Mám takový problém, jde o ukládání, používám y_ini, s tím, že mi vždycky fungovalo, jen nevím co jsem teď jako udělal špatně, procházel jsem to všechno asi 100x a furt nevím, kde mám chybu :/ Tak jestli by jsi měl chvilku a kouknul se na to ? :/
OnPlayerConnect:
if(fexist(UserPath(playerid)))
{
INI_ParseFile(UserPath(playerid), "LoadUser_%s", .bExtra = true, .extra = playerid);
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD,"Prihlášení","\n\nProsím, prihlas se, aby si mohl hrát.\n\n\tZadej zde prosím své heslo:","OK","Odejít");
format(string, sizeof(string), "< Connect > Hrác %s se pripojil na server. (Registrovaný hráč)", GetName(playerid));
SCMTA(B_BILA, string);
}
else
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_PASSWORD,"Registrace San Francisco and near Villages Life","\n\nProsím, zde zadej své heslo, kterým se budeš přihlašovat vždy, když přijdeš na server:","Registrovat","Odejít");
format(string, sizeof(string), "< Connect > Hrác %s se pripojil na server. (Nový hráč)", GetName(playerid));
SCMTA(B_BILA, string);
}
OnPlayerDisconnect:
new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
INI_SetTag(File,"data");
new
Float:x,
Float:y,
Float:z
;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
PlayerInfo[playerid][pPos_x] = x;
PlayerInfo[playerid][pPos_y] = y;
PlayerInfo[playerid][pPos_z] = z;
INI_WriteFloat(File,"Pos_x",PlayerInfo[playerid][pPos_x]);
INI_WriteFloat(File,"Pos_y",PlayerInfo[playerid][pPos_y]);
INI_WriteFloat(File,"Pos_z",PlayerInfo[playerid][pPos_z]);
INI_WriteInt(File,"Sekundy",PlayerInfo[playerid][pSekundy]);
INI_WriteInt(File,"Minuty",PlayerInfo[playerid][pMinuty]);
INI_WriteInt(File,"Hodiny",PlayerInfo[playerid][pHodiny]);
INI_WriteInt(File,"Dny",PlayerInfo[playerid][pDny]);
INI_Close(File);
Jestli se ti do toho nechce, tak to procházet nemusíš
Každopádně jde o to, že připojí-li se Hráč 1, objeví se na pozici, kde by se měl objevit každý hráč, s tím, že když se pohne někam a pak ukončí hru, tak se Hráč 2 objeví na pozici Hráč 1, s tím, že má nahráno tolik minut, jako Hráč 1 a Hrač 2 když se odpojí, Hráč 3 se objeví na pozici Hráč 1 s nahráným časem jako má Hráč 2 :/
Dotaz
w.endelin 15
Mám takový problém, jde o ukládání, používám y_ini, s tím, že mi vždycky fungovalo, jen nevím co jsem teď jako udělal špatně, procházel jsem to všechno asi 100x a furt nevím, kde mám chybu :/ Tak jestli by jsi měl chvilku a kouknul se na to ? :/
Spawn:
Response u register:
Jestli se ti do toho nechce, tak to procházet nemusíš
Každopádně jde o to, že připojí-li se Hráč 1, objeví se na pozici, kde by se měl objevit každý hráč, s tím, že když se pohne někam a pak ukončí hru, tak se Hráč 2 objeví na pozici Hráč 1, s tím, že má nahráno tolik minut, jako Hráč 1 a Hrač 2 když se odpojí, Hráč 3 se objeví na pozici Hráč 1 s nahráným časem jako má Hráč 2 :/
Edited by iWendelinnekVůbec nevím kde mám chybu ale :/
Link to comment
Share on other sites
3 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now