Mischino19 2 Odesláno: 2. Září, 2010 Share Odesláno: 2. Září, 2010 cfte chcem sa spytat ako optimalizovat CPU... ramku uz mam celkom pekne ale to CPU ma sere... QWER mi pomohol s optimalizaciou aj mi daco vysvetlil ale CPU mam dost velku... stringy som znizil if som zmenil na else if atd. ale potrebujem viac Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 2. Září, 2010 Share Odesláno: 2. Září, 2010 timery timery timery Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 chytrak 14 Odesláno: 2. Září, 2010 Share Odesláno: 2. Září, 2010 Mod jde udělat na jeden jednosekundový timer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mischino19 2 Odesláno: 2. Září, 2010 Author Share Odesláno: 2. Září, 2010 mam SetTimerEx v teleporte newem ci to vadi myslim tym ze ak sa teleportne tak ho to zamrazi a timer otvori public na odmrazenie Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 2. Září, 2010 Share Odesláno: 2. Září, 2010 to je nič ale myslím stály timer dáš si trebars 1 sekundový timer SetTimer("MultiTimer",1000,1); public MultiTimer(){ } a máš npr. public RealHodiny(){ //kokotinky } a dáš public MultiTimer(){ RealHodiny(); } a každú sekundu spustí public ktorý zároven spustí public realhodiny a tak tam daj streamer, .......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mischino19 2 Odesláno: 2. Září, 2010 Author Share Odesláno: 2. Září, 2010 streamer na timer?... inak settimerov nemam moc vela asi 3 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 2. Září, 2010 Share Odesláno: 2. Září, 2010 :DDDDDDDDDDDdd a ako si myslíš že streamer zistuje tvoju pozíciu ? typuje ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mischino19 2 Odesláno: 2. Září, 2010 Author Share Odesláno: 2. Září, 2010 nechapem ta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 2. Září, 2010 Share Odesláno: 2. Září, 2010 omg vieš ako funguje streamer ? je nízky timer aby to šlo plynulo ktorý zistuje pozíciu všetkých hráčov na servery, a ak si v blízkosti uloženej premeny (createdynamicobject(X,Y,Z !)) tak ti ho zobrazí, a ak za sekundu tam niesi tak sa zmaže normálny timer omg Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 chytrak 14 Odesláno: 2. Září, 2010 Share Odesláno: 2. Září, 2010 Pokud přidáváš každou sekundu proměnou, tak můžeš pouštět funkce v jakoukoliv dobu s jedním timerem. TIP: Proměná přidávaná každou sekundu = 60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 2. Září, 2010 Share Odesláno: 2. Září, 2010 to vysvetluješ mne ? ak mne tak mne nemusíš, ja viem ak mischinovy, aj tak to nepochopí to musíš názornú ukážku takto new cojaviem; public MultiTimer(){ cojaviem++; if(cojaviem == 60){ Reklama(); cojaviem = 0; } } ale zas RAM... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 darknes3915 0 Odesláno: 2. Září, 2010 Share Odesláno: 2. Září, 2010 5700objektov - co používáš za streamer, jakou máš nastavenou obnovovací frekvenci? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 2. Září, 2010 Share Odesláno: 2. Září, 2010 ysi každé 2 sekundy Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 darknes3915 0 Odesláno: 2. Září, 2010 Share Odesláno: 2. Září, 2010 A YSI pokud se nemýlím cyklí stále všechny objekty pro každého hráče bez ohledu na to kde se nachází :/. Tolik objektů je vážně hodně, zkus uvažovat o použití nějakého streamovacího pluginu zrychlení bude v tomhle případě markantní (na samp forku jich pár je). Dále navyš obnovovací frekvenci co nejvíc co bude možné (aby vykreslovaní objektů bylo plynulé, zase nevím jak moc blízko u sebe je máš) a nastav si stream_rate co nejvíc podobně jako obnovovací frekvenci Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 291 Odesláno: 3. Září, 2010 Share Odesláno: 3. Září, 2010 myslim ze by stacilo proste a jednoduse prekopat styl streamovani v tvem mode proste jednodcuhy princip misto toho aby si kazdou vterinu kontrolvoat vsecky objekty a zobrazoval nebo mazal pokud je pobliz je efektivnejsi si to rozdelit za zony kde se ty objekty nachazeji a zobrazovat objekty najednou nez kontrolovat kazdy zvlast ohromne tim usetris CPU Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 darknes3915 0 Odesláno: 3. Září, 2010 Share Odesláno: 3. Září, 2010 Zase pokud se jedná o nějaký stunt mod jak sem tak pochopil, tak použití lokací zřejmě nebude moc možné u míst kde má "nasráno" více objektů u sebe. No záleží jak moc se tomu chceš věnovat, tam kde to jde bude určitě lepší použít systém lokací. Tam kde ne, plugin funguje ohodně rychleji než script napsaný v pawnu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Mischino19 2
cfte chcem sa spytat ako optimalizovat CPU... ramku uz mam celkom pekne ale to CPU ma sere... QWER mi pomohol s optimalizaciou aj mi daco vysvetlil ale CPU mam dost velku... stringy som znizil if som zmenil na else if atd. ale potrebujem viac
Link to comment
Share on other sites
15 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now