Jump to content

[FUNCTION] IsPlayerAimingAt + funkce pro headshoty


niCe

Recommended Posts

  • Majitel
ovšem tato funkce nezná rozptyl a taky jesli hráč skutešne vystřelil .. takhle jsme to bugovaly s upilkama na WTLS :d

 

Totu funkci musis dat do publicu OnPlayerKeyChange a kontrolu na LMB xD Muzes pridat i nejakou specifickou zbran.. (Baseball bat XDD)

Link to comment
Share on other sites

ovšem tato funkce nezná rozptyl a taky jesli hráč skutešne vystřelil .. takhle jsme to bugovaly s upilkama na WTLS :d

 

Na WTLS tyhle funkce pro hrace nikdy nebyly.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Guest QWERův druhý účet

if(PRESSED(...)){
cyklus
if(IsPlayerAmingAt(playerid,i)){
if(IsPlayerNPC(i)){
NPCHealth[GetBotID(i)] -= random(25)+5;
if(NPCHeath[GetBotID(i)] > 0){
ApplayAnimation
SetTimerEx("",1000,false,"i",i)
}
}
}
}

public ...(botid){
Kick(botid);
}

Jednoduché...

Link to comment
Share on other sites

Guest QWERův druhý účet

tak to napíš chlape...

 

nájdi si animku strlba...


timer{
cyklus{
!BotShoot[botid]{
IsPlayerInRangeOfPoint(i,pozicie bota) {
BotShoot[botid] = true
Animka
SetTimerEx("LoseHealth",150,true,"i",i)
}
}else{
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(...)){
BotShoot[botid] = false
}
}
}


public LoseHleath(){
GivePlayerHealth(playerid,-random(5)+1);
}

 

Ale najdi si funkciu SetPlayerFaceToPlayer či tak niak... nastaví rotáciu hráča tam, kde je druhé id..

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...