_viTo_ 8 Odesláno: 2. Únor Share Odesláno: 2. Únor Zdravím, Chci požádat o pomoc. Snažím se marně vytvořit script kde bude objekt tagu ( Tag Gangu BALLAS, Vhagos,Aztecas, A pokud hráč bude mít sprej v ruce a 3 sekundy na ten tag zamíří a bude sprejovat, tak aby po chvilce se ten objekt nahradil za přesprejovaný Tag BALLA na Grove Streat. Poradíte mi prosím jak to mohu zpracovat ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globální moderátor Hip 189 Odesláno: 3. Únor Globální moderátor Share Odesláno: 3. Únor Přesně jak píšeš. Nejdříve si uděláš graffiti původní - budeš muset namapovat a následně namapuješ nový grafitti. Defaultně budeš zobrazovat jen jeden objekt. Následně v OnPlayerKeyStateChange když stikne uričté klávesy (key down), tak zkontroluješ, zda se hráč nachází u některého z grafitti - IsPlayerInRangeOfPoint, pokud ano, tak zapneš timer na 3 sekundy, kdese po 3 sekundách zavolá funkce, která přidá nový objekt grafitti. A pro kontrolu, zda to držel 3 sekundy použiješ způsob, že pokud se zavolá OnPlayerKeyStateChange kde keyup bude ta kombinace kláves, tak ten timer zrušíš - tím pádem se objekt nepřidá. No a pokud budeš chtít aby se to dělo ikdyž na to míří, tak co udělej jako další krok. K tomu se váže matematika stejná jako v tomto příspěvku: Link to comment Share on other sites More sharing options...
_viTo_ 8 Odesláno: 3. Únor Author Share Odesláno: 3. Únor Děkuji to jsem udělal základ mám CreateObject / DestroyObject Ale za: 1. v SAMP mám defaultně ty tagy přesprejovane. Jak je mohu odebrat ? 2. Jak by měl vypadat public do kterého mohu vložit podmínku pokud hráč má v ruce sprej a stříká na určité místo 3. U maturity jsem měl 1 z matematiky ale CIN/COS/TAN/DES to po mě nechtěj nebo mi helfni :D :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globální moderátor Hip 189 Odesláno: 3. Únor Globální moderátor Share Odesláno: 3. Únor 1. řekl bych, že to bude objekt, takže přes editor nějakej. (Tuším, že se používá tohle: https://www.moddb.com/downloads/san-andreas-multiplayer-map-editor) objekty tam jdou i odstraňovat, respektive vygeneruje ti to kód, kterej to odstraní. 2. to je ten OnPlayerKeyStateChange, nepamatuju si syntaxi, ale jakmile keydown == klavesa ctrl (stejná myslim jako klávesa pro střelbu) && zbraň v ruce == sprej, tak spustíš timer 3. udělej nejdřív to první, pak se z toho kódu dá vycházet dál. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_viTo_ 8 Odesláno: 3. Únor Author Share Odesláno: 3. Únor Dobře napawním to a pošlu ti screen co a jak dál Link to comment Share on other sites More sharing options...
_viTo_ 8 Odesláno: 7. Únor Author Share Odesláno: 7. Únor Vyřešeno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now