Jump to content

tejpek

Uživatel
  • Příspěvků

    160
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    1

tejpek last won the day on 30. Prosinec 2014

tejpek had the most liked content!

Reputace

3 Jonny Sindacco
  1. tejpek

    hledám Hledam mappera

    Zdravim pawnery, mappery a i ostatni ctenare. Hledam nekoho, kdo by si chtel privydelat tvorenim map pro me. Vic informaci pomoci PM nebo fb.com/radek.bittmann
  2. tejpek

    gamemode Vidlákov

    určitě bude mít v tom módu někde svůj nick, jestli je to autor Vidlákov jsem vyvíjel už v roce 2012 ale upustil jsem od něj, protože neměl budoucnost - cca před týdnem jsem překopal základy a pouštím se do vytváření dá se říct "nového" módu
  3. Prozraď mi, jak by si podobný návod popsal bez ukázkového scriptu
  4. tejpek

    gamemode Vidlákov

    Řekni mi, milý Moulle, kdo je autorem onoho Vidlákova?
  5. Zdravím, mám v módu pěknou vychytávku a rozhodl jsem se s vámi o ni podělit o co jde? Transformace vozidla během pohybu k čemu to je? k ničemu k rychlé změně vozidla jak na to? pokud nemáme, nadefinujeme si DCMD #define dcmd(%1,%2,%3) if((strcmp((%3)[1],#%1,true,(%2))==0)&&((((%3)[(%2)+1]==0)&&(dcmd_%1(playerid,"")))||(((%3)[(%2)+1]==32)&&(dcmd_%1(playerid,(%3)[(%2)+2]))))) return 1 a vytvoříme proměnné s názvy aut new VehiclesModels[212][] = { {"Landstalker"}, {"Bravura"}, {"Buffalo"}, {"Linerunner"}, {"Perrenial"}, {"Sentinel"}, {"Dumper"}, {"Firetruck"}, {"Trashmaster"}, {"Stretch"}, {"Manana"}, {"Infernus"}, {"Voodoo"}, {"Pony"}, {"Mule"}, {"Cheetah"}, {"Ambulance"}, {"Leviathan"}, {"Moonbeam"}, {"Esperanto"}, {"Taxi"}, {"Washington"}, {"Bobcat"}, {"Mr Whoopee"}, {"BF Injection"}, {"Hunter"}, {"Premier"}, {"Enforcer"}, {"Securicar"}, {"Banshee"}, {"Predator"}, {"Bus"}, {"Rhino"}, {"Barracks"}, {"Hotknife"}, {"Trailer 1"}, {"Previon"}, {"Coach"}, {"Cabbie"}, {"Stallion"}, {"Rumpo"}, {"RC Bandit"}, {"Romero"}, {"Packer"}, {"Monster"}, {"Admiral"}, {"Squalo"}, {"Seasparrow"}, {"Pizzaboy"}, {"Tram"}, {"Trailer 2"}, {"Turismo"}, {"Speeder"}, {"Reefer"}, {"Tropic"}, {"Flatbed"}, {"Yankee"}, {"Caddy"}, {"Solair"}, {"Berkley's RC Van"}, {"Skimmer"}, {"PCJ-600"}, {"Faggio"}, {"Freeway"}, {"RC Baron"}, {"RC Raider"}, {"Glendale"}, {"Oceanic"}, {"Sanchez"}, {"Sparrow"}, {"Patriot"}, {"Quad"}, {"Coastguard"}, {"Dinghy"}, {"Hermes"}, {"Sabre"}, {"Rustler"}, {"ZR-350"}, {"Walton"}, {"Regina"}, {"Comet"}, {"BMX"}, {"Burrito"}, {"Camper"}, {"Marquis"}, {"Baggage"}, {"Dozer"}, {"Maverick"}, {"News Chopper"}, {"Rancher"}, {"FBI Rancher"}, {"Virgo"}, {"Greenwood"}, {"Jetmax"}, {"Hotring"}, {"Sandking"}, {"Blista Compact"}, {"Police Maverick"}, {"Boxville"}, {"Benson"}, {"Mesa"}, {"RC Goblin"}, {"Hotring Racer A"}, {"Hotring Racer B"}, {"Bloodring Banger"}, {"Rancher"}, {"Super GT"}, {"Elegant"}, {"Journey"}, {"Bike"}, {"Mountain Bike"}, {"Beagle"}, {"Cropdust"}, {"Stunt"}, {"Tanker"}, {"Roadtrain"}, {"Nebula"}, {"Majestic"}, {"Buccaneer"}, {"Shamal"}, {"Hydra"}, {"FCR-900"}, {"NRG-500"}, {"HPV1000"}, {"Cement Truck"}, {"Tow Truck"}, {"Fortune"}, {"Cadrona"}, {"FBI Truck"}, {"Willard"}, {"Forklift"}, {"Tractor"}, {"Combine"}, {"Feltzer"}, {"Remington"}, {"Slamvan"}, {"Blade"}, {"Freight"}, {"Streak"}, {"Vortex"}, {"Vincent"}, {"Bullet"}, {"Clover"}, {"Sadler"}, {"Firetruck LA"}, {"Hustler"}, {"Intruder"}, {"Primo"}, {"Cargobob"}, {"Tampa"}, {"Sunrise"}, {"Merit"}, {"Utility"}, {"Nevada"}, {"Yosemite"}, {"Windsor"}, {"Monster A"}, {"Monster B"}, {"Uranus"}, {"Jester"}, {"Sultan"}, {"Stratum"}, {"Elegy"}, {"Raindance"}, {"RC Tiger"}, {"Flash"}, {"Tahoma"}, {"Savanna"}, {"Bandito"}, {"Freight Flat"}, {"Streak Carriage"}, {"Kart"}, {"Mower"}, {"Duneride"}, {"Sweeper"}, {"Broadway"}, {"Tornado"}, {"AT-400"}, {"DFT-30"}, {"Huntley"}, {"Stafford"}, {"BF-400"}, {"Newsvan"}, {"Tug"}, {"Trailer 3"}, {"Emperor"}, {"Wayfarer"}, {"Euros"}, {"Hotdog"}, {"Club"}, {"Freight Carriage"}, {"Trailer 3"}, {"Andromada"}, {"Dodo"}, {"RC Cam"}, {"Launch"}, {"Police Car (LSPD)"}, {"Police Car (SFPD)"}, {"Police Car (LVPD)"}, {"Police Ranger"}, {"Picador"}, {"S.W.A.T. Van"}, {"Alpha"}, {"Phoenix"}, {"Glendale"}, {"Sadler"}, {"Luggage Trailer A"}, {"Luggage Trailer B"}, {"Stair Trailer"}, {"Boxville"}, {"Farm Plow"}, {"Utility Trailer"} }; vytvoříme příkaz a začneme do něho přidávat následující kód dcmd_transform(playerid,params[]) { return 1 } zjistíme v čem hráč sedí, pozici