DonMafia 14 Odesláno: 28. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 28. Prosinec, 2015 Ahojte,začal som tvoriť property systém tak svojpomocne.Problémy by ani neboli až na jeden...Začali sa mi prelínať dialógy.Tzn. že kliknem na vykradnúť a nič sa nestane,kliknem na vybrať kasu a ono ju vykradne atď... Kód: if(dialogid == 102) { if(listitem == 0) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 655550) return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,"[Property]Nemáš dostatok peňazí"); if(wangprop == 0) { SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,"[Property]Odkúpil si Wang Cars"); GivePlayerMoney(playerid,-655550); wangprop = 1; Info[playerid][wangproperty] = 1; return 1; }else{ SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,"[Property]Túto budovu už niekto vlastní"); } return 1; } if(listitem == 1) { if(wangprop == 1 || Info[playerid][wangproperty] == 1) { SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,"[Property]Odpredal si Wang Cars"); GivePlayerMoney(playerid,655550); wangprop = 0; Info[playerid][wangproperty] = 0; return 1; }else{ SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,"[Property]Túto budovu buď nevlastníš alebo na predaj je"); } return 1; } if(listitem == 1) { if(wangprop == 1 || Info[playerid][wangproperty] == 1 || GetPlayerMoney(playerid) <30000) { SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,"[Property]Najal si ochranku pre Wang Cars"); GivePlayerMoney(playerid,-30000); wangochr = 1; SetTimerEx("wangcarsochranka",3600000,false,"i",playerid); return 1; }else{ SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,"[Property]Túto budovu buď nevlastníš alebo ochranka už najatá je"); SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,"[Property]Alebo nemáš 30 000$"); } return 1; } if(listitem == 2) { if(wangprop == 1 || Info[playerid][wangproperty] == 1 || wangkasa < 500) { SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,"[Property]Vybral si kasu z Wang Cars"); GivePlayerMoney(playerid,wangkasa); wangkasa = 0; return 1; }else{ SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,"[Property]Túto budovu buď nevlastníš alebo je prázdna kasa"); } return 1; } if(listitem == 3) { if(wangochr == 0 || wangkasa > 500) { SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,"[Property]Úspešne si vykradol Wang Cars"); GivePlayerMoney(playerid,wangkasa); wangkasa = 0; return 1; }else{ SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,"[Property]V tejto budove je ochranka alebo má prázdnu kasu"); } } return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 291 Odesláno: 28. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 28. Prosinec, 2015 doporucuji dialogum nedavat pevne id ale definovat si to, nejlepe enum protoze tim krasne predejdes prolinani dialogu priklad: enum { DIALOG_LOGIN, DIALOG_SPAWN, DIALOG_CAR } ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,...); if(dialogid == DIALOG_LOGIN) nebo jeste lepe switch(dialogid) { case DIALOG_LOGIN: } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lukasz 336 Odesláno: 28. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 28. Prosinec, 2015 Hod to do code a mas tam dvakrat if(listitem == 1), v tom by mohl byt tvuj problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 DonMafia 14 Odesláno: 28. Prosinec, 2015 Author Share Odesláno: 28. Prosinec, 2015 Lukasz,mal si pravdu,chyba bola v listitem.Túto chybu som si v noci nevšimol.Ďakujem...Vyriešené Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
DonMafia 14
Ahojte,začal som tvoriť property systém tak svojpomocne.Problémy by ani neboli až na jeden...Začali sa mi prelínať dialógy.Tzn. že kliknem na vykradnúť a nič sa nestane,kliknem na vybrať kasu a ono ju vykradne atď...
Kód:
if(dialogid == 102)
Link to comment
Share on other sites
3 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts