Guest energy610 Odesláno: 17. Červenec, 2009 Share Odesláno: 17. Červenec, 2009 Za 1. Díky všem kteří mi pomáhaly vyřešit tento problém! Za 2. JDEME NA TO Tento tutoriál bude mít 2 části a vyberte si jestli chcete možnost 1 nebo možnost 2... 1-Možnost Zamknutí určitýc aut pro určité povolání (Dá se to udělat i tak že dáte povolání které vlastně ani neexistuje, ale to si vysvětlíme později) na začátku módu tam kde si tvoříte new si dáme new zamknute[POČET-ZAMČENÝCH-AUT]; a do OnGameModeInt si přidáme auta zamknute[0] = AddStaticVehicle(ID, X, Y, Z, ROTACE, BARVA1, BARVA2; zamknute[1] = AddStaticVehicle(ID, X, Y, Z, ROTACE, BARVA1, BARVA2; zamknute[2] = AddStaticVehicle(ID, X, Y, Z, ROTACE, BARVA1, BARVA2; nezapomeňte počítáme od 0 takže si do new zamknute dám v mojem případě sice počet 3 ale počítáme do 2ky! a teď mu zabráníme vstupu do auta new model = zamcene[0]; if(model == vehicleid && !ispassenger && iPlayerRole[playerid] != SEM SI DEJTE SVÉ ID) // funguje to tak že model si vezme 1. zamčené auto a poté v podmínce if zjistí jeho ID... v podstatě by stačilo dát do if jen zamcene[0] == vehicleid ale už to nechme tak { TogglePlayerControllable(playerid, 1); //toto nenecha hrace ani nastupit SendClientMessage(playerid, B_CERVENA, "[!ZÁKAZ POHYBU VOZIDLA!]Vozidlo môze riadiť jen policista[!ZÁKAZ POHYBU VOZIDLA!]"); } new model1 = zamcene[1]; if(model1 == vehicleid && !ispassenger && povolani[playerid] != POVOLANI) { TogglePlayerControllable(playerid, 1); //toto nenecha hraca ani nastupit SendClientMessage(playerid, B_CERVENA, "[!ZÁKAZ POHYBU VOZIDLA!]Vozidlo môze riadiť jen admin[!ZÁKAZ POHYBU VOZIDLA!]"); } new model2 = zamcene[2]; if(model2 == vehicleid && !ispassenger && povolani[playerid] !=POVOLANI) { TogglePlayerControllable(playerid, 1); //toto nenecha hraca ani nastupit SendClientMessage(playerid, B_CERVENA, "[!ZÁKAZ POHYBU VOZIDLA!]Vozidlo môze riadiť jen admin[!ZÁKAZ POHYBU VOZIDLA!]"); } Toď vše pro verzi 1 Možnost 2 je že budou totálně zamčené pro všechny od startu (Ale toto nedoporučuji shazuje to server!!) jako v možnosti 1 si uděláme new zamcene[pocetaut]; do OnGameModeInit si přidáme stejným způsobem auta a teď do OnVehicleSpawn for(new v; v < 3 SEM SI DEJTE SVŮJ POČET AUT!; v++) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) { new model = zamcene[0]; if(model == vehicleid) { SetVehicleParamsForPlayer(model, i, 0, 1); //Zamkne vozidlo } } } TO DRUHÉ JSEM NEOTESTOVAL ALE PRAKTICKY BY TO NEMĚLO MÍT CHYBY KDYŽTEK MI JE NAPIŠTE A JÁ TO OPRAVÍM ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PcHawkVich 0 Odesláno: 17. Červenec, 2009 Share Odesláno: 17. Červenec, 2009 Nešlo by nadefinoavt např 2 auta pod stejným jménem? Jako že máš mezi new např: new policie_veh; new admin_veh; ...atd protože jsem si všiml že poslední dvě auta jsou pro admina tak bys nemusel dvakrát psát funkce. Ale nevím jestli by to šlo tak mi napište jestli jo nebo ne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest energy610 Odesláno: 17. Červenec, 2009 Share Odesláno: 17. Červenec, 2009 Nešlo by nadefinoavt např 2 auta pod stejným jménem? Jako že máš mezi new např: new policie_veh; new admin_veh; ...atd protože jsem si všiml že poslední dvě auta jsou pro admina tak bys nemusel dvakrát psát funkce. Ale nevím jestli by to šlo tak mi napište jestli jo nebo ne. Chtěl jsi říct pod jiným jménem jo šlo potom k modelu kde máš new model napíšeš například to new model = policie_veh pokud to chceš mít přehlednější nemusí to být zrovna new zamcene[POCET AUT] ale new policie_veh1, policie_veh2, admin_veh1, admin_veh2; ale pak to muší změnit taky u toho model a taky u toho auta které se vytvoří ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikser 0 Odesláno: 17. Červenec, 2009 Share Odesláno: 17. Červenec, 2009 Zajímavý, třeba by šlo i udělat že aby ses mohl dostat do zamčenýho auta musíš mít třeba nějakej skill a tak ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest energy610 Odesláno: 17. Červenec, 2009 Share Odesláno: 17. Červenec, 2009 Zajímavý, třeba by šlo i udělat že aby ses mohl dostat do zamčenýho auta musíš mít třeba nějakej skill a tak ... jj já to do módu udělám tak, že když bude řídit bez řidíčáku tak se mu bude motat obrazovka jakoby byl opilý a třeba když bude chtít jen tak někde odjet z autem tak se bu napíše sory ale tohle nenastartuješ a nebo jednoduchým admin scriptem zakážu hydry pokud bude někdo prudit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _dominik_ Odesláno: 17. Červenec, 2009 Share Odesláno: 17. Červenec, 2009 A co taky hosi si do nakyho auta sednou a dat /lock :D:D ,ale muselo by byt auto ktere nezmizi (nejlepe pres EXIS ecar!) ale vlezes do nej jen ty!!!! :D PRID TE VSICHNI ZVANE NEW MOD!!!! (hledam i adminy!) ZDE NAJDES NAKY MODY: (ale jen AMX LAMKO pwn nehledej!) http://www.ulo.to tam zadej vyhledat amx! Link to comment Share on other sites More sharing options...
