Guest ShockyCZE Odesláno: 6. Září, 2008 Share Odesláno: 6. Září, 2008 Autorem je Y_Less Čaute,připravil jsem pro vás Y_Objects To je že můžete mít víc objektů než 150.Tento TUT vám pomůže mit objektů až 1 000 000 A bez padání serveru!.Takže prvni si stahněte INCLUDE Y_Objects,pak to vložte do složky v pawnu INCLUDE. !VKLÁDEJTE! Nahoru do módu Kód: #include public OnGameModeInit() Kód: Object_Object(); public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) Kód: Object_OnPlayerDisconnect( playerid, reason); A nyní přejmenujeme Objecty: Z Kód: CreateObject na Kód: CreateDynamicObject Takže např to bude takto z: Kód: CreateObject(3461,-1966.837,296.396,36.102,0.0,0.0,0.0); CreateObject(3461,-1966.916,291.694,35.993,0.0,0.0,0.0); CreateObject(1284,-1991.331,290.408,36.379,0.0,0.0,90.000); Na Kód: CreateDynamicObject(3461,-1966.837,296.396,36.102,0.0,0.0,0.0); CreateDynamicObject(3461,-1966.916,291.694,35.993,0.0,0.0,0.0); CreateDynamicObject(1284,-1991.331,290.408,36.379,0.0,0.0,90.000); Tu máte INLUDE Y_Objects . http://uloz.to/727244/y-objects.inc" onclick="window.open(this.href);return false; S pozdravem od AcrossCZ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
-other-Mizi_CZ 0 Odesláno: 6. Září, 2008 Share Odesláno: 6. Září, 2008 hm to chci vidět jestli ti to funguje ptže ve složce includes musí být ještě složka YSI v ní Visual a v ní ysi_onjects.own takže ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
FreeWall 3 Odesláno: 6. Září, 2008 Share Odesláno: 6. Září, 2008 takže tuto je asi ta složka kterou si myslel mizera_CZ , --- Stáhnout --- ps: tuto složku pojmenujte YSI a vložte ji do pawno › include Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kocourek Odesláno: 9. Září, 2008 Share Odesláno: 9. Září, 2008 Autorem je Y_Less Čaute,připravil jsem pro vás Y_Objects To je že můžete mít víc objektů než 150.Tento TUT vám pomůže mit objektů až 1 000 000 A bez padání serveru!.Takže prvni si stahněte INCLUDE Y_Objects,pak to vložte do složky v pawnu INCLUDE. !VKLÁDEJTE! Nahoru do módu Kód: #include public OnGameModeInit() Kód: Object_Object(); public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) Kód: Object_OnPlayerDisconnect( playerid, reason); A nyní přejmenujeme Objecty: Z Kód: CreateObject na Kód: CreateDynamicObject Takže např to bude takto z: Kód: CreateObject(3461,-1966.837,296.396,36.102,0.0,0.0,0.0); CreateObject(3461,-1966.916,291.694,35.993,0.0,0.0,0.0); CreateObject(1284,-1991.331,290.408,36.379,0.0,0.0,90.000); Na Kód: CreateDynamicObject(3461,-1966.837,296.396,36.102,0.0,0.0,0.0); CreateDynamicObject(3461,-1966.916,291.694,35.993,0.0,0.0,0.0); CreateDynamicObject(1284,-1991.331,290.408,36.379,0.0,0.0,90.000); Tu máte INLUDE Y_Objects . http://uloz.to/727244/y-objects.inc" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; S pozdravem od AcrossCZ! Divny, dám to http://uloz.to/727244/y-objects.inc" onclick="window.open(this.href);return false; vijede mi naky textovy blog asi v ruštině, co to je?? jinak plz jiny odkaz //edit : už sem to spravil, udělal, ale vijelo mi 26 errorů Link to comment Share on other sites More sharing options...
FreeWall 3 Odesláno: 9. Září, 2008 Share Odesláno: 9. Září, 2008 za 1. ten odkaz funguje a všechno je dobře, za 2 . ruština ? ty myslis pawn ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kocourek Odesláno: 9. Září, 2008 Share Odesláno: 9. Září, 2008 Freewalle vem si plz mí icq 446 570 910 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FreeWall 3 Odesláno: 9. Září, 2008 Share Odesláno: 9. Září, 2008 Freewalle vem si plz mí icq 446 570 910 nwm na co by mi bylo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kocourek Odesláno: 12. Září, 2008 Share Odesláno: 12. Září, 2008 vysvětliš mi jak na ty Y_objects mě to totiž nefunguje plllllllzzzz Link to comment Share on other sites More sharing options...
