Jump to content
  • 0

pomoc Pomoc moc složité :)


mourison

Dotaz

Dobrý den, nenapadá někoho jak si tohle můžu udělat jednodušší ?, Děkuji :))

 

stock UlozAuto(playerid)
{
for(new i;i<MAX_AUTA;i++)
	{
new cesta[50];
format(cesta, sizeof(cesta), "/Auta/%s.sav", PlayerName(playerid));
if(!dini_Exists(cesta))
{
dini_Create(cesta);
} else {
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new spoiler, kapota, strecha, sideskirt, svetla, nitro, vyfuk, kola, stereo, hydraulika, predek, zadek, leva, prava,t,p,v, model;
new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz;
new Float:z_rot;
    	GetVehicleZAngle(Hrac[playerid][i], z_rot);
		GetVehiclePos(Hrac[playerid][i], vehx, vehy, vehz);
        spoiler = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 0);
        kapota = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 1);
        strecha = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 2);
        sideskirt = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 3);
        svetla = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 4);
        nitro = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 5);
        vyfuk = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 6);
        kola = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 7);
        stereo = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 8);
        hydraulika = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 9);
        predek = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 10);
        zadek = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 11);
        leva = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 12);
        prava = GetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][i], 13);
        t = Auto[i][Turbo];
        p = Auto[i][Pisty];
		v = Auto[i][Vyfuk];
		model = Hrac[playerid][i];
		dini_IntSet(cesta, "0", spoiler);
		dini_IntSet(cesta, "1", kapota);
		dini_IntSet(cesta, "2", strecha);
		dini_IntSet(cesta, "3", sideskirt);
		dini_IntSet(cesta, "4", svetla);
		dini_IntSet(cesta, "5", nitro);
		dini_IntSet(cesta, "6", vyfuk);
		dini_IntSet(cesta, "7", kola);
		dini_IntSet(cesta, "8", stereo);
		dini_IntSet(cesta, "9", hydraulika);
		dini_IntSet(cesta, "10", predek);
		dini_IntSet(cesta, "11", zadek);
		dini_IntSet(cesta, "12", leva);
		dini_IntSet(cesta, "13", prava);
		dini_FloatSet(cesta, "X", vehx);
		dini_FloatSet(cesta, "Y", vehy);
		dini_FloatSet(cesta, "Z", vehz);
		dini_FloatSet(cesta, "Z", z_rot);
		dini_IntSet(cesta, "Turbo", t);
		dini_IntSet(cesta, "Pisty", p);
		dini_IntSet(cesta, "Vyfuk", v);
		dini_IntSet(cesta, "model", model);
		
		
	
} else {
SendClientMessage(playerid, T_GREEN, "[ Auto ] Musíš být a autě");
}
}
}
}
stock NactiAuto(playerid)
{


new cesta[50];
format(cesta, sizeof(cesta), "/Auta/%s.sav", PlayerName(playerid));
if(!dini_Exists(cesta))
{
//pokud nemá

} else {
new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz;
new Float:z_rot;
new spoiler, kapota, strecha, sideskirt, svetla, nitro, vyfuk, kola, stereo, hydraulika, predek, zadek, leva, prava,t,p,v, model;
spoiler = dinit_Int(cesta, "0");
kapota = dinit_Int(cesta, "1");
strecha = dinit_Int(cesta, "2");
sideskirt = dinit_Int(cesta, "3");
svetla = dinit_Int(cesta, "4");
nitro = dinit_Int(cesta, "5");
vyfuk = dinit_Int(cesta, "6");
kola = dinit_Int(cesta, "7");
stereo = dinit_Int(cesta, "8");
hydraulika = dinit_Int(cesta, "9");
predek = dinit_Int(cesta, "10");
zadek = dinit_Int(cesta, "11");
leva = dinit_Int(cesta, "12");
prava = dinit_Int(cesta, "13");
vehx = dini_Float(cesta, "X");
vehy = dini_Float(cesta, "Y");
vehz = dini_Float(cesta, "Z");
z_rot = dini_Float(cesta, "Z");

model = dinit_Int(cesta, "model");
t = dini_Int(cesta, "Turbo");
v = dini_Int(cesta, "Vyfuk");
p = dini_Int(cesta, "Pisty");
Hrac[playerid][1] = CreateVehicle(model, vehx, vehy, vehz, z_rot, T_GREEN, T_BLUE, -1, 0);
 SetVehicleComponentInSlot(Hrac[playerid][1], 0) = spoiler;
}
}
Link to comment
Share on other sites

5 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Na začátek vidím, že hodně proměnných, co deklaruješ v té fci můžeš dát taky ještě do pole(po případě, kdybys nevěděl, tu návod):

http://pawno.cz/topic/53321-pole/

Za dále vidím dini... to snad nepotřebuje komentář. Zkus alespoň dof2, práce prakticky identická, jsou tam minimální rozdíly.

návod buď můžeš zkusit můj: http://pawno.cz/topic/53489-práce-s-dof2-dini-už-nikdy-víc/

a nebo anglický, ale tam už ukazuje konkrétní použití: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=281736

 

A jako poslední, co mě napadá, je dát to zjišťování komponentů do cyklu.

Edited by SkiBig18
  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Administrátor

Upřímně bych to řešil uplně jinak. Ukládal bych jako 1 auto 1 řádek. A odpadlo by ti tam hafo věcí a vypadalo by to i líp

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...