Když zabiju protivníka (nepřítele) vše funguje správně. Pokud zabiju spoluhráče tak to začne blbnou a odešle to obě zprávy, tedy tak nějak to snad je, už jsem z toho zmaten.. Předpokládám, že chyba je někde v returnu, nebo v celé podmínce ?..
Jsem z toho jelen, no.. (Y) Blbec..
Chyby/varování kompilátoru a při běhu: --
Kód:
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(pol[killerid] == pol[playerid] || ass[killerid] == ass[playerid]) {
SendClientMessage(killerid, -1, "Zabil si spoluhřáče, si vyřazen");
SendClientMessage(playerid, -1, "Byl si zabit spoluhráčem");
}
if(pol[killerid] == ass[playerid] || ass[killerid] == pol[playerid]) {
SendClientMessage(killerid, -1, "Zabil si protivníka, získáváš 1KB");
SendClientMessage(playerid, -1, "Byl si zabit, končíš.");
}
}
Dotaz
PanRožokRohliik 1
Popis problému:
Zdravím mám menší problém, zde přidávám kód.
Když zabiju protivníka (nepřítele) vše funguje správně. Pokud zabiju spoluhráče tak to začne blbnou a odešle to obě zprávy, tedy tak nějak to snad je, už jsem z toho zmaten.. Předpokládám, že chyba je někde v returnu, nebo v celé podmínce ?..
Jsem z toho jelen, no.. (Y) Blbec..
Chyby/varování kompilátoru a při běhu:
--
Kód:
Dodatečné poznámky:
--
Link to comment
Share on other sites
5 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts