Jump to content
  • 0

pomoc Speedometer


vladasavel

Dotaz

zdar chlapi..zase se na vás obracímo pomoc..dělám tacho ale nejak si nevím rady..chci aby se to vyplanovalo pro vsechny auta a ne jen pro inf kterej dosáhne rychlosti 223..

příklad infernus Max rychlost 223 vyplnej se vsechny TD, Elegy max rychlost 150 a vyplní se jen 15 TD..jak udělat aby se to vyplnilo pro vsechny ? podle jejich Max rychlosti ?  

hlavně tam nechci mít miliony podmínek ze kdyz sedí v tom autě atd..předem díky moc..Příkládám screen celeho speedo, zde už je to celé vyplnené tak jak chci aby se to vyplnovalo u vsech vozidel. Předem díky

12049588_904127949707991_901422304895787

Link to comment
Share on other sites

11 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

tak pole a stock bych mel( ze ja se vubec do takovyho sran poštěl :d)

 

 

 

 

 

pouzivam to nejak takto

new TDS = GetVehicleSpeed(vehicleid) * sizeof(Speedo) / Float:GetVehicleTopSpeed(vehicleid);//tady je problem tag mismatch
for(new i=20; i <= TDS; ++i) PlayerTextDrawShow(playerid, Speedo);
ale z jakyho duvodu ten war "mišmaš" to nechápu za jakoukoliv radu díky :)
"Já to prostě potřebuju!!" :d :d
Edited by vladasavel
Link to comment
Share on other sites

  • 0

new Float:result = POCET_TD * GetVehicleSpeed(vehicleid) / GetVehicleTopSpeed(vehicleid);

for(int i = 0; i < result && i < POCET_TD; i++)
{
    // zobraz td na indexu i
}

Tu chybu mas v spatnem datovem typu promenne a pouzij muj cyklus. Je tam osetreni proti speedhacku a nahodam, kdybu jel rychleji aby ti necrashl server.

Edited by Lukasz
  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

no to by bylo díky moc :)
jen je trosku problem v zobrazování TD..ty modry TD se zobrazujou pod puvodnima cernejma...coz potrebuji zrovna aby ty Modrý TD prekryvali ty cerny...
copak existuje i nejaký pořadí ve kterém se potom zobrazuji ?
napadá me jedine zae cyklus jen  s tím ze budu vlastne ty cerny TD skrývat..ale spíš se chci ujistiti ze nedělám neco špatně.

Qo1x.png

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ups, muze to byt tim, ze jsem neprevedl result z float na int u druheho cyklu.

 

for(new i = floatround(result, floatround_floor); ..
Edited by Lukasz
  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

1) max rychlost infernusu je 198 (na rovine) (pokud se bavime o km/h) takze si prekontrluj vzorec.

2) musis si u vsech vozidel zjistit maximalni rychlosti

3) potom to staci nastavit procentrualne. TZN "akrualni_rychlost/max_rychlost" auta. tim ziskas procenta (0-1) a pomoci toho to nastavit do tech text drawu.

4) mas tam 20 carek (pokud jsem se neprepocital) takze: kazdych 0.05 procenta si pribude jedna carka. takze cyklus a mas to

 

asi nejak takto:

new Float:speed;//GetPlayerSpeed...
new Float:MaxSpeed[212] = {
	//sem si dopln max rychlosti u kazdeho auta
};

new modelid = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid));
new Float:proc = speed/MaxSpeed[modelid-400];
for(new i;i<sizeof(Speedo) && proc < floatdiv(i,sizeof(Speedo));i++) PlayerTextDrawShow(playerid,Speedo[i]);
Edited by ATomas
  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...