Jump to content

KuboSK

Uživatel
  • Příspěvků

    85
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

0 Na nule
  1. Otvor si Pawno (Ak ho nemáš stiahni si zo SA:MP stránky server a tam je zložka Pawno. Otvor Pawno.exe daj tam hore new, uprav tam ten "kód" a daj F5. Potom ten .amx prekopíruj do gamemodes alebo filterscripts (ak robíš mód, alebo len FS) a nezabudni to pripísať do server.cfg
  2. KuboSK

    pomoc Timers

    Lol, tak nemusíš, ale odkiaľ máme my vedieť, čo to robí?
  3. KuboSK

    pomoc Timers

    Ukáž kód tích "problémových" timerov.
  4. Nahraď to na "GetPlayerIp"
  5. public OnPlayerDisconnect (playerid, reason) { new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[256], pIP[16]; GetPlayerName(playerid, pName, MAX_PLAYER_NAME); GetPlayerIP (playerid, pIP, 16); printf ("OnPlayerDisconnect (%d (%s) IP:%s)", playerid, pName, pIP); format(string, 256, "[sERVER] Hráč %s sa odpojil.", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string); return 1; }
  6. Tak to sa nedá. //Edit: Tak sa to dá , ale ani sám netuším ako o_O
  7. Skús: * TogglePlayerControllable (playerid, false);
  8. KuboSK

    pomoc Dialog

    Hlavne toto nerob ^ , potom sa v kóde nevyznáš a bude v tom len chaos..
  9. KuboSK