StarsCream_Cze 1 Odesláno: 18. Červenec, 2009 Share Odesláno: 18. Červenec, 2009 ... do OnGameModeInit si přidáme stejným způsobem auta a teď do OnVehicleSpawn for(new v; v < 3 SEM SI DEJTE SVŮJ POČET AUT!; v++) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) new model = zamcene[0]; if(model == vehicleid) { SetVehicleParamsForPlayer(model, i, 0, 1); //Zamkne vozidlo } } } TO DRUHÉ JSEM NEOTESTOVAL ALE PRAKTICKY BY TO NEMĚLO MÍT CHYBY KDYŽTEK MI JE NAPIŠTE A JÁ TO OPRAVÍM ;-) Kde si vzl OnVehicleSpawn argument playerid? tam vůbec nemá být if(IsPlayerConnected(playerid)) ale pod for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) má být if(IsPlayerConnected(i)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest energy610 Odesláno: 18. Červenec, 2009 Share Odesláno: 18. Červenec, 2009 ... do OnGameModeInit si přidáme stejným způsobem auta a teď do OnVehicleSpawn for(new v; v < 3 SEM SI DEJTE SVŮJ POČET AUT!; v++) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) new model = zamcene[0]; if(model == vehicleid) { SetVehicleParamsForPlayer(model, i, 0, 1); //Zamkne vozidlo } } } TO DRUHÉ JSEM NEOTESTOVAL ALE PRAKTICKY BY TO NEMĚLO MÍT CHYBY KDYŽTEK MI JE NAPIŠTE A JÁ TO OPRAVÍM ;-) Kde si vzl OnVehicleSpawn argument playerid? tam vůbec nemá být if(IsPlayerConnected(playerid)) ale pod for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) má být if(IsPlayerConnected(i)) sry dělal jsem to z hlavy nevšiml jsem si hned to tam opravím ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
癌癌癌 1 Odesláno: 18. Červenec, 2009 Share Odesláno: 18. Červenec, 2009 ... do OnGameModeInit si přidáme stejným způsobem auta a teď do OnVehicleSpawn for(new v; v < 3 SEM SI DEJTE SVŮJ POČET AUT!; v++) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) new model = zamcene[0]; if(model == vehicleid) { SetVehicleParamsForPlayer(model, i, 0, 1); //Zamkne vozidlo } } } TO DRUHÉ JSEM NEOTESTOVAL ALE PRAKTICKY BY TO NEMĚLO MÍT CHYBY KDYŽTEK MI JE NAPIŠTE A JÁ TO OPRAVÍM ;-) Kde si vzl OnVehicleSpawn argument playerid? tam vůbec nemá být if(IsPlayerConnected(playerid)) ale pod for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) má být if(IsPlayerConnected(i)) A proč by tam nemohl dat for(new playerid = 0; playerid < MAX_PLAYERS; i++) a pod to if(IsPlayerConnected(playerid)) . Taky možnost Link to comment Share on other sites More sharing options...
StarsCream_Cze 1 Odesláno: 18. Červenec, 2009 Share Odesláno: 18. Červenec, 2009 ano, ale on měl podmínku nad for Link to comment Share on other sites More sharing options...
癌癌癌 1 Odesláno: 18. Červenec, 2009 Share Odesláno: 18. Červenec, 2009 ano, ale on měl podmínku nad for No dyť jo! teď to řikam mohl to udělat dva for jeden playerid a podtim if(isplayerconnected) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now