Jump to content

MarcoCZ

Uživatel
  • Příspěvků

    9
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

0 Na nule
  1. Je to těžší psát na NTB rychle , sorry za mojí češtinu A jo jako to si snad každý pokročilý pawner potom dokáže nakodovat , to že když se odpojí tak při načtení se mu zase nastaví jazyk který si zvolil ve hře . Podívej se prosím pořádně , DMCD je tam nadefinované Více 1) Nadefinujeme si pár věcí #define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, "")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1 //definie DCMD new Jazyk[MAX_PLAYERS] = 0; //Nastaví defaultní jazyk na češtinu #define ZELENA 0x31A021FF //Nadefinovaná zelená barva A tak to stačí pro začátečníka ne ? A pokročilý pawner si pak z toho umí udělat i další věci
  2. Jak to vypadá celé ? Jak to vypadá celé ? TOto otevři tam to máš :D
  3. Jo tak +rep tady asi není , nevím , ale zdálo se mi že jo nevadí žádny include tam nemám . a mě to funguje normálně . Nevím proč tobě ne. Mě to načte v pohodě . To při připojení nastaví automaticky 0 ,a to zmamená že je to čeština Ale jinak dík
  4. [TUT] Jak udělat vícejazyčný příkaz Je to velmi jednoduchý Tutorial 1) Nadefinujeme si pár věcí #define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, "")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1 //definie DCMD new Jazyk[MAX_PLAYERS] = 0; //Nastaví defaultní jazyk na češtinu #define ZELENA 0x31A021FF //Nadefinovaná zelená barva 2) public OnPlayerConnect(playerid) SendClientMessage(playerid, ZELENA, "Původní jazyk je Čeština"); SendClientMessage(playerid, ZELENA, "Pokud budete chtít změnit jazyk použíte příkaz podle jazyku [ /english /slovak /czech ] "); //Zde je příkaz při připojení , že si můžete změnit jazyk pomocí příkazu 3) public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) dcmd(czech,5,cmdtext); dcmd(english,7,cmdtext); dcmd(slovak,6,cmdtext); dcmd(help,4,cmdtext); 4) Vložíme někde na konec MODU dcmd_czech(playerid , params[]){ #pragma unused params Jazyk[playerid] = 0; //Nastaví jazyk na Češtinu [0] SendClientMessage(playerid,0xC0C0C0FF,"Vybrál sis český jazyk"); return 1; } //---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- dcmd_english(playerid , params[]) { #pragma unused params Jazyk[playerid] = 1; //Nastaví jazyk na Angličtina [1] SendClientMessage(playerid,0xC0C0C0FF,"You selectet english language"); return 1; } //---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- dcmd_slovak(playerid , params[]) { #pragma unused params Jazyk[playerid] = 2; //Nastaví jazyk na Slovenština [2] SendClientMessage(playerid,0xC0C0C0FF,"Vybrál si si slovensky jazyk"); return 1; } //---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- dcmd_help(playerid , params[]) { #pragma unused params switch (Jazyk[playerid]) { case 0: //Napíše zprávu pokud má jazyk vybraný CZ { SendClientMessage(playerid,0xFFD400AA,"Zde bude váš řádek č.1"); SendClientMessage(playerid,0xFFD400AA,"Zde bude váš řádek č.2"); } case 1: //Napíše zprávu pokud má jazyk vybraný EN { SendClientMessage(playerid,0xFFD400AA,"This is line 1"); SendClientMessage(playerid,0xFFD400AA,"This is line 2"); } case 2: //Napíše zprávu pokud má jazyk vybraný SK { SendClientMessage(playerid,0xFFD400AA,"Tu bude váš riadok č.1"); SendClientMessage(playerid,0xFFD400AA,"Tu bude váš riadok č.2"); } } return 1; } Jak to vypadá celé ? ODZKOUŠENO ! SÁM JSEM TO TESTOVAL
×
×
  • Create New...