mourison 0 Odesláno: 11. Květen, 2016 Share Odesláno: 11. Květen, 2016 (upraveno) Dobrý den stock GetPlayerSpeed(playerid, bool:kmh) // by misco { new Float:Vx,Float:Vy,Float:Vz,Float:rtn; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),Vx,Vy,Vz); else GetPlayerVelocity(playerid,Vx,Vy,Vz); rtn = floatsqroot(floatabs(floatpower(Vx + Vy + Vz,2))); return kmh?floatround(rtn * 100 * 1.61):floatround(rtn * 100); } Používám tento stock, jenže problém je že když zatočím Doleva..Rychlost to odčítá a když zatčím Doprava..Rychost to přičítá Prosím neví někdo co s tím nebo jak to nahradit ? , Moc děkuji Edited 11. Květen, 2016 by mourison Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor Hip 191 Odesláno: 11. Květen, 2016 Globální moderátor Share Odesláno: 11. Květen, 2016 return kmh?floatabs(floatround(rtn * 100 * 1.61)):floatabs(floatround(rtn * 100)); jestliže to jde jen do minusu, tak by toto mělo pomoct. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 mourison 0 Odesláno: 11. Květen, 2016 Author Share Odesláno: 11. Květen, 2016 (upraveno) Nefunguje :/ , Zobrazuje to místo rychlosti 10ti tisíce a pořád to odečítá při zatočení doleva , Jinak mohl bych poprosit o podrobnější vysvětlení kódu ? , Moc Děkuji A kód hlásí na vašem řádku Tag mismatch Edited 11. Květen, 2016 by mourison Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor Hip 191 Odesláno: 11. Květen, 2016 Globální moderátor Share Odesláno: 11. Květen, 2016 new Float:Vx,Float:Vy,Float:Vz,Float:rtn; //deklaraceif(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),Vx,Vy,Vz); else GetPlayerVelocity(playerid,Vx,Vy,Vz); //uložení hodnot (je v autě/není) rtn = floatsqroot(floatabs(floatpower(Vx + Vy + Vz,2))); //je výpočet podle vzorce: vysledek = odmocnina { absolutní_hodnota [ ( Vx + Vy + Vz ) ^2 ] } return kmh?floatround(rtn * 100 * 1.61):floatround(rtn * 100); //vrací kmh nebo mph a násobí 100, protože vychází stokrát menší číslo GetPlayerVelocity a GetVehicleVelocity vracejí rychlost po jednotlivých osách za nějaký čas (daný samp) bohužel nevím, co přesně má vycházet u těchto fcí za hodnoty a tak nevím, zda to tvoje je špatně čí správně. Doporučuji vyzkoušet nějaký jiný, nebo si vytvořit svůj vlastní. Posun na souřadné ose o jedna, by měl být posun o jeden metr, pokud se pohybuje o 1 za jednu sekundu, pohybuje se jeden metr za sekundu. Už to jen hodit do desetiných míst a timeru jednou za cca 50ms a máš svou vlastní. výpočet mezi 2 body o 3 hodnotách: bod1(x,y,z) bod2(x,y,z) odmocnina((x1 - x2)^2 + (y1 - y2)^2 + (z1 - z2)^2) = vzdálenost mezi body. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 mourison 0 Odesláno: 11. Květen, 2016 Author Share Odesláno: 11. Květen, 2016 aha , moc děkuji, zkusím se v tom nějak pohrabat Furt, ale nechápu proč to při zatočení odečítá a přičítá :O Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor Hip 191 Odesláno: 12. Květen, 2016 Globální moderátor Share Odesláno: 12. Květen, 2016 popravdě to by mě taky zajímalo, ukaž jak tu fci máš použitou? Protože sama o sobě vrátit záporné číslo nemůže A pokud chápu, tak ti vyhází i záporná čísla? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 286 Odesláno: 12. Květen, 2016 Share Odesláno: 12. Květen, 2016 je tam chyba ve vzorci floatsqroot(floatabs(floatpower(Vx + Vy + Vz,2))); oprav na floatsqroot(Vx*Vx+Vy*Vy+Vz*Vz); neboli VectorSize(Vx,Vy,Vz); 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 mourison 0 Odesláno: 12. Květen, 2016 Author Share Odesláno: 12. Květen, 2016 Ano opraveno , Moc děkuji všem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
mourison 0
Dobrý den
Používám tento stock, jenže problém je že když zatočím Doleva..Rychlost to odčítá a když zatčím Doprava..Rychost to přičítá
Edited by mourisonProsím neví někdo co s tím nebo jak to nahradit ? , Moc děkuji
Link to comment
Share on other sites
7 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now