biohazard545 0 Odesláno: 11. Únor, 2010 Share Odesláno: 11. Únor, 2010 hmm... super , 8.5/10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fugasjunior 1 Odesláno: 11. Únor, 2010 Share Odesláno: 11. Únor, 2010 No, mě to poprvé nefungovalo, myslim ty auta ale zkusim tohle jestli to opravil... Ale teď ne, jsem unavenej z kina a du si lehnout... Btw: Avatar je ten nejlepší film co sem kdy viděl, a ještě lepší je v 3D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidie 5 Odesláno: 11. Únor, 2010 Share Odesláno: 11. Únor, 2010 No, mě to poprvé nefungovalo, myslim ty auta ale zkusim tohle jestli to opravil... Ale teď ne, jsem unavenej z kina a du si lehnout... Btw: Avatar je ten nejlepší film co sem kdy viděl, a ještě lepší je v 3D Dobrou Noc BTW: 9,9/10 je to good :thumbup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest newPawno Odesláno: 11. Únor, 2010 Share Odesláno: 11. Únor, 2010 ja by som si spravil inc s tymto tutom Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 14. Únor, 2010 Author Share Odesláno: 14. Únor, 2010 No, mě to poprvé nefungovalo, myslim ty auta ale zkusim tohle jestli to opravil... Ale teď ne, jsem unavenej z kina a du si lehnout... Btw: Avatar je ten nejlepší film co sem kdy viděl, a ještě lepší je v 3D J když sem měl souřadnice na spawn auta X,X,Z btw diky černý prde .. janiku a co ? podle mě to je snad 2 Nejlehčí věc co de ptže já mam v modu inc 10 a všechno tenhle pryncip na domy ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
matko.basket 0 Odesláno: 14. Únor, 2010 Share Odesláno: 14. Únor, 2010 prosim mi prosim vas ...urcite budem pisat aj za ostatnych ...spravte k tomuto house systemu aby sa ukladali vlastnici domu .... prosiiim vas najdite sa niekto kto by nam to spravil .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spak 0 Odesláno: 17. Únor, 2010 Share Odesláno: 17. Únor, 2010 :D presne to ukladanie by sa mi fakt hodilo ak by to som niekto dal tak by som mu bol fakt vdačny Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 17. Únor, 2010 Author Share Odesláno: 17. Únor, 2010 je tady 500 TUTů hoši Link to comment Share on other sites More sharing options...
matko.basket 0 Odesláno: 17. Únor, 2010 Share Odesláno: 17. Únor, 2010 avest tak preco to sem nedas ak to vies robit ??? ved keby sme to vedeli nepisali by sme tu .... sak to prosiiim ta dokonc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Smok3RS Odesláno: 3. Březen, 2010 Share Odesláno: 3. Březen, 2010 Je to podla mna na ho*no nemozes pridat viac domov lebo ked kupim 1 dom alebo 2 alebo 3 tak omg ono mi to zakupi 3 xDD ale inak 6/10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 3. Březen, 2010 Author Share Odesláno: 3. Březen, 2010 Dáváš blbí ID Dialogu ... btw stahni si CreateHouse tenhle script sou moje první lepší kódy v pawnu Link to comment Share on other sites More sharing options...
NextWarrior 0 Odesláno: 26. Březen, 2010 Share Odesláno: 26. Březen, 2010 je to sice good , ale ja potrebuju aby v tech AddHouse co jsem vytvoril . Jak hrac vstoupu do interioru dam mu to Napise "Dum opustis l.alt" tak se mu zobrazuje vychod z baraku a kdyz na to vstoupi tak se objevi nekde jine. Potreboval bych pro tyto AddHouse nejak vymazat ten vyhod pres tu zelenou sipku.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jakub1221 Odesláno: 26. Červen, 2010 Share Odesláno: 26. Červen, 2010 Avest Plz daj tu aj jak dom ulozit kdyz mam napr tu registracku odtebe viewtopic.php?f=8&t=4802 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 26. Červen, 2010 Share Odesláno: 26. Červen, 2010 je tady 500 TUTů hoši a z toho 100 je jak na povolanie... (jak na povolanie cez pickup + prikaz, jak na povolanie cez pickup + menu , jak na povolanie cez pickup + menu (2), jak na povolanie cez pickup + menu (3) 100% funkčné, jak na povolanie cez pickup + dialog, jak na povolanie cez CP + príkaz, jak na povolanie cez CP + menu, jak na povolanie cez CP + dialog, jak na povolanie cez CP + alt, jak na povolanie cez pickup + alt ) a ešte (ako na vodičak, vodičak s CP, vodičák, škola, stredná škola, ako na školy, how to schools, .....) je tu cca 30 normálnych návodov ktoré fakt naučia... ostatok je len na ctrl + c ctrl + v a potom nevedia ani jednoduchú podmienku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest [BJ]boban88 Odesláno: 24. Srpen, 2010 Share Odesláno: 24. Srpen, 2010 Zveřejněna nová verze ! V 1.2 Pawn kód: /*========================================================================================================== || || || AddHouse System by Avest-X || || || || forward AddHouse(const h_Name[], Float:pX, Float:pY, Float:pZ, Float:iX, Float:iY, Float:iZ, ii, Cenik, iddialogu, VW, Float:a_x, Float:a_y, Float:a_z, Float:a_face, a_dialog); || || || h_name[] = jmeno domu ( priklad: "lamkoví dum" ) || || pX, pY, pZ = X,Y,Z nemovitosti || || iX,iY,iZ = X,Y,Z interioru ( portu do nej ) || || ii = ID Interioru || || Cenik = Cena nemovitosti || || iddialogu = ID dialogu na menu || || VW = Virtual World || || a_x, a_y, a_z, a_face = X,Y,Z,FaceAngle auta || || a_dialog = ID Dialogu na Auta || || || || put in to OnGameModeInt ! || || || ========================================================================================================== */ #include //#include //#include //--------[ Defines ]--------| #define B_MODRA 0x4169FFAA #define COLOR_GREEN 0x4169FFAA #define MAX_HOUSES 50 #define MAX_HOUSES_NAME 20 #define HOUSE1 1500 //--------[ New & enum ]--------| enum HOUSE_DATA { HouseName[MAX_HOUSES_NAME], Float:p_X, Float:p_Y, Float:p_Z, Float:i_X, Float:i_Y, Float:i_Z, iin, Cena, Vlastnik, Dialog, Zamek, WiW, Float:auto_x, Float:auto_y, Float:auto_z, Float:auto_face, auto_dialog }; new HouseInfo[MAX_HOUSES][HOUSE_DATA]; new HouseCount = 0; new MajitelDomu[MAX_HOUSES][MAX_PLAYERS]; new AutoDomu[MAX_HOUSES]; //--------[ Forwards ]--------| forward GetPlayerDistanceToPointEx(playerid,Float:x,Float:y,Float:z); forward IsPlayerInSphere(playerid,Float:x,Float:y,Float:z,radius); forward AddHouse(const h_Name[], Float:pX, Float:pY, Float:pZ, Float:iX, Float:iY, Float:iZ, ii, Cenik, iddialogu, VW, Float:a_x, Float:a_y, Float:a_z, Float:a_face, a_dialog); //______________________________________________________________________________ public IsPlayerInSphere(playerid,Float:x,Float:y,Float:z,radius) { if(GetPlayerDistanceToPointEx(playerid,x,y,z) < radius) return 1; return 0; } //============================================================================== public GetPlayerDistanceToPointEx(playerid,Float:x,Float:y,Float:z) { new Float:x1,Float:y1,Float:z12,Float:tmpdis; GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z12); tmpdis = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x,x1)),2) +floatpower(floatabs(floatsub(y,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z,z12)),2)); return floatround(tmpdis); } //============================================================================== public AddHouse(const h_Name[], Float:pX, Float:pY, Float:pZ, Float:iX, Float:iY, Float:iZ, ii, Cenik, iddialogu, VW, Float:a_x, Float:a_y, Float:a_z, Float:a_face, a_dialog) { if(HouseCount < MAX_HOUSES) { format(HouseInfo[HouseCount][HouseName] , MAX_HOUSES_NAME, "%s", h_Name); HouseInfo[HouseCount][p_X] = pX; HouseInfo[HouseCount][p_Y] = pY; HouseInfo[HouseCount][p_Z] = pZ; HouseInfo[HouseCount][i_X] = iX; HouseInfo[HouseCount][i_Y] = iY; HouseInfo[HouseCount][i_Z] = iZ; HouseInfo[HouseCount][iin] = ii; HouseInfo[HouseCount][Cena] = Cenik; HouseInfo[HouseCount][WiW] = VW; HouseInfo[HouseCount][Vlastnik] = 0; HouseInfo[HouseCount][Zamek] = 0; CreatePickup(1273,1,pX, pY, pZ); HouseInfo[HouseCount][Dialog] = iddialogu; HouseInfo[HouseCount][auto_x] = a_x; HouseInfo[HouseCount][auto_y] = a_y; HouseInfo[HouseCount][auto_z] = a_z; HouseInfo[HouseCount][auto_face] = a_face; HouseInfo[HouseCount][auto_dialog] = a_dialog; AutoDomu[HouseCount] = AddStaticVehicle(445,a_x,a_y,a_z,a_face,35,35); HouseCount ++; }else{ print(""); } return 1; } //============================================================================== public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { for(new h=0; h< HouseCount; h++) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(vehicleid == AutoDomu[h]) { if(MajitelDomu[h][playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, "Toto vozidlo je domu, dostáváte WL + 1 !"); SetPlayerWantedLevel(playerid, GetPlayerWantedLevel(playerid)+1); //------------| for(new i=0; i { if(IsPlayerConnected(i)) { PlayCrimeReportForPlayer(i, playerid, 18); } } } } } } } return 1; } //============================================================================== public OnFilterScriptInit() { TdOnGameModeInt(); AddHouse("Dum 1", 2126.6511,-1319.9645,26.6240, 225.8965,1022.1873,1084.0156, 7, 1, 681, 24, 2136.1165,-1318.8456,24.6143,0.2171, 680); AddHouse("Dum 2", 2486.5903,-1646.9220,14.0703, 225.8965,1022.1873,1084.0156, 7, 10000, HOUSE1, 1, 2486.7432,-1653.3481,13.0562,86.6498, 680); return 1; } //============================================================================== public OnPlayerConnect(playerid) { for(new h=0;h { CreateMapIcon(31, COLOR_GREEN, HouseInfo[h][p_X],HouseInfo[h][p_Y],HouseInfo[h][p_Z]); new buyyng[150]; format(buyyng, 150, "Cena: %d",HouseInfo[h][Cena]); Create3DTextLabel(buyyng,0x00FF00FF,HouseInfo[h][p_X],HouseInfo[h][p_Y],HouseInfo[h][p_Z] + 1,80.0,0); } return 1; } //============================================================================== public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { ResetMapIconVariables(playerid); return 1; } //============================================================================== public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { for(new h=0;h { if(IsPlayerInSphere(playerid,HouseInfo[h][p_X],HouseInfo[h][p_Y],HouseInfo[h][p_Z],2) == 1) { ShowPlayerDialog(playerid,HouseInfo[h][Dialog],DIALOG_STYLE_LIST,"Dům","Koupit\nProdat\nUzamknout\nOdemknout\nInformace o domu\nVstoupit\nKoupit / Zmenit auto","Použít","Nic"); } } return 1; } //============================================================================== public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if((newkeys & (KEY_WALK | KEY_SPRINT)) == (KEY_WALK | KEY_SPRINT)) { for(new h=0;h { if(IsPlayerInSphere(playerid,HouseInfo[h][i_X],HouseInfo[h][i_Y],HouseInfo[h][i_Z],10) == 1) { if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == HouseInfo[h][WiW]) { SetPlayerPos(playerid,HouseInfo[h][p_X],HouseInfo[h][p_Y],HouseInfo[h][p_Z]); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); } } } } return 1; } //============================================================================== public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { