zajímalo by mi následující věc: potřeboval bych, abych při smrti (přesněji při aktivaci jedné funkce) přešel do 'spectate' módu a z bodu, kde byla kamera jsem koukal (volná manipulace kamerou směrem kterým koukám by se hodila)
mám na to tento kód (v sekci Kód), ale jediný problém je, že asi sekundu se kamera buguje a kouká nahoru a nejde ovládat
problém je, že TogglePlayerSpectating není dělaný na spectování z bodu ale na hráče, auta, objekty -> mohu vynechat TogglePlayerSpectating, ale poté moje postava překáží na cestě - nemůžu jí setnout pozici někam do pryč, protože pak se mi okolí, kde koukám nenačítá a nemůžu ji nastavit nikde poblíž, protože nwm, kde vlastně se to aktivuje -> potřeboval bych buď trik, jak zapnout TogglePlayerSpectating bez bugování kamery a nebo to nezapínat (protože nastavování kamer funguje i bez toho) a udělat podmínky pro postavu jako při TogglePlayerSpectating (tím myslím nesmrtelnost a neexistenci)
Chyby/varování kompilátoru a při běhu: --
Kód:
playerSpectateAround(playerid){
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z);
setPVarTmpRoom(playerid, P_SPECTATE, 1);
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
InterpolateCameraPos(playerid, x, y, z, x, y, z+10.0, 3000);
}
Dotaz
KillBill61 0
Popis problému:
Zdravím
zajímalo by mi následující věc:
potřeboval bych, abych při smrti (přesněji při aktivaci jedné funkce) přešel do 'spectate' módu a z bodu, kde byla kamera jsem koukal (volná manipulace kamerou směrem kterým koukám by se hodila)
mám na to tento kód (v sekci Kód), ale jediný problém je, že asi sekundu se kamera buguje a kouká nahoru a nejde ovládat
problém je, že TogglePlayerSpectating není dělaný na spectování z bodu ale na hráče, auta, objekty
-> mohu vynechat TogglePlayerSpectating, ale poté moje postava překáží na cestě - nemůžu jí setnout pozici někam do pryč, protože pak se mi okolí, kde koukám nenačítá a nemůžu ji nastavit nikde poblíž, protože nwm, kde vlastně se to aktivuje
-> potřeboval bych buď trik, jak zapnout TogglePlayerSpectating bez bugování kamery a nebo to nezapínat (protože nastavování kamer funguje i bez toho) a udělat podmínky pro postavu jako při TogglePlayerSpectating (tím myslím nesmrtelnost a neexistenci)
Chyby/varování kompilátoru a při běhu:
--
Kód:
Edited by vEndDodatečné poznámky:
--
Kód
Link to comment
Share on other sites
3 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now