Jump to content
  • 0

pomoc Spectate z bodu


KillBill61

Dotaz

Popis problému:


Zdravím icon_e_biggrin.gif

zajímalo by mi následující věc:
potřeboval bych, abych při smrti (přesněji při aktivaci jedné funkce) přešel do 'spectate' módu a z bodu, kde byla kamera jsem koukal (volná manipulace kamerou směrem kterým koukám by se hodila)

mám na to tento kód (v sekci Kód), ale jediný problém je, že asi sekundu se kamera buguje a kouká nahoru a nejde ovládat
 

problém je, že TogglePlayerSpectating není dělaný na spectování z bodu ale na hráče, auta, objekty
-> mohu vynechat TogglePlayerSpectating, ale poté moje postava překáží na cestě - nemůžu jí setnout pozici někam do pryč, protože pak se mi okolí, kde koukám nenačítá a nemůžu ji nastavit nikde poblíž, protože nwm, kde vlastně se to aktivuje
-> potřeboval bych buď trik, jak zapnout TogglePlayerSpectating bez bugování kamery a nebo to nezapínat (protože nastavování kamer funguje i bez toho) a udělat podmínky pro postavu jako při TogglePlayerSpectating (tím myslím nesmrtelnost a neexistenci)

Chyby/varování kompilátoru a při běhu:
--

Kód:

 

playerSpectateAround(playerid){
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z);
setPVarTmpRoom(playerid, P_SPECTATE, 1);
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
InterpolateCameraPos(playerid, x, y, z, x, y, z+10.0, 3000);
}

 




Dodatečné poznámky:
--

Edited by vEnd
Kód
Link to comment
Share on other sites

3 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

InterpolateCameraPos(playerid, x, y, z, x, y, z+10.0, 3000);

Toto ak sa nepletem nastavi kameru dohora. Pretoze prve suradnicu su odkial a druhe kam. Ak chces zhora dole, tak sprav:

 

 

InterpolateCameraPos(playerid, x, y, z+10.0, x, y, z, 3000);

Ak chces z nejakej vlastnej pozicie, tak daj neco ako:

 

InterpolateCameraPos(playerid, camera_x, camera_y, camera_z, x, y, z, 3000);

Samozrejme to camera_x, camera_y, camera_z bud nahrad suradnicami alebo sprav konstanty.

 

Ovladanie kamery ak sa nepletem sa neda spravit jednoducho, musel by si pouzit timery a OnPlayerKeyStateChange a spravit si to vlastne cele sam.

Edited by xhunterx
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...