Jump to content
  • 0

pomoc TAB - SCORE


Guest pomocnik

Dotaz

Recommended Posts

  • 0

LoL proč by mu to mělo dávat peníze do score ?

SetPlayerScore(playerid, GetPlayerMoney(playerid)); // neboli jeho peníze zjistí a dá je jako score ... nebo jak to vysvětlit :d

Link to comment
Share on other sites

  • 0
LoL proč by mu to mělo dávat peníze do score ?

SetPlayerScore(playerid, GetPlayerMoney(playerid)); // neboli jeho peníze zjistí a dá je jako score ... nebo jak to vysvětlit :d

 

To myslíš tak že SetPlayerScore(playerid, GetPlayerMoney(playerid)); dám do OnPlayerUpdate, a hráč když dostane SetPlayerScore +5 tak v TABu automaticky naskočí Score - 5 ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ono to SetPlayerSkore je nejaky zahadny taky sem ten problem resil ale kdyz sem si to udelal jako promenou a ukazoval skore v promene tak to fungovalo

Link to comment
Share on other sites

  • 0

pokud mas score pres timer na 1 vterinu na for a zjistovani/pridavani score a nebo v OnPlayerUpdate to zjistujes na playerid bez foru. co zatezuje vic? vterinovej for nebo vice krat na vterinu OnPlayerUpdate? jde mi hlavne o ten for.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

OnplayerUpdate funguje asi tak že to prejde každych cca 300ms hrača zisty či je v hre a ak je tak odošle funkciu ...

V tomto pripade asi zatažije viac ten cylus for pokial je vnom 500 ...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Mohl by mě někdo napsat jak to udělat když hráč spustí OnPlayerSpawn aby mu to přičetlo 1 score. Promena "score" a tedy bych to dělal přes

 

promena++;
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Takhle to má vypadat?

 

new score[MAX_PLAYERS];

 

public OnPlayerDeath(playerid)
{
   score[playerid]++;
return 1;
}

 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
   SetPlayerScore(playerid,score);
return 1;
}

 

error 035: argument type mismatch (argument 2)
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Omg načo si tam davaš premenu na score ked už maš tuto funkciu integrovanu ..

ked chceš pridavať score tak stači Onplayerspawn:

SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+1);

a tu premenu sy vymaž lebo ty je na 2 veci

ŁoŁ ?

public OnPlayerDeath(playerid) toto neexistuje :d cyba ty tam ešte playerid, killerid, reason

{

score[playerid]++;

return 1;

}

a načo tot chceš použivať ? ked niekto niekho zabije ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...