno: 7. Květen, 2011 Share Odesláno: 7. Květen, 2011 orward Motor(playerid); Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 7. Květen, 2011 Share Odesláno: 7. Květen, 2011 Tutorial na jednoduché startování motoru pravda... moc jednoduché chýba podmienka teď do OnPlayerStateChange if(newkeys == KEY_TAB ) { if(GetPlayerState(playerid) == 2) //Když je řidič, nebo není pěšky { SendClientMessage(playerid, orange, "Startuji motor..."); MotorStarted[playerid] = true; //Tohle jsem dal schválně už do tlačítka, kde teprv startuje motor, ale není ještě z cela nastartován. (Motor spuštěň) SetTimerEx("Motor",4000,0,"i",playerid); //Když splňuje podmínku, a zmáčkne tlačítko TAB, tak se spustí odpočet. } }code] chýba podmienka if(newkeys == KEY_TAB ) { if(GetPlayerState(playerid) == 2 && [color=#FF0000][b]MotorStarted[playerid] == false[/b][/color]) { SendClientMessage(playerid, orange, "Startuji motor..."); MotorStarted[playerid] = true; //Tohle jsem dal schválně už do tlačítka, kde teprv startuje motor, ale není ještě z cela nastartován. (Motor spuštěň) SetTimerEx("Motor",4000,0,"i",playerid); //Když splňuje podmínku, a zmáčkne tlačítko TAB, tak se spustí odpočet. } } inač moc jednoduché... Link to comment Share on other sites More sharing options...
w.endelin 15 Odesláno: 7. Květen, 2011 Author Share Odesláno: 7. Květen, 2011 Tutorial na jednoduché startování motoru pravda... moc jednoduché chýba podmienka teď do OnPlayerStateChange if(newkeys == KEY_TAB ) { if(GetPlayerState(playerid) == 2) //Když je řidič, nebo není pěšky { SendClientMessage(playerid, orange, "Startuji motor..."); MotorStarted[playerid] = true; //Tohle jsem dal schválně už do tlačítka, kde teprv startuje motor, ale není ještě z cela nastartován. (Motor spuštěň) SetTimerEx("Motor",4000,0,"i",playerid); //Když splňuje podmínku, a zmáčkne tlačítko TAB, tak se spustí odpočet. } }code] chýba podmienka if(newkeys == KEY_TAB ) { if(GetPlayerState(playerid) == 2 && [color=#FF0000][b]MotorStarted[playerid] == false[/b][/color]) { SendClientMessage(playerid, orange, "Startuji motor..."); MotorStarted[playerid] = true; //Tohle jsem dal schválně už do tlačítka, kde teprv startuje motor, ale není ještě z cela nastartován. (Motor spuštěň) SetTimerEx("Motor",4000,0,"i",playerid); //Když splňuje podmínku, a zmáčkne tlačítko TAB, tak se spustí odpočet. } } inač moc jednoduché... děkuji za opravu, jsem začátečník Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dr.Ondrej Odesláno: 30. Květen, 2011 Share Odesláno: 30. Květen, 2011 hmmm!Dobrý ale nevyužiju!Protože když máčknu tab tak mi vybehne ta pytoma tabulka.... Lepsi je start pres - nebo + Link to comment Share on other sites More sharing options...
-GSG-Nuke 1 Odesláno: 30. Květen, 2011 Share Odesláno: 30. Květen, 2011 ji přesně tak dávat Tab a aby se mi pořád zobrazoval List s lidma xD to se mi moc nelíbí Link to comment Share on other sites More sharing options...
maiki83 1 Odesláno: 31. Květen, 2011 Share Odesláno: 31. Květen, 2011 tento navod uz tu nekde je a uplne stejnej!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
swobi 0 Odesláno: 3. Červenec, 2011 Share Odesláno: 3. Červenec, 2011 Nevíte čím to je že když dám TAB tak mi naběhne motor ale někdy mě to freezne a admin mě musí odfreeznout Link to comment Share on other sites More sharing options...
EnginER 0 Odesláno: 3. Červenec, 2011 Share Odesláno: 3. Červenec, 2011 ako tak pozeram chcem sa opytat prečo si dal túto definíciu: #define KEY_TAB (1) //Nadefinuje tlačítko 'TAB' Ked do podmienky si dal: newkeys == KEY_TAB ?? nemala tam byt nahodou 1 ??? Neviem na 100% lebo pawno som nerobil pekne davno a teraz začínam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lemon 0 Odesláno: 9. Červenec, 2011 Share Odesláno: 9. Červenec, 2011 ale veď vy si to kľudne môžte zmeniť ... nemusíte to mať na TAB ... #define KEY_+ (1) newkeys == KEY_+ Niejako takto (ta 1 asi ma byt ine cislo ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pongo 0 Odesláno: 9. Červenec, 2011 Share Odesláno: 9. Červenec, 2011 Nechápem prečo to každý dáva na TAB jak lamy. Pomocou TAB vám zobrazí tabuľku. Neviem prečo to nepoužijete na nejaké iné tlačítko, ktoré nevykonáva žiadnu funkciu. Ďalej by som podotkol, že to stým zobrazovaním je blbosť pretože hráči si môžu myslieť že to je bug alebo čo a je tu nová funkcia z 0.3c ktorá vám umožní vypnúť/zapnúť motor. A ak sa nerozhodne naštartovať môže hneď vystúpiť. Ďalej tu je ďalšia bonus funkcia, ktorá všetky tie auto ktoré neboli vôbec naštartované nebudú naštartované. A čo je najhlavnejšie ušetrí to miesto v móde a záťaž serveru. Na koniec by som ešte dodal ako už raz niekde spomínal niCe určite by som to tlačiítko tak neodflákol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarTooN 1 Odesláno: 9. Červenec, 2011 Share Odesláno: 9. Červenec, 2011 Zajímavé... 9/10 možná využiju Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 9. Červenec, 2011 Administrátor Share Odesláno: 9. Červenec, 2011 Proc to budes využívat kdyz to je TUT este na 0.3a snad kde to takle delali v 0.3c na to mas samostatny funkce Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ceeker. 5 Odesláno: 30. Červenec, 2011 Share Odesláno: 30. Červenec, 2011 U tohodle startovani mate vzdycky udelane TogglePlayerControllable proc nedate SetVehicleParams aby nemel afk bude jen vypli motor u auta a kdyz stlaci ten KEY_ tak mu to nastartuje podel me je to tedy takhle lepsi xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ceeker. 5 Odesláno: 30. Červenec, 2011 Share Odesláno: 30. Červenec, 2011 U tohodle startovani mate vzdycky udelane TogglePlayerControllable proc nedate SetVehicleParams aby nemel afk bude jen vypli motor u auta a kdyz stlaci ten KEY_ tak mu to nastartuje podel me je to tedy takhle lepsi xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 30. Červenec, 2011 Share Odesláno: 30. Červenec, 2011 SetVehicleParams je bugnuté a tí kkti to neopravia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 30. Červenec, 2011 Share Odesláno: 30. Červenec, 2011 SetVehicleParams je bugnuté a tí kkti to neopravia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now