narutoo 0 Odesláno: 12. Září, 2008 Share Odesláno: 12. Září, 2008 D:\Moje věci\sa mp\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(2116) : warning 219: local variable "object" shadows a variable at a preceding level D:\Moje věci\sa mp\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(2148) : warning 219: local variable "object" shadows a variable at a preceding level D:\Moje věci\sa mp\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(2180) : warning 219: local variable "object" shadows a variable at a preceding level D:\Moje věci\sa mp\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(2212) : warning 219: local variable "object" shadows a variable at a preceding level D:\Moje věci\sa mp\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(2243) : warning 219: local variable "object" shadows a variable at a preceding level D:\Moje věci\sa mp\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(2274) : warning 219: local variable "object" shadows a variable at a preceding level D:\Moje věci\sa mp\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(2305) : warning 219: local variable "object" shadows a variable at a preceding level D:\Moje věci\sa mp\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(2339) : warning 219: local variable "object" shadows a variable at a preceding level D:\Moje věci\sa mp\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(3222) : warning 219: local variable "object" shadows a variable at a preceding level Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 9 Warnings. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chytrak 14 Odesláno: 12. Září, 2008 Share Odesláno: 12. Září, 2008 To znamena ze to mas na tech radkach znova nadefinovany. :spam: Link to comment Share on other sites More sharing options...
narutoo 0 Odesláno: 12. Září, 2008 Share Odesláno: 12. Září, 2008 dyt sou tam pickupy aut AddStaticVehicle Link to comment Share on other sites More sharing options...
chytrak 14 Odesláno: 12. Září, 2008 Share Odesláno: 12. Září, 2008 to jsem nejak nepobral.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
narutoo 0 Odesláno: 12. Září, 2008 Share Odesláno: 12. Září, 2008 ty waringy sou na radcich kde sou auta Link to comment Share on other sites More sharing options...
FreeWall 3 Odesláno: 12. Září, 2008 Share Odesláno: 12. Září, 2008 mas na tech radkach někde object = Add..něco :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
narutoo 0 Odesláno: 12. Září, 2008 Share Odesláno: 12. Září, 2008 ne jen AddStaticVehicle Link to comment Share on other sites More sharing options...
FreeWall 3 Odesláno: 12. Září, 2008 Share Odesláno: 12. Září, 2008 a mas někde v modu object = , neboli new object ... ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
narutoo 0 Odesláno: 12. Září, 2008 Share Odesláno: 12. Září, 2008 jj Link to comment Share on other sites More sharing options...
FreeWall 3 Odesláno: 12. Září, 2008 Share Odesláno: 12. Září, 2008 nwm čim to je způsobený ale prostě když tam máš YSI objekty tak nesmíš mít přímo název něčeho object , dej si tam třeba object_bla nebo něco svího Link to comment Share on other sites More sharing options...
narutoo 0 Odesláno: 12. Září, 2008 Share Odesláno: 12. Září, 2008 mě už to jde Předmět příspěvku: Re: Víc Objektů než standdart! YSI a mas někde v modu object = , neboli new object ... ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest romi Odesláno: 14. Září, 2008 Share Odesláno: 14. Září, 2008 nechcem vam kazit zabavu ale podla mna je lepsi maverickov object stream teraz ho pouzivam v novom mode co robim a funguje bezvadne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ShockyCZE Odesláno: 15. Září, 2008 Share Odesláno: 15. Září, 2008 Ano romi,mas velkou pravdu....ale tehle YSI je nejpouzivanejsi v pawnu.Ale zatiznejsi pouzivanni a upravovani je slozitejnsi.Mava je lepsi a lip upravitrlnejsi a jednoduchy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest admin470 Odesláno: 24. Září, 2008 Share Odesláno: 24. Září, 2008 Nevim kde ten maverickuv object stream sezenu pls pomoc diky Link to comment Share on other sites More sharing options...