for(new h=0;h { if(dialogid == HouseInfo[h][Dialog]) { if(response == 1) { if(listitem == 0) { new cena[150]; format(cena, sizeof(cena), "Potrebujes %d$ !",HouseInfo[h][Cena]); if(GetPlayerMoney(playerid) < HouseInfo[h][Cena]) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, cena); if(HouseInfo[h][Vlastnik] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Tento dům již někdo vlastní !"); HouseInfo[h][Vlastnik] = 1; MajitelDomu[h][playerid] = 1; GivePlayerMoney(playerid, -HouseInfo[h][Cena]); new cena2[150]; format(cena2, 150, "Koupil jsi si dum za %d$ !", HouseInfo[h][Cena]); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, cena2); } else if(listitem == 1) { new cena[150]; if(MajitelDomu[h][playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Tento dům není tvůj !"); HouseInfo[h][Vlastnik] = 0; MajitelDomu[h][playerid] = 0; GivePlayerMoney(playerid, HouseInfo[h][Cena]); format(cena, sizeof(cena), "Dům prodán, bylo ti vráceno zpět %d$ !",HouseInfo[h][Cena]); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, cena); } else if(listitem == 2) { if(MajitelDomu[h][playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Tento dům není tvůj !"); HouseInfo[h][Zamek] = 0; SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Dům úspěšně uzamknut !"); } else if(listitem == 3) { if(MajitelDomu[h][playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Tento dům není tvůj !"); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Dům úspěšně odemknut !"); HouseInfo[h][Zamek] = 1; } else if(listitem == 4) { SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, "|===========================[ Dům ]===========================|"); if(HouseInfo[h][Zamek] == 0) { SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,"Stav zámku: Zamknutý."); }else{ SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,"Stav zámku: Odemknutý."); } //----| new cena[150]; format(cena, 150, "Cena domu %d$",HouseInfo[h][Cena]); SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,cena); //----| if (HouseInfo[h][Vlastnik] == 0) { SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,"Možnost odkoupení: Ano"); }else{ SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,"Možnost odkoupení: Ne"); } SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, "|===========================[ Dům ]===========================|"); } else if(listitem == 5) { if(MajitelDomu[h][playerid] == 1) { SetPlayerPos(playerid, HouseInfo[h][i_X],HouseInfo[h][i_Y],HouseInfo[h][i_Z]); SetPlayerInterior(playerid, HouseInfo[h][iin]); SetPlayerVirtualWorld(playerid, HouseInfo[h][WiW]); SendDrawMessage(playerid, "Dum opustis ~r~L.ALT~w~ + ~r~Mezernik~w~ !"); return 0; } else if(HouseInfo[h][Zamek] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Tento dům je zamknut !"); SetPlayerPos(playerid, HouseInfo[h][i_X],HouseInfo[h][i_Y],HouseInfo[h][i_Z]); SetPlayerInterior(playerid, HouseInfo[h][iin]); SetPlayerVirtualWorld(playerid, HouseInfo[h][WiW]); SendDrawMessage(playerid, "Dum opustis ~r~L.ALT~w~ + ~r~Mezernik~w~ !"); } else if(listitem == 6) { if(MajitelDomu[h][playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Tento dům není tvůj !"); ShowPlayerDialog(playerid,HouseInfo[h][auto_dialog],DIALOG_STYLE_LIST,"Koupit vozy k domu","Admiral - 2000$\nNGR-500 - 15000$\nTornado - 3500$\nGreenwood - 2500$\nHustler - 1300$\nClover - 1500$\nTurismo - 25000$","Koupit","Nic"); } } } if(dialogid == HouseInfo[h][auto_dialog]) { if(response == 1) { if(listitem == 0) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 