    pomoc Dialog

    public OnDialogResponse (playerid, dialogid, response, listitem, inputtext []) { switch (dialogid) { case 100: { if (response) { switch (listitem) { case 0: GivePlayerWeapon (playerid, 35, 20); //20 si zmen na pocet nabojov } } } } return true; }
  10. V tom chyba neni, ľavé tlačítko response 1, pravé 0. Kód musí byť funkčný chyba je niekde inde.. Skôr by ma zaujímalo, kde a ako nastavuje tu premennú..
  11. Rady: Použi dialóg (Asi MSGBOX), vyvolaj ho na nejaký príkaz a v OnDialogResponse urob cyklus cez adminov a mená adminov vypíš napr pod seba. Done
  12. Nie aj OnDialogResponse je tiež upravený.
  13. Kód bol trochu upravený našiel som tam ešte chybu, prekopíruj si ho znova. ^ Btw: Takto si zapíš ten .txt, nemaj vytvorený prázdny riadok dole, maj myš na konci druhého riadka!!! [eD$]SaNgY ExpUr_CZ_
  14. Len pre info: Ty máš vytvorený enum, ktorý obsahuje plno premenných pre hráčov, domy, vozidlá.. Tvoj enum sa v tomto prípadej volá "pInfo". Potom si vytvoríš takzvanú premennú, ktorá bude 2D array, v ktorej pridáš MAX_PLAYERS argument, čo znamená aby to bolo pre hráčov. new Hraci [MAX_PLAYERS] [pInfo]; /*takže názov premennej, hráči, a názov tvojho enumu*/ A teraz môžeš pomocou tejto premennej využívať akúkoľvek premennú z enumu, v tvojom prípade pPolicielevel, takže, ak s ňou chceš pracovať využiješ premennú, čo sme si vytvorili vyššie a bude vyzerať takto: Hraci [playerid] [pPolicielevel]; */takže konkrétny hráč (playerid), a premená z enumu.*/
  15. Čo konkrétne na tom nejde? Skús toto: #include <a_samp> // Postupem času si doplníte ostatní includy... // Postupem času si doplníte ostatní includy... #define DIALOG_WEAPONS 1 #define DIALOG_WELCOME 2 new MenoAdmina [MAX_PLAYER_NAME]; new MenoAdmina2 [MAX_PLAYER_NAME]; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (!strcmp ("/at", cmdtext)) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WEAPONS, DIALOG_STYLE_LIST, "{ffffff}[{00ff00}ProGame.6f.sk{ffffff}] Admin team SA:MP", "[eD$]SaNgY\nExpUr_CZ_\nVolné místo\nVolné Místo\nVolné Místo", "Zvolit", "Odejít"); return 1; } if (!strcmp ("/adminteam", cmdtext)) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WEAPONS, DIALOG_STYLE_LIST, "{ffffff}[{00ff00}ProGame.6f.sk{ffffff}] Admin team SA:MP", "[eD$]SaNgY\nExpUr_CZ_\nVolné místo\nVolné Místo\nVolné Místo", "Zvolit", "Odejít"); return 1; } if (!strcmp ("/admin-team", cmdtext)) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WEAPONS, DIALOG_STYLE_LIST, "{ffffff}[{00ff00}ProGame.6f.sk{ffffff}] Admin team SA:MP", "[eD$]SaNgY\nExpUr_CZ_\nVolné místo\nVolné Místo\nVolné Místo", "Zvolit", "Odejít"); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse (playerid, dialogid, response, listitem, inputtext []) { switch (dialogid) { case DIALOG_WEAPONS: { if (response) { NacitavanieAdminovZoSubora (); switch (listitem) { case 0: { new MenoHraca [MAX_PLAYER_NAME], bool:AdminNajdeny = false; for (new i; i < MAX_PLAYERS; i++) { if (IsPlayerConnected (i)) { GetPlayerName (i, MenoHraca, MAX_PLAYER_NAME); if (!strcmp (MenoHraca, MenoAdmina, true)) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WELCOME, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "[eD$]SaNgY - OnLine!", "Jméno: Filip Pekar\nVěk a pohlaví: 18, muž\nZemě: Slovenská republika\nPost: Majitel\nEmail:[email protected]\nSKYPE:kolino24", "Zavřít", ""); //Ak sa admin nachádza na serveri tak je online. AdminNajdeny = true; break; } } } if (!AdminNajdeny) ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WELCOME, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "[eD$]SaNgY - OffLine", "Jméno: Filip Pekar\nVěk a pohlaví: 15, muž\nZemě: Česká republika\nPost: xxx\nEmail: [email protected]\nSKYPE: expur_cz_", "Zavřít", ""); //Ak neni online } case 1: { new MenoHraca [MAX_PLAYER_NAME], bool:AdminNajdeny = false; for (new i; i < MAX_PLAYERS; i++) { if (IsPlayerConnected (i)) { GetPlayerName (i, MenoHraca, MAX_PLAYER_NAME); if (!strcmp (MenoHraca, MenoAdmina2, true)) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WELCOME, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "ExpUr_CZ_ - OnLine", "Jméno: Daniel Klement\nVěk a pohlaví: 15, muž\nZemě: Česká republika\nPost: xxx\nEmail: [email protected]\nSKYPE: expur_cz_", "Zavřít", ""); //Ak sa admin nachádza na serveri tak je online. AdminNajdeny = true; break; } } } if (!AdminNajdeny) ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WELCOME, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "ExpUr_CZ_ - OffLine!", "Jméno: Daniel Klement\nVěk a pohlaví: 18, muž\nZemě: Slovenská republika\nPost: Majitel\nEmail:[email protected]\nSKYPE:kolino24", "Zavřít", ""); //Ak neni online } } } } } return true; } stock NacitavanieAdminovZoSubora () { new File:AdminSubor = fopen ("AdminList/admin.txt", io_read); //Sem si uprav umiestnenie súboru v scriptfiles, a dopíš tam meno admina do prvého riadku! if (AdminSubor) //Ak sa otvoril a nenastala žiadna chyba { fread (AdminSubor, MenoAdmina); strdel (MenoAdmina, strlen (MenoAdmina) - 2, strlen (MenoAdmina)); fread (AdminSubor, MenoAdmina2); fclose (AdminSubor); } }
×
×
  • Create New...