Ahoj všichni. Asi před 2 týdny jsem se rozhodl, že na svém serveru přidělám angličtinu, aby na něm hrálo více lidí. Vše šlo krásně, když jsem si překládal v gamemode. Ale když jsem dopřeložil gamemode, tak mi zbyly pouze filterscripty. Ty jsem si myslel, že vyřeším pomocí globálních proměnných.
Pochopil jsem to nějak takto: SetGVarInt("prom",Language[playerid],0);
tímto příkazem se nastavuje proměnná pod názvem prom s id 0 a předává vlastnosti Language[playerid], což nabývá 1 nebo 2 ky, podle zadaného jazyka.
Ve filterscriptu to mám takto:
Language[playerid] = GetGVarInt("prom",0);
Toto by mělo do stejně nazvané proměnné vložit hodnotu proměnné z gamemode. Zkoušel jsem i jiný název proměnné, ale nic se nezměnilo.
Ale takto to asi zřejmě nefunguje, když dám natvrdo do SetGVarInt... proměnou například 1 nebo 2 tak globální proměné fungují a není žádný problém, ale já potřebuji vkládat do globální proměnné hráčovu proměnou o jeho zvoleném jazyku. Zkoušel jsem i tento kód, ale vykazuje také stejnou nefunkčnost:
if(Language[playerid] == 1){
SetGVarInt... proměnná 1
}else{
SetGVarInt... proměnná 2
}
Ve filterstriptu mám 2 podmínky, pokud se proměnná rovná 1 nebo 2, tak to pokaždé vypíše jiný text, ale když vyzkouším funkčnost kódu, proměnná ve filtersctiptu se stále rovná 0.
Nemá tu někdo zkušenosti s těmito proměnnými? Plugin mám na svém místě, i vkládám #include <gvar>
Předem všem moc děkuji za odpovědi a popřípadné vyřešení. M
Dotaz
Marks 0
Ahoj všichni. Asi před 2 týdny jsem se rozhodl, že na svém serveru přidělám angličtinu, aby na něm hrálo více lidí. Vše šlo krásně, když jsem si překládal v gamemode. Ale když jsem dopřeložil gamemode, tak mi zbyly pouze filterscripty. Ty jsem si myslel, že vyřeším pomocí globálních proměnných.
Na internetu jsem našel tento plugin.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=151076
Pochopil jsem to nějak takto:
SetGVarInt("prom",Language[playerid],0);
tímto příkazem se nastavuje proměnná pod názvem prom s id 0 a předává vlastnosti Language[playerid], což nabývá 1 nebo 2 ky, podle zadaného jazyka.
Ve filterscriptu to mám takto:
Language[playerid] = GetGVarInt("prom",0);
Toto by mělo do stejně nazvané proměnné vložit hodnotu proměnné z gamemode. Zkoušel jsem i jiný název proměnné, ale nic se nezměnilo.
Ale takto to asi zřejmě nefunguje, když dám natvrdo do SetGVarInt... proměnou například 1 nebo 2 tak globální proměné fungují a není žádný problém, ale já potřebuji vkládat do globální proměnné hráčovu proměnou o jeho zvoleném jazyku. Zkoušel jsem i tento kód, ale vykazuje také stejnou nefunkčnost:
if(Language[playerid] == 1){
SetGVarInt... proměnná 1
}else{
SetGVarInt... proměnná 2
}
Ve filterstriptu mám 2 podmínky, pokud se proměnná rovná 1 nebo 2, tak to pokaždé vypíše jiný text, ale když vyzkouším funkčnost kódu, proměnná ve filtersctiptu se stále rovná 0.
Nemá tu někdo zkušenosti s těmito proměnnými? Plugin mám na svém místě, i vkládám #include <gvar>
Předem všem moc děkuji za odpovědi a popřípadné vyřešení. M
Link to comment
Share on other sites
5 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now