Jump to content
  • 0

pomoc Car system


StreetGuy

Dotaz

Popis problému:

Dobrý večer prajem.

Chcel by som vás poprosiť iba o návrh.

Pracujem teraz z car systémom a mám taký problém.

Auta mi to normálne ukladá pod ID auta do súboru, ale problém je, že keď si medzi spawnutim parkovatelného auta do garáže admin vytvori admin auto, tak pri načítaní parknutých aut sa posunie ID, a potom je aj problém aj s ovládaním tohto auta.

 

Niake nápady ako to spraviť ?

 

Chyby/varování kompilátoru a při běhu:

--

 

Kód:

 

--

 

 

 

Dodatečné poznámky:

--

Link to comment
Share on other sites

8 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Neukladaj autá pod ID vozidla ale pod nejakou premennou kam budeš ukladať IDčko až pri vytvorení...

 

new parkovatelneAuto[MAX_PARK_AUT];

 

keď sa auto spawne:

parkovatelneAuto[0] = CreateVehicle...

 

a namiesto s vehicleid budeš pracovať s ID...

 

parkovatelneAuto[iD];

Edited by Quiter
Link to comment
Share on other sites

  • 0

parkovatelneAuto[0]

A načo tak složito ?

 

Nebolo by lepšie vytvoriť to vozidlo rovno zapísať do zložky s id a 

potom cez for kontrolovať aké je posledné nevytvorené ?

stock LastCarCreate()
{
	for(new CarCount = 0; CarCount<MAX_CAR; CarCount++)
	{
		if(!DOF2_FileExists(CESTA K PATH))
		{
			break;
		}
	}
	return CarCount;
}

Samozrejme DOF2 je príklad,

zapisovať budeš do súboru nejak takto pr. ParkCar.%d.txt

kde %d bude vlastne ID ktoré sa kontroluje, či existuje

 

Edited by XpresS
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Použij řešení od Quitera. Xpressovo je složitější, pomalejší a má v tom kódu chybu (to ti asi nevadí, když máš zkušenosti s C a C++ a neumíš udělat ani cyklus).

  • Líbí se mi to! (+1) 2
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Použij řešení od Quitera. Xpressovo je složitější, pomalejší a má v tom kódu chybu (to ti asi nevadí, když máš zkušenosti s C a C++ a neumíš udělat ani cyklus).

No pomalšie to môže byť ale myslím, že o pár ms to je už úplne jedno či ? 

A Navyše sa to dá prerobiť, pri načítani fs, použiješ túto funkciu a uložíš ju do premennej a následne pri vytvárani už len pridávaš do funkcie ++ icon_e_smile.gif

Takže sa tá funkcia nemusí furt vyvolávať :)

Edited by XpresS
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Co tím ale získáš? Pokud má nějak normálně udělanou garáž, tak má už jednou seznam vozidel hráče a nepotřebuje vytvářet další soubory, aby věděl, že existují.

 

Rychlost lepší nebude, na tom jsme se shodli, a paměťová náročnost bude stejná, jako u Quitera. Po načtení vozidel stejně někam do pole vložíš jejich id.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...