2000) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Potřebuješ 2000$ !"); DestroyVehicle(AutoDomu[h]); AutoDomu[h] = AddStaticVehicle(445,HouseInfo[h][auto_x],HouseInfo[h][auto_y],HouseInfo[h][auto_z],HouseInfo[h][auto_face],35,35); GivePlayerMoney(playerid, -2000); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "K domu bylo přikoupeno auto !"); } else if(listitem == 1) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 15000) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Potřebuješ 15000$ !"); DestroyVehicle(AutoDomu[h]); AutoDomu[h] = AddStaticVehicle(522,HouseInfo[h][auto_x],HouseInfo[h][auto_y],HouseInfo[h][auto_z],HouseInfo[h][auto_face],35,35); GivePlayerMoney(playerid, -15000); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "K domu byla přikoupena motorka !"); } else if(listitem == 2) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 3500) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Potřebuješ 3500$ !"); DestroyVehicle(AutoDomu[h]); AutoDomu[h] = AddStaticVehicle(576,HouseInfo[h][auto_x],HouseInfo[h][auto_y],HouseInfo[h][auto_z],HouseInfo[h][auto_face],35,35); GivePlayerMoney(playerid, -3500); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "K domu bylo přikoupeno auto !"); } else if(listitem == 3) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 2500) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Potřebuješ 2500$ !"); DestroyVehicle(AutoDomu[h]); AutoDomu[h] = AddStaticVehicle(492,HouseInfo[h][auto_x],HouseInfo[h][auto_y],HouseInfo[h][auto_z],HouseInfo[h][auto_face],35,35); GivePlayerMoney(playerid, -2500); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "K domu bylo přikoupeno auto !"); } else if(listitem == 4) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 1300) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Potřebuješ 1300$ !"); DestroyVehicle(AutoDomu[h]); AutoDomu[h] = AddStaticVehicle(545,HouseInfo[h][auto_x],HouseInfo[h][auto_y],HouseInfo[h][auto_z],HouseInfo[h][auto_face],35,35); GivePlayerMoney(playerid, -1300); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "K domu bylo přikoupeno auto !"); } else if(listitem == 5) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 1500) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Potřebuješ 1500$ !"); DestroyVehicle(AutoDomu[h]); AutoDomu[h] = AddStaticVehicle(542,HouseInfo[h][auto_x],HouseInfo[h][auto_y],HouseInfo[h][auto_z],HouseInfo[h][auto_face],122,113); GivePlayerMoney(playerid, -1500); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "K domu bylo přikoupeno auto !"); } else if(listitem == 6) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 25000) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Potřebuješ 25000$ !"); DestroyVehicle(AutoDomu[h]); AutoDomu[h] = AddStaticVehicle(451,HouseInfo[h][auto_x],HouseInfo[h][auto_y],HouseInfo[h][auto_z],HouseInfo[h][auto_face],35,35); GivePlayerMoney(playerid, -25000); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "K domu bylo přikoupeno auto !"); } } } } return 1; } //============================================================================== //|| © 2009/10 Avest-X for my modes ! || //============================================================================== Použití: AddHouse(const h_Name[], Float:pX, Float:pY, Float:pZ, Float:iX, Float:iY, Float:iZ, ii, Cenik, iddialogu, VW, Float:a_x, Float:a_y, Float:a_z, Float:a_face, a_dialog); const h_Name[] = Jméno domu ( nastavit " Sem " ) pX, pY, pZ = Souřadnice X,Y,Z domu (kde stojí) iX, iY, iZ = Souřadnice interioru ii = ID interioru Cenik = Cena domu iddialogu = ID dialogu domu VW = Vitrual World interioru a_x, a_y, a_z, a_face = X,Y,Z,FacingAngle auta a_dialog = ID Dialogu auta Příjemné scriptování mam taku dost primitivnu otazku chcel by som sa spytat ako s toho mam spravit include a co mam potom napisat do modu aby to ten include nacitalo??? prosim o odpoved a fakt by sa zislo to ukladanie ale to uz nejak spravim podla vodicaku atd hlavne prosim ototo dopredu dakujem za kladnu odpoved "help" "help" "help" Link to comment Share on other sites More sharing options...
RmT_Kjuba 10 Odesláno: 24. Srpen, 2010 Share Odesláno: 24. Srpen, 2010 najdi si TUT CreateHouse je to od stejnyho autora a je to inc.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iron 0 Odesláno: 31. Srpen, 2010 Share Odesláno: 31. Srpen, 2010 Ahoj mám dotaz. To addhouse vytvoří u domu pickup? A kam mám umístit ten interiér, myslím ty jeho souřadnice. Díky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest [BJ]boban88 Odesláno: 2. Září, 2010 Share Odesláno: 2. Září, 2010 AddHouse(X, Y, Z, Interior:X, Interior:Y, Interior:Z, ID Interioru, Cena domu, ID Dialogu); tieto suradnice ti daju pickup to si zmen na suradnice interieru sem napis ID toho interieru sem si napis cenu toho domu tu si daj ID dialogu vysledok: AddHouse(1546.370,-1365.945,325.204, -2046.791,361.814,64.241, 6, 90000, 60); chapes? ak ne tak potom ti niet pomoci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gengsta Odesláno: 5. Září, 2010 Share Odesláno: 5. Září, 2010 hele newim cim to ale v pawnu mam vse dobre zkompiluju a kdys to du vyskouset nemam na tom miste kde ma byt pickup nic neni to doufam tim ze mam 0.3b .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikser 0 Odesláno: 5. Září, 2010 Share Odesláno: 5. Září, 2010 Je to jistě tim že nedáš řádky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gengsta Odesláno: 5. Září, 2010 Share Odesláno: 5. Září, 2010 Je to jistě tim že nedáš řádky ok pridavam radky .... public OnGameModeInit() { AddHouse(-2650.3174,16.9890,185.4951, 2324.419921,-1145.568359,1050.710083,12,1,1546.370,-1365.945,325.204); return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Om3n 78 Odesláno: 5. Září, 2010 Share Odesláno: 5. Září, 2010 jelikoz se to lagne kdyz tam nemas nazev modu a aspon jeden AddPlayerClass... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gengsta Odesláno: 5. Září, 2010 Share Odesláno: 5. Září, 2010 jelikoz se to lagne kdyz tam nemas nazev modu a aspon jeden AddPlayerClass... takze addplayerclass a nazev modu ? ok pridam uvidim dik -- ned 05. zář 2010 11:39:13 -- hmm o5 nejde radky: public OnGameModeInit() { AddHouse(-2650.3174,16.9890,185.4951, 2324.419921,-1145.568359,1050.710083,12,1,60); SetGameModeText("barak LoL ?"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba5 0 Odesláno: 5. Září, 2010 Share Odesláno: 5. Září, 2010 A jak je to s ukládáním? Protože jsem zjisitl, že sice se to uloží.. ale jakmile vypnu a zapnu server tak dům už nemám.. asi budu muset udělat ukládání přes dudb.. ale jen nevim jak.. na tu podmínku jestli je majitel? Jinak nevim.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Killer_ 1 Odesláno: 5. Září, 2010 Share Odesláno: 5. Září, 2010 A jak je to s ukládáním? Protože jsem zjisitl, že sice se to uloží.. ale jakmile vypnu a zapnu server tak dům už nemám.. asi budu muset udělat ukládání přes dudb.. ale jen nevim jak.. na tu podmínku jestli je majitel? Jinak nevim.. pohraj sa stymi premenami aby ti to ukladalo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now