Drchy 1 Odesláno: 22. Květen, 2009 Share Odesláno: 22. Květen, 2009 Dostal sem takovej nápad.Nebo možná to existuje nwm.Jako je MoveObject tak sem myslel jestli by nešlo udělat MovePickup :-) Díky za odpovědi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adamos 1 Odesláno: 22. Květen, 2009 Share Odesláno: 22. Květen, 2009 to se podle mne neda, ale da se tak, ze vytvoris pickup a potom znicis a das na inom mieste Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drchy 1 Odesláno: 22. Květen, 2009 Author Share Odesláno: 22. Květen, 2009 Myslel sem si to :-) Ale jako návrh si myslím že je dobrý využilo by se to :-) Jinak díky Link to comment Share on other sites More sharing options...
癌癌癌 1 Odesláno: 22. Květen, 2009 Share Odesláno: 22. Květen, 2009 Myslíš jako že by se někdo chtěl přihlasit k polishum a najednou by mu ten pickup zdrhal?? v pohodě to půjde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drchy 1 Odesláno: 22. Květen, 2009 Author Share Odesláno: 22. Květen, 2009 Půjde ? a jak ? delal sem takovou wrestling arenu a chtel sem to dat ten pickup do vzduchu aby nemohl z ty areny utict a kdyz vyhdraje tak treba admin zada prikaz ten pickup mu sjede dolu a on se portne ven z ty areny :-) Pujde ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
FreeWall 3 Odesláno: 22. Květen, 2009 Share Odesláno: 22. Květen, 2009 Myslíš jako že by se někdo chtěl přihlasit k polishum a najednou by mu ten pickup zdrhal?? lol , dobrej nápad, to zkusim, bude prdel ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drchy 1 Odesláno: 22. Květen, 2009 Author Share Odesláno: 22. Květen, 2009 Já sem ale nechtel aby zdrhal Sem myslel ze by byl ve vzduchu a dal bys prikaz a on by přijel na zem Link to comment Share on other sites More sharing options...
癌癌癌 1 Odesláno: 23. Květen, 2009 Share Odesláno: 23. Květen, 2009 Jo jo to půjde... daš si forward,public,settimer do publicu hodiš CreatePickup(X,Y,Z); a creatuješ pickup o jedno níž teď to nmeužu zkusit pač se mi nechce ae nwm jestli je něco jako GetPickupPos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NtCat7 Odesláno: 23. Květen, 2009 Share Odesláno: 23. Květen, 2009 Radšej spraviť pickup, potom na príkaz ho zničiť, vytvoriť na tom mieste objekt s rovnakým ID, MoveObject, do OnObjectMoved dať zas destroy a pridanie pickupu. Ale skúsim neskôr spraviť funkciu MovePickup. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psychedelic 13 Odesláno: 23. Květen, 2009 Share Odesláno: 23. Květen, 2009 FreeWall":1oy4d2ol]Myslíš jako že by se někdo chtěl přihlasit k polishum a najednou by mu ten pickup zdrhal?? lol , dobrej nápad, to zkusim, bude prdel ... lol nedokážu si představit že bych šel na server teď že budu poliš a on my začne zdrhat to dej do RZ Link to comment Share on other sites More sharing options...
癌癌癌 1 Odesláno: 23. Květen, 2009 Share Odesláno: 23. Květen, 2009 Jn ja bych zkusil toto: new Float:X,Y,Z; new MilionPickupu[10]; X = 0.000; Y = 0.000; Z = 0.000; .. = CreatePickup(X,Y,Z,..); DestroyPickup( .. ); X++; Y++; Z++; ..[2] = CreatePickup(X,Y,Z); DestroyPickup(X,Y,Z); .. atd a timer tak na 10ms Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NtCat7 Odesláno: 23. Květen, 2009 Share Odesláno: 23. Květen, 2009 Tak nejako to plánujem urobiť, len nie ++, to by príliš sekalo, a aj s nastavením rýchlosti urobím, potom to sem dám. Link to comment Share on other sites More sharing options...
癌癌癌 1 Odesláno: 23. Květen, 2009 Share Odesláno: 23. Květen, 2009 Sekalo ?? .. 10ms to sekat nebude a taky si to muže změnit.. ok sem zvědavej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NtCat7 Odesláno: 23. Květen, 2009 Share Odesláno: 23. Květen, 2009 No ak to posunieš o celý jeden "bod" X,Y,Z (napr. 15.000, 16.000), tak to veľmi plynulé nebude. Link to comment Share on other sites More sharing options...
癌癌癌 1 Odesláno: 23. Květen, 2009 Share Odesláno: 23. Květen, 2009 No já operátory v Pawnu nikdy moc neřešil ae určitě půjde přes ++ i 15.001 pak 15.002 atd.. zkusil bych to teď kdyby se mi chtěl zapinat server což se mi nechce //EDIT: podle mě je float v Visual C++ (popř C++) taky desetinny čislo takže to bude přidavat 15.001,15.002,15.003... takže i v pawnu by to mělo bejt pač je to pozměněnej C++ a je to podle mě Visual C++ když potřebuje .NET Framework SA:MP Client //EDIT 2 : teda nevim jestli je to furt desetiny čislo když to daš přes new Float:...; a ne přes float Link to comment Share on other sites More sharing options...
FreeWall 3 Odesláno: 23. Květen, 2009 Share Odesláno: 23. Květen, 2009 když dáš třeba X ++; tak z 15.000 budeš mít 16.000, kdyby si chtěl 15.001 tak by jsi to musel dát X +=0.001; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NtCat7 Odesláno: 23. Květen, 2009 Share Odesláno: 23. Květen, 2009 Jj, o tom hovorím, FreeWall Inak kašlem na ten script MovePickup, keby bolo aspoň GetPickupPos, tak by sa to nejako dalo Link to comment Share on other sites More sharing options...
癌癌癌 1 Odesláno: 23. Květen, 2009 Share Odesláno: 23. Květen, 2009 FreeWall":6p0lj23q]když dáš třeba X ++; tak z 15.000 budeš mít 16.000,kdyby si chtěl 15.001 tak by jsi to musel dát X +=0.001; Tak to sry ja sem zvyklej už z C# .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now