Riko 2 Odesláno: 27. Únor, 2016 Share Odesláno: 27. Únor, 2016 Zdravím, Mám problém s tímto. #include <a_samp> new Text:Info; public OnGamemodeInit() { Info = TextDrawCreate(190, 120, "/HELP - VESKERE INFORMACE O SERVERU"); TextDrawFont(Info, 2); TextDrawColor(Info, 0x247514FF); TextDrawSetProportional(Info, 1); TextDrawSetShadow(Info, 0); TextDrawSetOutline(Info, 1); TextDrawLetterSize(Info, 2, 4); } public OnPlayerConnect(playerid) { TextDrawShowForPlayer(playerid, Info); } Před tímto jsem dělal tento script a bylo to bez problému. #include <a_samp> new Text:WebLogo1; new Text:WebLogo2; new Text:WebLogo3; new Text:WebLogo4; public OnGameModeInit() { WebLogo1 = TextDrawCreate(40.000000, 295.000000, "PARADISE"); TextDrawBackgroundColor(WebLogo1, 255); TextDrawFont(WebLogo1, 2); TextDrawLetterSize(WebLogo1, 0.228, 1.9); TextDrawColor(WebLogo1, 0x00FF00FF); TextDrawSetOutline(WebLogo1, 0); TextDrawSetProportional(WebLogo1, 1); TextDrawSetSelectable(WebLogo1, 0); TextDrawSetShadow(WebLogo1, 0); ///////////////////////////////////////////////////////////////// WebLogo2 = TextDrawCreate(86.300000, 295.000000, "WORLD"); TextDrawBackgroundColor(WebLogo2, 255); TextDrawFont(WebLogo2, 2); TextDrawLetterSize(WebLogo2, 0.228, 1.9); TextDrawColor(WebLogo2, 0xFFFFFFFF); TextDrawSetOutline(WebLogo2, 0); TextDrawSetProportional(WebLogo2, 1); TextDrawSetSelectable(WebLogo2, 0); TextDrawSetShadow(WebLogo2, 0); //////////////////////////////////////////////////////////////// WebLogo3 = TextDrawCreate(119.300000, 299.000000, "1.1"); TextDrawBackgroundColor(WebLogo3, 255); TextDrawFont(WebLogo3, 2); TextDrawLetterSize(WebLogo3, 0.32, 1.3); TextDrawColor(WebLogo3, 0xFF0000FF); TextDrawSetOutline(WebLogo3, 0); TextDrawSetProportional(WebLogo3, 1); TextDrawSetSelectable(WebLogo3, 0); TextDrawSetShadow(WebLogo3, 0); /////////////////////////////////////////////////////////////// WebLogo4 = TextDrawCreate(39.200000, 307.000000, "www.pw.mzf.cz"); TextDrawBackgroundColor(WebLogo4, 255); TextDrawFont(WebLogo4, 1); TextDrawLetterSize(WebLogo4, 0.24, 1.2); TextDrawColor(WebLogo4, 0xFFFFFFFF); TextDrawSetProportional(WebLogo4, 1); TextDrawSetShadow(WebLogo4, 0); } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp("/showtext", cmdtext, true, 10) == 0) { TextDrawShowForPlayer(playerid, WebLogo1); TextDrawShowForPlayer(playerid, WebLogo2); TextDrawShowForPlayer(playerid, WebLogo3); TextDrawShowForPlayer(playerid, WebLogo4); return 1; } if(strcmp("/hidetext", cmdtext, true, 10) == 0) { TextDrawHideForPlayer(playerid, WebLogo1); TextDrawHideForPlayer(playerid, WebLogo2); TextDrawHideForPlayer(playerid, WebLogo3); return 1; } return 0; } Je možné, že warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "OnGamemodeInit") mohl způsobit public OnPlayerConnect přičemž u druhého fska (druhý kód) je OnPlayerCommandText?Díky za Vaše rady Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lukasz 336 Odesláno: 27. Únor, 2016 Share Odesláno: 27. Únor, 2016 (upraveno) přidej si někam mimo fce forward OnGamemodeInit(); a způsobil jsi to ty A ano, vím o tom 'm' a 'M' Edited 27. Únor, 2016 by Lukasz Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Riko 2 Odesláno: 27. Únor, 2016 Author Share Odesláno: 27. Únor, 2016 přidej si někam mimo fce forward OnGamemodeInit(); To ma taky napadlo, ale prečo keď je to v include a u druhého Fska neházel warning? inak díky Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lukasz 336 Odesláno: 27. Únor, 2016 Share Odesláno: 27. Únor, 2016 Nic takového tam nemáš Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Riko 2 Odesláno: 27. Únor, 2016 Author Share Odesláno: 27. Únor, 2016 tak tady Forward OnGamemodeInit není a chybu nehází, přičemž tu public OnGamemodeInit je #include <a_samp> new Text:WebLogo1; new