Roox 1 Odesláno: 3. Květen, 2010 Share Odesláno: 3. Květen, 2010 Ale ja sem na to, jestli hrac vystrelil udelal INC Viz muj podpis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majitel ffredyk 168 Odesláno: 4. Květen, 2010 Majitel Share Odesláno: 4. Květen, 2010 ovšem tato funkce nezná rozptyl a taky jesli hráč skutešne vystřelil .. takhle jsme to bugovaly s upilkama na WTLS Totu funkci musis dat do publicu OnPlayerKeyChange a kontrolu na LMB xD Muzes pridat i nejakou specifickou zbran.. (Baseball bat XDD) Link to comment Share on other sites More sharing options...
niCe 131 Odesláno: 4. Květen, 2010 Author Share Odesláno: 4. Květen, 2010 ovšem tato funkce nezná rozptyl a taky jesli hráč skutešne vystřelil .. takhle jsme to bugovaly s upilkama na WTLS Na WTLS tyhle funkce pro hrace nikdy nebyly. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Martin_ 10 Odesláno: 16. Červenec, 2011 Share Odesláno: 16. Červenec, 2011 Dalo by sa to nejako využiť aj s NPC? Aby im to povolilo strieľať? Ak áno napíšete mi pawn code príklad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest QWERův druhý účet Odesláno: 16. Červenec, 2011 Share Odesláno: 16. Červenec, 2011 if(PRESSED(...)){ cyklus if(IsPlayerAmingAt(playerid,i)){ if(IsPlayerNPC(i)){ NPCHealth[GetBotID(i)] -= random(25)+5; if(NPCHeath[GetBotID(i)] > 0){ ApplayAnimation SetTimerEx("",1000,false,"i",i) } } } } public ...(botid){ Kick(botid); } Jednoduché... Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Martin_ 10 Odesláno: 16. Červenec, 2011 Share Odesláno: 16. Červenec, 2011 Ja som myslel, že posadím bota do tanku/stíhačky a on bude páliť Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest QWERův druhý účet Odesláno: 16. Červenec, 2011 Share Odesláno: 16. Červenec, 2011 tak to napíš chlape... nájdi si animku strlba... timer{ cyklus{ !BotShoot[botid]{ IsPlayerInRangeOfPoint(i,pozicie bota) { BotShoot[botid] = true Animka SetTimerEx("LoseHealth",150,true,"i",i) } }else{ if(!IsPlayerInRangeOfPoint(...)){ BotShoot[botid] = false } } } public LoseHleath(){ GivePlayerHealth(playerid,-random(5)+1); } Ale najdi si funkciu SetPlayerFaceToPlayer či tak niak... nastaví rotáciu hráča tam, kde je druhé id.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Martin_ 10 Odesláno: 16. Červenec, 2011 Share Odesláno: 16. Červenec, 2011 Vedel by si mi to aj popísať? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest QWERův druhý účet Odesláno: 16. Červenec, 2011 Share Odesláno: 16. Červenec, 2011 nie... je to dobre popísané resp. ukázané... keď tomu nechápeš, ani sa do toho nepúšťaj Link to comment Share on other sites More sharing options...
niCe 131 Odesláno: 24. Červenec, 2011 Author Share Odesláno: 24. Červenec, 2011 NPC muzou strilet jen pokud jim to nahrajes jako recording, zadnym jinym zpusobem to neni mozne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CeeR 0 Odesláno: 15. Květen, 2012 Share Odesláno: 15. Květen, 2012 A aj to vipise ze headshot ? By som tam dodal este hlas ako niekdo hovori head shot .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartman 0 Odesláno: 15. Květen, 2012 Share Odesláno: 15. Květen, 2012 Kdyz si to nastavis treba jako podminku , a pak si das streamaudioforplayer tak proc ne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now