AvestX 5 Odesláno: 4. Březen, 2010 Share Odesláno: 4. Březen, 2010 Dobrý večer. Ano, je zde už tut na 'cyklus for' ale není přesně popsáno jak ho použít a co to dělá, já se tedy rozhodl vytvořit vlastní TuT a alespon trochu nás přiblížit k cyklusu for.. Kdyby se to administrátorovy nebo moderátorovy nelíbylo může to locknout no proč to vlastě říkám že .. použití jaké se spíše využívá: for(new i; i< MAX_PLAYERS; i++) // 500X za sebou to co je pod tím (MAX_PLAYERS je předefinovaná 500 takže nemusíme dávat MAX_PLAYERS ale 500) { // Otevřeme SendClientMessage(i, 0xFFFFFFFF, "Ahoj jsem napsal už 500x !"); // Napíšeme 500x zprávu } // Ukončíme, čímž co bude pod tímto už nebude 500x Nyní jsme přišli nato jak to využít .. ale ukážu vám ještě jeden příklad jak ulehčit aby jsme nemuseli mít zbytečné řádky: Nahoře v modu / filerscriptu si uděláme promenu auta (třeba) new Auticka[10]; // Vytvoříme proměnu 10 Aut a do OnGameModeInit dáme Auticka[0] = AddStaticVehicle(0,0,0,0,0,0,0); // První auto Auticka[1] = AddStaticVehicle(0,0,0,0,0,0,0); // Druhé auto Auticka[2] = AddStaticVehicle(0,0,0,0,0,0,0); // Třetí auto Auticka[3] = AddStaticVehicle(0,0,0,0,0,0,0); // Čtvrté auto Auticka[4] = AddStaticVehicle(0,0,0,0,0,0,0); // Páté auto Auticka[5] = AddStaticVehicle(0,0,0,0,0,0,0); // Šesté auto Auticka[6] = AddStaticVehicle(0,0,0,0,0,0,0); // Sedmé auto Auticka[7] = AddStaticVehicle(0,0,0,0,0,0,0); // Osmé auto Auticka[8] = AddStaticVehicle(0,0,0,0,0,0,0); // Deváté auto Auticka[9] = AddStaticVehicle(0,0,0,0,0,0,0); // Desáté auto a pod to si dáme třeba PaintJoby: for(new car; car < 10; car ++) // Pro všech 10 aut { ChangeVehiclePaintjob(Auticka[car], 2); // Dáme pro všechny auta, vidime tam misto cisla "car" to znamená ze sme to dali vsem autum.. } Nebo třeba WantedLevel List (který sem tet delal do modu ) dcmd_wllist(playerid, params[]) { #pragma unused params if(Zamestnani[playerid] == 1 || Zamestnani[playerid] == 2 || Zamestnani[playerid] == 3) { for(new i=0; i< MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i) && GetPlayerWantedLevel(i) > 0) { new k[150]; format(k, 150, "Jméno '%s' [iD] | WantedLevel: %d",Jmeno(i), i, GetPlayerWantedLevel(i)); }else SendDrawMessage(playerid, "Na serveru neni zadny kriminalnik !"); } }else SendDrawMessage(playerid, "Nejsi ochrance zakona !"); return 1; } Omlouvám se zato povolani, ale kdyz to nekdo chce do modu pro policisty (nejaky novacek) Doufám ze jste to alespon trochu pochopili ... na vseljake otazky se ptejte ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mischino19 2 Odesláno: 4. Březen, 2010 Share Odesláno: 4. Březen, 2010 je to prvy tut po roku co vidim a preto davam 10/10 aj ked newem co to znamena xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrony 0 Odesláno: 4. Březen, 2010 Share Odesláno: 4. Březen, 2010 no teda moc si to nevysvětlil spíš jsi uvedl příklady... Prostě jsi t u nenapsal nic co tu už není Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 4. Březen, 2010 Author Share Odesláno: 4. Březen, 2010 no teda moc si to nevysvětlil spíš jsi uvedl příklady... Prostě jsi tu nenapsal nic co tu už není Ale o autech to tak tady neni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roox 1 Odesláno: 4. Březen, 2010 Share Odesláno: 4. Březen, 2010 Srry ale urcite to tu je, ale ne tak dobre vysvetlene 4/10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 4. Březen, 2010 Author Share Odesláno: 4. Březen, 2010 Srry ale urcite to tu je, ale ne tak dobre vysvetlene 4/10 Je to tu ale jen sem dal příklad jak to využít ... využití tu neni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marwin37 5 Odesláno: 5. Březen, 2010 Share Odesláno: 5. Březen, 2010 máš tam chybu........ říkaš že 500x napišeš zprávu a ne že to odešleš každemu hráči .... i nepřipojenemu Link to comment Share on other sites More sharing options...
StarsCream_Cze 1 Odesláno: 5. Březen, 2010 Share Odesláno: 5. Březen, 2010 Chyba to není, spíš je to hlcení serveru. Pawn je více méně API a opravdový SA-MP je C++ od Kyemana, který zpracovává dotazy z pawn a odesílá mu zpět výsledky. Takže je skoro vše ještě kontrolováno samotným serverem. Třeba CreateObject(55469544694, X, Y, Z, rx, ry, rz); vám v 0.3a už od Bety (nwm teď které) vyhodí invalid object id a do závorky dosadí hodnotu 55469544694. No to je ale teorie chování SA-MP serveru vůči PAWN scriptům. Myslím, že bys ten TUT udělal lépe, toto se mi zdá moc statické. Proč na začátku vytváříš tolik stejných aut, u kterých pouze měníš proměnnou, ale jinak jsou stejné a nedáš pod to jak ulehčit? ....sakra SLOH "lol" 5/10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sovak 0 Odesláno: 5. Březen, 2010 Share Odesláno: 5. Březen, 2010 celkom dobry tut Link to comment Share on other sites More sharing options...
TWeak 5 Odesláno: 5. Březen, 2010 Share Odesláno: 5. Březen, 2010 Kdyby někdo uměl C++ jako Kyeman tak a věděl by jak to chodí v těch cyklech a proměnách + jak se to všechno děje měli by jsme české sampy kdyby jsme nebyli líní. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 5. Březen, 2010 Author Share Odesláno: 5. Březen, 2010 máš tam chybu........ říkaš že 500x napišeš zprávu a ne že to odešleš každemu hráči .... i nepřipojenemu Nj , když chceš aby to nespamovalo a odeslalo všem stačí for(new blbec; blbec < 500; blbec++) { if(IsPlayerConnected(blbec)) { Funkce pro všechny připojené na serveru } } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now