Jump to content
  • 0

pomoc Move Object [Rychlost]


Guest Thomas.

Dotaz

Zdravím,

Chtěl bych jsem se zeptat ohledně rychlosti závory aby se otevirala normalne pomalu podle reality dejme tomu ne rychle? zkoušel jsem všemožne čisla 0.1 2.0 .....

přikladám zde kod

 

předem děkuji za odpověd

#include <a_samp>
new gate3,gate3Status;


public OnFilterScriptInit()
{
//gates - close
gate3 = CreateObject(968, -1572.20923, 658.75372, 6.89066, 0.00000, 90.00000, 90.00000);
return 1;
}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    //gates
    if (strcmp("/gate", cmdtext, true, 10) == 0)
{

            //3 Gate
                if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -1572.20923, 658.75372, 6.89066))
                if (gate3Status == 0)
                { // jsme se píše otevřena
                MoveObject(gate3, -1572.20923, 658.75372, 6.89070, 0.00011,0.00000, 0.00000, 90.00000);
                gate3Status = 1;
         }
         else
         { // jsem se píše zavřena vlastne ta která je v CreateObject nahoře
                MoveObject(gate3, -1572.20923, 658.75372, 6.89066, 0.00011,0.00000, 90.00000, 90.00000);// 0.3 je rychlost otvírani
                gate3Status = 0;
         }

return 1;
        }

    return 0;
}


Link to comment
Share on other sites

3 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Aby se ti ta zavora otevirava "plynule" a ihned neskocila na cilovou pozici ,tak objekt musi urazit nejakou vzdalenost (nelze otacet na miste), takze staci s nejakou souradnici (x,y nebo z) jen o trocisku pohnout (muze to byt nepatrne co neuvidi lidske oko treba 0.001)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...