Text:WebLogo2; new Text:WebLogo3; new Text:WebLogo4; public OnGameModeInit() { WebLogo1 = TextDrawCreate(40.000000, 295.000000, "PARADISE"); TextDrawBackgroundColor(WebLogo1, 255); TextDrawFont(WebLogo1, 2); TextDrawLetterSize(WebLogo1, 0.228, 1.9); TextDrawColor(WebLogo1, 0x00FF00FF); TextDrawSetOutline(WebLogo1, 0); TextDrawSetProportional(WebLogo1, 1); TextDrawSetSelectable(WebLogo1, 0); TextDrawSetShadow(WebLogo1, 0); ///////////////////////////////////////////////////////////////// WebLogo2 = TextDrawCreate(86.300000, 295.000000, "WORLD"); TextDrawBackgroundColor(WebLogo2, 255); TextDrawFont(WebLogo2, 2); TextDrawLetterSize(WebLogo2, 0.228, 1.9); TextDrawColor(WebLogo2, 0xFFFFFFFF); TextDrawSetOutline(WebLogo2, 0); TextDrawSetProportional(WebLogo2, 1); TextDrawSetSelectable(WebLogo2, 0); TextDrawSetShadow(WebLogo2, 0); //////////////////////////////////////////////////////////////// WebLogo3 = TextDrawCreate(119.300000, 299.000000, "1.1"); TextDrawBackgroundColor(WebLogo3, 255); TextDrawFont(WebLogo3, 2); TextDrawLetterSize(WebLogo3, 0.32, 1.3); TextDrawColor(WebLogo3, 0xFF0000FF); TextDrawSetOutline(WebLogo3, 0); TextDrawSetProportional(WebLogo3, 1); TextDrawSetSelectable(WebLogo3, 0); TextDrawSetShadow(WebLogo3, 0); /////////////////////////////////////////////////////////////// WebLogo4 = TextDrawCreate(39.200000, 307.000000, "www.pw.mzf.cz"); TextDrawBackgroundColor(WebLogo4, 255); TextDrawFont(WebLogo4, 1); TextDrawLetterSize(WebLogo4, 0.24, 1.2); TextDrawColor(WebLogo4, 0xFFFFFFFF); TextDrawSetProportional(WebLogo4, 1); TextDrawSetShadow(WebLogo4, 0); } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp("/showtext", cmdtext, true, 10) == 0) { TextDrawShowForPlayer(playerid, WebLogo1); TextDrawShowForPlayer(playerid, WebLogo2); TextDrawShowForPlayer(playerid, WebLogo3); TextDrawShowForPlayer(playerid, WebLogo4); return 1; } if(strcmp("/hidetext", cmdtext, true, 10) == 0) { TextDrawHideForPlayer(playerid, WebLogo1); TextDrawHideForPlayer(playerid, WebLogo2); TextDrawHideForPlayer(playerid, WebLogo3); return 1; } return 0; } Tu je public OnGamemodeInit je a forward také není jako u prvního a warning hází, proč? Nejde mi o to chybu ipravit, ale zjistit příčinu. #include <a_samp> new Text:Info; public OnGamemodeInit() { Info = TextDrawCreate(190, 120, "/HELP - VESKERE INFORMACE O SERVERU"); TextDrawFont(Info, 2); TextDrawColor(Info, 0x247514FF); TextDrawSetProportional(Info, 1); TextDrawSetShadow(Info, 0); TextDrawSetOutline(Info, 1); TextDrawLetterSize(Info, 2, 4); } public OnPlayerConnect(playerid) { TextDrawShowForPlayer(playerid, Info); } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lukasz 336 Odesláno: 27. Únor, 2016 Share Odesláno: 27. Únor, 2016 V první mojí odpovědi to naznačuju, jestli pořád na to nemůžeš přijít.. OnGameModeInit x OnGamemodeInit OnGameModeInit je už forwardnuto v a_samp.inc Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Riko 2 Odesláno: 27. Únor, 2016 Author Share Odesláno: 27. Únor, 2016 Už mi to došlo, těsně před tím, než jsi to vložil ... Díky ... Já som deb*l fakt asi ... Moc dík LOCK Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 xX420_Pu55yArmaged0n_420Xx 17 Odesláno: 27. Únor, 2016 Share Odesláno: 27. Únor, 2016 Len ak by si nevedel, tému si môžeš locknúť aj sám. Hore nalavo od odpovedet maš moderovani tematu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Riko 2
Zdravím,
Mám problém s tímto.
Před tímto jsem dělal tento script a bylo to bez problému.
Je možné, že warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "OnGamemodeInit") mohl způsobit public OnPlayerConnect přičemž u druhého fska (druhý kód) je OnPlayerCommandText?
Díky za Vaše rady
Link to comment
Share on other sites
7 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now