Jump to content
  • 0

pomoc smazání vozů v OPD


vladasavel

Dotaz

Zdarec.Potrebuju poradit. v OPC vytvarim vozidla který má hráč uložený. to mi funguje. 

OPC

 

 

new DBResult:Resultc = db_query(Database, "SELECT Owned ,Owner,Model,PaintJob,Color1,Color2,SpawnX,SpawnY,SpawnZ,SpawnRot FROM HouseCars WHERE Owner = ?",PLAYER_NAME:playerid);
new vid;
if(db_num_rows(Resultc))
{
   do
{
   
      AVehicleData[vid][Owned] = db_get_field_int(Resultc, 0);
      db_get_field(Resultc, 1, AVehicleData[vid][Owner], 24);
  AVehicleData[vid][Model] = db_get_field_int(Resultc, 2);
  AVehicleData[vid][PaintJob] = db_get_field_int(Resultc, 3);
  AVehicleData[vid][Color1] = db_get_field_int(Resultc, 4);
  AVehicleData[vid][Color2] = db_get_field_int(Resultc, 5);
    AVehicleData[vid][spawnX] =  Float:db_get_field_float(Resultc,6);
    AVehicleData[vid][spawnY] =  Float:db_get_field_float(Resultc,7);
    AVehicleData[vid][spawnZ] =  Float:db_get_field_float(Resultc,8);
    AVehicleData[vid][spawnRot] =  Float:db_get_field_float(Resultc,9);
    db_print_result(Resultc,40);
    HouseVeh[playerid]=CreateVehicle(AVehicleData[vid][Model],AVehicleData[vid][spawnX],AVehicleData[vid][spawnY],AVehicleData[vid][spawnZ],AVehicleData[vid][spawnRot],AVehicleData[vid][Color1],AVehicleData[vid][Color2],600);
 
}
  while(db_next_row(Resultc));
}
db_free_result(Resultc);

 

 

Ale ted chci smazat při dosconnectu všechny vozidla který se pro toho hráče vytvořily. tzn všechny HouseVeh.
Zkoušel  jsem všemožně skládat cyklusy atd. ale nikdy to nesmazalo ty vozidla. Předem díky za rady.

Link to comment
Share on other sites

3 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
  • Globální moderátor

Přepisuješ si zde HouseVeh[playerid], to znamená, že si vždycky smažeš jen to poslední vozidlo.

new HouseVeh[MAX_PLAYERS][MAX_VEHICLES]; // prasárna největšího kalibru (pro paměť), zkus nějak omezit maximum vozidel kolik může hráč mít.
new vehCounts[MAX_PLAYERS] = {0,...}; // inicializace všech na začátku na 0
// SQLs
do {
     
     HouseVeh[playerid][vehCounts[playerid]] = CreateVehicle(...);
     vehCounts[playerid] ++;
}
while(...);



// v disconnectu
for(new i; i < vehCounts[playerid]; i ++) DestroyVehicle(HouseVeh[playerid][i]);
vehCounts[playerid] = 0;
Edited by HighPrint
  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

prasárna největšího kalibru (pro paměť), zkus nějak omezit maximum vozidel kolik může hráč mít.

rozhodne ta varianta trochu zere pamet, ale kdz si vesmes dneska jak jsou ramky velke a relatativne za pakatel tak je to asi jedno :d Ale pokud by chtel zachovat neomezeny pocet vozidel pro hrace, potom mu staci jednorozmerne pole o 2000 (max vozidel) a zde by kazdemu vozidlu jen nastavil majitela (tedka vlastne to dela opacne hraci nastavuje jake vlastni vozidlo).

 

tzn

new Majitel[MAX_VEHICLES];
Majitel[vehicleid] = playerid;
Edited by ATomas
  • Líbí se mi to! (+1) 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...