Jump to content

Chci se zeptat nebo navrhnout.


Drchy

Recommended Posts

Půjde ? :d a jak ? delal sem takovou wrestling arenu a chtel sem to dat ten pickup do vzduchu aby nemohl z ty areny utict a kdyz vyhdraje tak treba admin zada prikaz ten pickup mu sjede dolu a on se portne ven z ty areny :-) Pujde ?

Link to comment
Share on other sites

Jo jo to půjde... daš si forward,public,settimer do publicu hodiš CreatePickup(X,Y,Z);

a creatuješ pickup o jedno níž teď to nmeužu zkusit pač se mi nechce ae nwm jestli je něco jako GetPickupPos :lol:

Link to comment
Share on other sites

Radšej spraviť pickup, potom na príkaz ho zničiť, vytvoriť na tom mieste objekt s rovnakým ID, MoveObject, do OnObjectMoved dať zas destroy a pridanie pickupu. ;)

 

Ale skúsim neskôr spraviť funkciu MovePickup. ;)

Link to comment
Share on other sites

FreeWall":1oy4d2ol]
Myslíš jako že by se někdo chtěl přihlasit k polishum a najednou by mu ten pickup zdrhal??

 

lol :d , dobrej nápad, to zkusim, bude prdel ... :d

lol nedokážu si představit že bych šel na server teď že budu poliš a on my začne zdrhat :lol: to dej do RZ :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jn ja bych zkusil toto:

 

new Float:X,Y,Z;

new MilionPickupu[10];

X = 0.000;

Y = 0.000;

Z = 0.000;

 

.. = CreatePickup(X,Y,Z,..);

DestroyPickup( .. );

X++;

Y++;

Z++;

..[2] = CreatePickup(X,Y,Z);

DestroyPickup(X,Y,Z);

 

..

 

atd a timer tak na 10ms

Link to comment
Share on other sites

No já operátory v Pawnu nikdy moc neřešil ae určitě půjde přes ++ i 15.001 pak 15.002 atd.. zkusil bych to teď kdyby se mi chtěl zapinat server což se mi nechce :p8-)

 

//EDIT: podle mě je float v Visual C++ (popř C++) taky desetinny čislo takže to bude přidavat 15.001,15.002,15.003... takže i v pawnu by to mělo bejt pač je to pozměněnej C++ a je to podle mě Visual C++ když potřebuje .NET Framework SA:MP Client

 

//EDIT 2 : teda nevim jestli je to furt desetiny čislo když to daš přes new Float:...; a ne přes float

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...