Jump to content
  • 0

pomoc Help optimalizacia CPU


Mischino19

Dotaz

cfte chcem sa spytat ako optimalizovat CPU... ramku uz mam celkom pekne ale to CPU ma sere... QWER mi pomohol s optimalizaciou aj mi daco vysvetlil ale CPU mam dost velku... stringy som znizil if som zmenil na else if atd. ale potrebujem viac :(

Link to comment
Share on other sites

15 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

to je nič ale myslím stály timer

dáš si trebars 1 sekundový timer

SetTimer("MultiTimer",1000,1);

 

 

public MultiTimer(){

 

 

}

 

a máš npr.

public RealHodiny(){

//kokotinky

}

a dáš

public MultiTimer(){

RealHodiny();

 

}

 

a každú sekundu spustí public ktorý zároven spustí public realhodiny

a tak tam daj streamer, ..........

Link to comment
Share on other sites

  • 0

omg vieš ako funguje streamer ?

je nízky timer aby to šlo plynulo ktorý zistuje pozíciu všetkých hráčov na servery, a ak si v blízkosti uloženej premeny (createdynamicobject(X,Y,Z !)) tak ti ho zobrazí, a ak za sekundu tam niesi tak sa zmaže

normálny timer omg

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Pokud přidáváš každou sekundu proměnou, tak můžeš pouštět funkce v jakoukoliv dobu s jedním timerem. TIP: Proměná přidávaná každou sekundu = 60

Link to comment
Share on other sites

  • 0

to vysvetluješ mne ?

ak mne tak mne nemusíš, ja viem ;)

 

ak mischinovy, aj tak to nepochopí to musíš názornú ukážku takto

new cojaviem;

 

 

public MultiTimer(){

cojaviem++;

if(cojaviem == 60){

Reklama();

cojaviem = 0;

}

}

ale zas RAM...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

A YSI pokud se nemýlím cyklí stále všechny objekty pro každého hráče bez ohledu na to kde se nachází :/. Tolik objektů je vážně hodně, zkus uvažovat o použití nějakého streamovacího pluginu zrychlení bude v tomhle případě markantní (na samp forku jich pár je). Dále navyš obnovovací frekvenci co nejvíc co bude možné (aby vykreslovaní objektů bylo plynulé, zase nevím jak moc blízko u sebe je máš) a nastav si stream_rate co nejvíc podobně jako obnovovací frekvenci

Link to comment
Share on other sites

  • 0

myslim ze by stacilo proste a jednoduse prekopat styl streamovani v tvem mode

proste jednodcuhy princip misto toho aby si kazdou vterinu kontrolvoat vsecky objekty a zobrazoval nebo mazal pokud je pobliz

je efektivnejsi si to rozdelit za zony kde se ty objekty nachazeji a zobrazovat objekty najednou nez kontrolovat kazdy zvlast ohromne tim usetris CPU

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Zase pokud se jedná o nějaký stunt mod jak sem tak pochopil, tak použití lokací zřejmě nebude moc možné u míst kde má "nasráno" více objektů u sebe. No záleží jak moc se tomu chceš věnovat, tam kde to jde bude určitě lepší použít systém lokací. Tam kde ne, plugin funguje ohodně rychleji než script napsaný v pawnu

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...