Ahoj všichni, Připadám si jako totální cvok,protože tuto funkci jsem uvedl nejméně 12X do svých filterscriptů a Gamemodů a vždy fungovala bez problému.Až do teď.Nechápu vůbec proč,ale v určité formě mi padne server po zadání příkazu. Kód příkazu setlvl:
YCMD:setlvl(playerid,params[],help)
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, "{FF0000}Nejsi RCON Admin,nemůžeš dávat lvl!");
new id = strval(params[0]);
new lvl = strval(params[1]);
if(!strlen(params[0]) && !strlen(params[1])) return SendClientMessage(playerid, -1, "[help] tento příkaz použijte takto: /setlvl [ID] [level]"); //toto je ten řádek,který mi crashuje hru (nejspíše)
else if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Zadané ID není připojeno");
else if(strlen(params[1]) > 5 || strlen(params[1]) < 0) return SendClientMessage(playerid, -1, "Nesprávný level! Rozmezí levelu 0-5");
new str[1200],str1[1200];
format(str,sizeof(str), "{00FF00}Administrátor %s ti udělil AdminLevel %d .Level ti byl automaticky uložen.Příkazy najdeš na /mas",PlayerName(playerid), lvl);
format(str1,sizeof(str1), "{00FF00} Udělil si hráči %s AdminLevel %d .Level mu byl automaticky uložen",PlayerName(id), lvl);
SendClientMessage(id, -1, str);
SendClientMessage(playerid, -1, str1);
Admin[playerid] = lvl;
return 1;
}
Vše funguje jak má......přihlásím se k RCONu, zadám /setlvl 0 5 a vše funguje.Ale pokud zadám jen /setlvl tak..........server spadne.Prosím o radu, jak toto vyřešit,neboť fakt už nevím............ PS: vím že tam ještě není ukládání,ani tam není rozlišení mezi Udělením LVL a odebráním lvl Děkuji za jakkoukoliv odpověď či snahu pomoct