vozidla, úhly a rychlost new veh = GetPlayerVehicleID(playerid); //zjistíme ID vozidla new Float:X,Float:Y,Float:Z; //určíme proměnné pro pozici new Float:VX,Float:VY,Float:VZ; //určíme proměnné pro rychlost new Float:RX,Float:RY,Float:RZ; //určíme proměnné pro rotaci GetVehiclePos(veh,X,Y,Z); //zjistíme pozici GetVehicleVelocity(veh,VX,VY,VZ); //zjisítme rychlost GetVehicleRotation(veh, RX, RY, RZ); //zjistíme rotaci zajistíme params v příkazu (v tomto případě funguje na jméno vozidla) new car = -1; //zadáme proměnnou ID vozidla for(new i=0;i<212;i++) //cyklus (celkem 212 vozidel) { if(strfind(params,VehiclesModels[i],true) != -1) //pokud v hodnotě params najde název vozidla { car= 400 + i; //vozidla začínají ID 400 break; //stopneme cyklus } } if(car == -1) //pokud ID zůstalo -1 { car = strval(params); //proměnná se nastavila na hodnotu params (id vozidla) if(car < 400 || car > 611) return SendClientMessage(playerid,0xaaaaaaFF, "Špatné ID. ID Aut: 400-611"); //pokud není hodnota v rozmezí } vytvoříme hráčovi auto for(new i=0;i<MAX_PLAYERS_EX;i++) //cyklus { new iseat[MAX_PLAYERS_EX]; //nastavíme proměnnou pro sedadlo if(IsPlayerInVehicle(i,veh)) //pokud je hráč v autě { iseat[i] = GetPlayerVehicleSeat(i); //zjistíme kdo kde sedí RemovePlayerFromVehicle(i); //vyhodíme hráče z auta DestroyVehicle(veh); //zničíme auto new kara = CreateVehicle(car,X,Y,Z,-RX,1,1,9999); //vytvoříme nové auto (námi zadané) PutPlayerInVehicle(i, kara, iseat[i]); //posadíme všechny hráče na jejich místa //následující 4 řádky jsem přidal jelikož neznámou záhadou řádek výše nefungoval a prazatím jsem ho nevyřešil, kdyby se to někomu povedlo, dejte vědět, díky if(iseat[i] == 0) PutPlayerInVehicle(i, kara, 0); if(iseat[i] == 1) PutPlayerInVehicle(i, kara, 1); if(iseat[i] == 2) PutPlayerInVehicle(i, kara, 2); if(iseat[i] == 3) PutPlayerInVehicle(i, kara, 3); SetVehicleVelocity(kara,VX,VY,VZ); //nastavíme rychlost auta } } Přidáme příkaz do OnPlayerCommand... A to je celé děkuji za pozornost, třeba se to někomu i hodí Pokud někomu nebude fungovat > špatně kopíroval > zkuste zapojit mozek a trošku "programovat" mě funguje nádherně a při transformaci auto sebou ani necukne
  6. tejpek

