mourison 0 Odesláno: 1. Srpen, 2016 Share Odesláno: 1. Srpen, 2016 Dobrý den, nenapadá někoho jak si tohle můžu udělat jednodušší ?, Děkuji ) stock UlozAuto(playerid) { for(new i;i<MAX_AUTA;i++) { new cesta[50]; format(cesta, sizeof(cesta), "/Auta/%s.sav", PlayerName(playerid)); if(!dini_Exists(cesta)) { dini_Create(cesta); } else { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new spoiler, kapota, strecha, sideskirt, svetla, nitro, vyfuk, kola, stereo, hydraulika, predek, zadek, leva, prava,t,p,v, model; new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz; new Float:z_rot; GetVehicleZAngle(Hrac[playerid][i], z_rot); GetVehiclePos(Hrac[playerid][i], vehx, vehy, vehz); spoiler = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 0); kapota = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 1); strecha = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 2); sideskirt = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 3); svetla = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 4); nitro = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 5); vyfuk = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 6); kola = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 7); stereo = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 8); hydraulika = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 9); predek = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 10); zadek = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 11); leva = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 12); prava = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 13); t = Auto[i][Turbo]; p = Auto[i][Pisty]; v = Auto[i][Vyfuk]; model = Hrac[playerid][i]; dini_IntSet(cesta, "0", spoiler); dini_IntSet(cesta, "1", kapota); dini_IntSet(cesta, "2", strecha); dini_IntSet(cesta, "3", sideskirt); dini_IntSet(cesta, "4", svetla); dini_IntSet(cesta, "5", nitro); dini_IntSet(cesta, "6", vyfuk); dini_IntSet(cesta, "7", kola); dini_IntSet(cesta, "8", stereo); dini_IntSet(cesta, "9", hydraulika); dini_IntSet(cesta, "10", predek); dini_IntSet(cesta, "11", zadek); dini_IntSet(cesta, "12", leva); dini_IntSet(cesta, "13", prava); dini_FloatSet(cesta, "X", vehx); dini_FloatSet(cesta, "Y", vehy); dini_FloatSet(cesta, "Z", vehz); dini_FloatSet(cesta, "Z", z_rot); dini_IntSet(cesta, "Turbo", t); dini_IntSet(cesta, "Pisty", p); dini_IntSet(cesta, "Vyfuk", v); dini_IntSet(cesta, "model", model); } else { SendClientMessage(playerid, T_GREEN, "[ Auto ] Musíš být a autě"); } } } } stock NactiAuto(playerid) { new cesta[50]; format(cesta, sizeof(cesta), "/Auta/%s.sav", PlayerName(playerid)); if(!dini_Exists(cesta)) { //pokud nemá } else { new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz; new Float:z_rot; new spoiler, kapota, strecha, sideskirt, svetla, nitro, vyfuk, kola, stereo, hydraulika, predek, zadek, leva, prava,t,p,v, model; spoiler = dinit_Int(cesta, "0"); kapota = dinit_Int(cesta, "1"); strecha = dinit_Int(cesta, "2"); sideskirt = dinit_Int(cesta, "3"); svetla = dinit_Int(cesta, "4"); nitro = dinit_Int(cesta, "5"); vyfuk = dinit_Int(cesta, "6"); kola = dinit_Int(cesta, "7"); stereo = dinit_Int(cesta, "8"); hydraulika = dinit_Int(cesta, "9"); predek = dinit_Int(cesta, "10"); zadek = dinit_Int(cesta, "11"); leva = dinit_Int(cesta, "12"); prava = dinit_Int(cesta, "13"); vehx = dini_Float(cesta, "X"); vehy = dini_Float(cesta, "Y"); vehz = dini_Float(cesta, "Z"); z_rot = dini_Float(cesta, "Z"); model = dinit_Int(cesta, "model"); t = dini_Int(cesta, "Turbo"); v = dini_Int(cesta, "Vyfuk"); p = dini_Int(cesta, "Pisty"); Hrac[playerid][1] = CreateVehicle(model, vehx, vehy, vehz, z_rot, T_GREEN, T_BLUE, -1, 0); SetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][1], 0) = spoiler; } } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Scydo 397 Odesláno: 1. Srpen, 2016 Share Odesláno: 1. Srpen, 2016 (upraveno) Na začátek vidím, že hodně proměnných, co deklaruješ v té fci můžeš dát taky ještě do pole(po případě, kdybys nevěděl, tu návod): http://pawno.cz/topic/53321-pole/ Za dále vidím dini... to snad nepotřebuje komentář. Zkus alespoň dof2, práce prakticky identická, jsou tam minimální rozdíly. návod buď můžeš zkusit můj: http://pawno.cz/topic/53489-práce-s-dof2-dini-už-nikdy-víc/ a nebo anglický, ale tam už ukazuje konkrétní použití: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=281736 A jako poslední, co mě napadá, je dát to zjišťování komponentů do cyklu. Edited 1. Srpen, 2016 by SkiBig18 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 mourison 0 Odesláno: 1. Srpen, 2016 Author Share Odesláno: 1. Srpen, 2016 Mohl bych poprosit o krátkou ukázu toho cyklu ? , jak z toho zjistím ty komponenty ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Scydo 397 Odesláno: 1. Srpen, 2016 Share Odesláno: 1. Srpen, 2016 for(new k; k < 14; k++) Komponenty[k] = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], k); 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 mourison 0 Odesláno: 3. Srpen, 2016 Author Share Odesláno: 3. Srpen, 2016 Moc Děkuji ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 3. Srpen, 2016 Administrátor Share Odesláno: 3. Srpen, 2016 Upřímně bych to řešil uplně jinak. Ukládal bych jako 1 auto 1 řádek. A odpadlo by ti tam hafo věcí a vypadalo by to i líp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
mourison 0
Dobrý den, nenapadá někoho jak si tohle můžu udělat jednodušší ?, Děkuji )
Link to comment
Share on other sites
5 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now