FreeWall 3 Odesláno: 24. Září, 2008 Share Odesláno: 24. Září, 2008 Nevim kde ten maverickuv object stream sezenu pls pomoc diky na lamskym pawnobox.net Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ShockyCZE Odesláno: 24. Září, 2008 Share Odesláno: 24. Září, 2008 Ja mu na to nai neodpovidal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daw3 0 Odesláno: 21. Říjen, 2008 Share Odesláno: 21. Říjen, 2008 Mám problém... Tady jsou Warningy... C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(1320) : warning 219: local variable "X" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(1320) : warning 219: local variable "Y" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(1320) : warning 219: local variable "Z" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(1350) : warning 219: local variable "X" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(1350) : warning 219: local variable "Y" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(1350) : warning 219: local variable "Z" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(1387) : warning 219: local variable "X" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(1387) : warning 219: local variable "Y" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(1387) : warning 219: local variable "Z" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(1425) : warning 219: local variable "X" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(1425) : warning 219: local variable "Y" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(1425) : warning 219: local variable "Z" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(2520) : warning 219: local variable "X" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(2520) : warning 219: local variable "Y" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(2520) : warning 219: local variable "Z" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(2599) : warning 219: local variable "X" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(2599) : warning 219: local variable "Y" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(2599) : warning 219: local variable "Z" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(2743) : warning 219: local variable "X" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(2743) : warning 219: local variable "Y" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(2743) : warning 219: local variable "Z" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(2786) : warning 219: local variable "X" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(2786) : warning 219: local variable "Y" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Owner\Dokumenty\David\pawno\include\YSI/Visual/YSI_objects.own(2786) : warning 219: local variable "Z" shadows a variable at a preceding level Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase Header size: 3544 bytes Code size: 157248 bytes Data size: 1580084 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage: unknown, due to recursion Total requirements: 1757260 bytes 24 Warnings. A zde řádky od 1320 SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"Ochrankou letište se můžete stát v Las Venturas u vratnice k letišti."); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"Z názvu povolání lehce odvodíte že ochranka má za úkol chránit. Konkrétně letiště."); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"Nežádoucí návštěvníky může ihned usmrtit."); return 1; } if(strcmp(cmdtext,"/krupier",true)== 0){ SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"Krupiérem se můžete stát před casinem Caligula. Vaší naplní prace je pracovat v casinu"); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"jako krupiér a zároven casino hlídat tělem i duší. Pokud se v casinu vyskytne problém"); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"a mo ho navědomí nějaký z hráčů. Krupiér ho může usmrtit"); return 1; } if(strcmp(cmdtext,"/pravnik",true)== 0){ SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"Pravnikem se můžete stát v Las Venturas blízko u obchodu SEVEN 24-7"); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"Právník má za úkol hajit hráče před Policii. Určitě znáte z běžného života."); return 1; } if(strcmp(cmdtext, "/vyhod", true) == 0) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "[POUŽITÍ] /vyhod [iD]"); return 1; } giveplayerid = strval(tmp); if (IsPlayerConnected(giveplayerid)) { GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); RemovePlayerFromVehicle(giveplayerid); format(string, sizeof(string),"%s vas vykopnul z vozidla",sendername); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED, string); format(string, sizeof(string),"Vykopl jste hrace %s z vozidla",giveplayer); SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, string); format(string, sizeof(string),"Hrac %s vykopnul hrace %s z vozidla",sendername,giveplayer); SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE,string); } else { format(string, sizeof(string), "ID:%d Neexistuje ! ", giveplayerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string); } return 1; } //-----------ZBRANĚ---------- if(strcmp(cmdtext, "/sniper", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "Koupil jsi SNIPER"); //posle text hracovy GivePlayerMoney(playerid,-20000); //ubere mu 2000 z jeho hotovosti GivePlayerWeapon(playerid,34,50); return 1; } if(strcmp(cmdtext, "/m4", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "Koupil jsi M4"); //posle text hracovy GivePlayerMoney(playerid,-7000); //ubere mu 2000 z jeho hotovosti GivePlayerWeapon(playerid,31,5000); return 1; } if(strcmp(cmdtext, "/brokovnice", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "Koupil jsi UPILOVANOU BROKOVNICI"); //posle text hracovy GivePlayerMoney(playerid,-7000); //ubere mu 2000 z jeho hotovosti GivePlayerWeapon(playerid,26,5000); return 1; } if(strcmp(cmdtext, "/uzi", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "Koupil jsi UZI"); //posle text hracovy GivePlayerMoney(playerid,-2000); //ubere mu 2000 z jeho hotovosti GivePlayerWeapon(playerid,28,5000); return 1; } if(strcmp(cmdtext, "/rifle", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "Koupil jsi RIFLE"); //posle text hracovy GivePlayerMoney(playerid,-1000); //ubere mu 2000 z jeho hotovosti GivePlayerWeapon(playerid,33,50); return 1; } if(strcmp(cmdtext, "/eagle", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "Koupil jsi DESERT EAGLE"); //posle text hracovy GivePlayerMoney(playerid,-1000); //ubere mu 2000 z jeho hotovosti GivePlayerWeapon(playerid,24,500); return 1; } if(strcmp(cmdtext, "/silenced", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "Koupil jsi SILENCED"); //posle text hracovy GivePlayerMoney(playerid,-2000); //ubere mu 2000 z jeho hotovosti GivePlayerWeapon(playerid,23,500); return 1; } if(strcmp(cmdtext, "/padak", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "Koupil jsi PADÁK"); //posle text hracovy GivePlayerMoney(playerid,-200); //ubere mu 2000 z jeho hotovosti GivePlayerWeapon(playerid,46,500); return 1; } řádky 2500 tam ani memám. Tak pls poradte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now