Jump to content
  • 0

pomoc Bugnutý dialog (SL 5.77 fuel)


SilientNinja

Dotaz

Popis problému:

Zdravím, nějak si sám pro sebe upravuju SL 5.77. Vzhledem k tomu že nejsem v pawnu extra pokročilý, tak jsem si zatím jen přidal pár benzínek změnil spawn pozice u aut.

 

Ale mám problém, je tu bugnutej dialog s přidáváním fuelu, a myslím že to dělá i když chci z clanu prodat vozidlo.

Problém je v tom, že když se pokusíte natankovat více než těch 15 000 fuel pointů, tak Vám to vypíše error, že víc nejde, a potom dokud si nedáte kill nebo se nereconnectnete se vám nezobrazují žádné dialogy.

 

Snad jsem poslal dobrej kód, pomohl by mi to někdo opravit? Dělá to i při tom prodávání clan auta, ale myslím že to bude stejnej problém, tak bych to mohl odkoukat teď :-D

 

Za případnou pomoc moc děkuju :-)

přeju hezkej den. :-)

 

Chyby/varování kompilátoru a při běhu:

--

 

Kód:

 

[code=:0]
else if(dialogid == Dialog_FuelPump)
		{
			if(response == 1)
			{
			    new vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
			    new fuel = strval(inputtext);
			    new fuelx = MAX_VEHICLE_FUEL - VehicleFuel[vehicle];

			    	 if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))				return GameTextForPlayer(playerid,"~r~Nejsi v aute !",2500,5);
			    else if(!inputtext[0] || !inputtext[1]) 				return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"Nezadal jsi počet litrů paliva !");
			    else if(fuelfuelx)										return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"Můžeš mít maximálne 15 000 jednotek paliva !");
			    else if(GetPlayerACMoney(playerid) < strval(inputtext))	return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"Nemáš dostatek finančních prostředků na natankování !");
			    else if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
				{
			        new msg[128];
			        format(msg,128,"Natankoval jsi %d jednotek paliva za %d$ !", fuel,strval(inputtext));
			        SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, msg);
			        GivePlayerACMoney(playerid, -strval(inputtext));
			        SetVehicleFuel(vehicle, fuel);
			    }
			    SetTimerEx("IsPlayerInPickupFalse",2500,0,"i",playerid);
			}
 			if(response == 0)
			{
			    SetTimerEx("IsPlayerInPickupFalse",2500,0,"i",playerid);
			}
		}
[/code]

 

 

 

Dodatečné poznámky:

--

Link to comment
Share on other sites

9 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
		else if(dialogid == Dialog_FuelPump)
		{
			if(response == 1)
			{
			    new vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
			    new fuel = strval(inputtext);
			    new fuelx = MAX_VEHICLE_FUEL - VehicleFuel[vehicle];

			    	 if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))				return GameTextForPlayer(playerid,"~r~Nejsi v aute !",2500,5);
			    else if(!inputtext[0] || !inputtext[1]) 				return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"Nezadal si počet Fuel Pointov !");
			    else if(fuel<=0)										return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"Nemůžeš zadat záporné číslo nebo nulu !");
			    else if(fuel>fuelx)										return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"Můžeš mít maximálne 10000 Fuel Pointos !");
			    else if(GetPlayerACMoney(playerid) < strval(inputtext))	return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"Nemáš dostatek penezí na natankováni !");
			    else if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
				{
			        new msg[128];
			        format(msg,128,"Natankoval sis %d Fuel Points za %d$ !", fuel,strval(inputtext));
			        SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, msg);
			        GivePlayerACMoney(playerid, -strval(inputtext));
			        SetVehicleFuel(vehicle, fuel);
			    }
			    SetTimerEx("IsPlayerInPickupFalse",2500,0,"i",playerid);
			}
 			if(response == 0)
			{
			    SetTimerEx("IsPlayerInPickupFalse",2500,0,"i",playerid);
			}
		} 

Ahoj, skus to nahradit s tímhle dialogem:

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tak v dialogu to nemůže byt já jsem taky opravoval street life a mně to fakčí

 

 

PS: Děla ti to u těch přidaných nebo těch co tam jsou původně?

Edited by 3RUT4L
Link to comment
Share on other sites

  • 0

dialog.... ehmmm.... číslo dialogu sa ti nekrižuje z niečim iním??????????

Já myslím že to dělá jen u těch přidaných a nemá zapsaný souřadnice kde mu to ukáže ten dialog . 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Já myslím že to dělá jen u těch přidaných a nemá zapsaný souřadnice kde mu to ukáže ten dialog . 

ešte môže byt napr: ked vojdeš do pickupu a ukaže sa ti dialog a odídeš od toho pickupu cca 50m tak sa ti bude neustale otvarať... tam je niekdy zvdialenost otvarania niečo také 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ešte môže byt napr: ked vojdeš do pickupu a ukaže sa ti dialog a odídeš od toho pickupu cca 50m tak sa ti bude neustale otvarať... tam je niekdy zvdialenost otvarania niečo také 

Si myslím že nemá tohle zapsaný :

 

if(IsPlayerInSphere(playerid, Souřadníce u nových pump ,3)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

else if(dialogid == Dialog_FuelPump)
{
SetTimerEx("IsPlayerInPickupFalse",2500,0,"i",playerid);
if(response == 1)
{
new vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
new fuel = strval(inputtext);
new fuelx = MAX_VEHICLE_FUEL - VehicleFuel[vehicle];

if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return GameTextForPlayer(playerid,"~r~Nejsi v aute !",2500,5);
else if(!inputtext[0] || !inputtext[1]) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"Nezadal si počet Fuel Pointov !");
else if(fuel<=0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"Nemůžeš zadat záporné číslo nebo nulu !");
else if(fuel>fuelx) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"Můžeš mít maximálne 10000 Fuel Pointos !");
else if(GetPlayerACMoney(playerid) < strval(inputtext)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"Nemáš dostatek penezí na natankováni !");
else if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new msg[128];
format(msg,128,"Natankoval sis %d Fuel Points za %d$ !", fuel,strval(inputtext));
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, msg);
GivePlayerACMoney(playerid, -strval(inputtext));
SetVehicleFuel(vehicle, fuel);
}

}
}
  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dělá mi to u všech pump. Jak u nových tak u starých. :-/

 

EDIT: Vyřešeno, může se lock. kód od uživatele Lukasz pomohl. :-) Díky moc všem co se zapojili. :-)

Edited by SilientNinja
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...