    gamemode Vidlákov

    smysl módu je jako u každého jiného, dobrý požitek z hry nevím jestli podle tebe je smysl módu na tom vydělat nebo bůh ví co, pro mě je smysl módu udržet si tam hráče a aby hráči byli spokojení s jeho hratelností to víš že jo kdyby si uměl číst, tak víš že jsem psal, že nechci mód podobnej rze, jelikož rze běží na více než půlce českých serverů a admini z těchto serverů rze dělají z hráčů rozmazlené, nechápavé a neinteligentní tvory. Tím, že si napsal tuto "smysluplnou" a nicneříkající větu si mě jen rozesmál... jak sám píšeš, CG
  7. tejpek

    gamemode Vidlákov

    Zdravím všechny pawnery, mappery i ostatní kdo budou číst tento text Jsou to přibližně dva roky co jsem se pawnu nijak extra nevěnoval. Ale jelikož jsem byl teď u kamaráda na serveru a zjistil jsem, že lidi ještě pořád sa:mp hrají, tak jsem se rozhodl vytvořit nový mód s názvem VIdlákov. Tento mód nebude jako většina českých módů napodobovat reálnou zemi a ani nebude nijak reálný. Dlouhou dobu jsem se snažil udělat co nejreálnější mód, jelikož jsem si myslel, že to lidi bude bavit. Ale opak je pravdou mód byl celkem hratelný ale nebyl nikdo kdo by ho hrál. Proto jsem se rozhodl pro tvorbu módu, ve kterém bude co nejvíce věcí které lidi baví. mód se odehrává na celém SA autor jsem zatím jen já řádků zatím cca 3000 mód je hotový asi z 20% Mám rozpracováno: admin systém: cca 75%; (ještě třeba doladit detaily pro usnadnění práce adminům) spawn systém: cca 10%; (ještě třeba přidat další lokace do systému) Chystám: mapy na každý spawn (příklad: nevada-stunt park, letiště SF-drag,...) různé minihry nokill zóny různé vip výhody další vychytávky.. Toto téma jsem založil z důvodu, že hledám nějakého schopného spolupracovníka, který by mi pomohl na výstavbě módu, ať ze strany pawna, nebo tvoření map. Uvítal bych obě možnosti Odměna pro zájemce bude místo v AdminTeamu a když zbyde tak i nějaké finanční ohodnocení Předem díky za kritku, hodnocení a další komentáře. PS.: mód zatím neběží na žádném z placených hostingů, nejdříve bych chtěl, aby byl co nejvíce hratelný a až potom bych ho někde spustil
  8. Zdarec pawneři a ostatní Včera jsem se vrhnul na nový projekt v pawnu, všechno bylo ok do doby, než jsem chtěl poslat Rcon příkaz přes text.. vypadá to asi takhle: if(strfind(text,"nahraj FS",true) != -1) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { strdel(text, 0, 9); new prikaz[64]; format(prikaz, sizeof(prikaz), "loadfs %s", text); SendRconCommand(prikaz); format(string, sizeof(string), "{FF0000}[BOT] Karel:{FFFFFF} FS %s úspěšně nahrán",text); SetTimer("ReakceBota",1000,false); otazka[playerid] = 0; } else { format(string, sizeof(string), "{FF0000}[BOT] Karel:{FFFFFF} Nejsi rcon admin :-P"); SetTimer("ReakceBota",1000,false); otazka[playerid] = 0; } } Zdá se, že funguje jak má, ale příkaz co byl odeslán nechce být přijat serverem.. hlásí že "Filterscript %s.amx load failed" a to samý při "vypínání" FS Za normálních okolností bych si chybu opravil sám, ale problém je v tom, že tam žádnou nevidím (ani compiler mi nic nehlásí)
  9. Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jaký je "reason" odpojení hráče ze serveru když je server restartován.. Udělal jsem si totiž script na automatický ukládání účtu kdyby náhodou server spadnul.. to mi funguje, problém nastane tehdy, když se server vypne/restartne/spadne, protože s touto akcí se hráč odpojí a nějakou záhadnou mocí se restartuje jeho pozice a skin, ostatní staty hráče zůstanou.. Jestli by někdo vymyslel i jinou metodu než dát podmínku při odpojení hráče tak dejte prosím vědět, díky
  10. Však teď jsem si toho všimnul
  11. Zdravim, hledal sem si jak zprovoznit string do dialogu a našel jsem toto téma viewtopic.php?f=4&t=25058&p=264671 napsal jsem všechno podle návodu, čekal jsem že vše bude ok, jenže v dialogu se mi zobrazilo jen "string". Vysvětlí mi někdo kde sem udělal chybu, nebo proč to nefunguje? Předem díky :-) EDIT: já blbec ho dal do uvozovek prosím o lock
  12. A je to tady... Chytrákům, který budou psát "inteligentní" odpovědi typu "ať použiju text z TextDrawu1", ještě dopíšu že přesně to nechci ;-) Dobře, není to přesně ta věta, ale význam to má úplně stejnej.
  13. Zdravim, chtěl jsem se zeptat, jestli se dá nějak ovlivnit, kterej TextDraw bude nad jiným TextDrawem, resp. mám TexDraw1 (černá neprůhledná lišta) a potřebuju NA něj posadit TextDraw2 s bílým textem. Chytrákům, který budou psát "inteligentní" odpovědi typu "ať použiju text z TextDrawu1", ještě dopíšu že přesně to nechci ;-)
×
×
  • Create New...