KuraMa 0 Odesláno: 11. Říjen, 2015 Share Odesláno: 11. Říjen, 2015 Chcem sa opýtať ako mám spraviť aby sa dve animáciu spustili? obi dve naraz.TU je kód: if(newkeys & KEY_SECONDARY_ATTACK) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,2799.0259,-2417.6377,13.6309)) { SetPlayerCheckpoint(playerid,2824.4016,-2381.9868,12.0757,2.0); SetPlayerAttachedObject(playerid, 2, 1221, 6, -0.049999, 0.163000, -0.211000, 66.599967, -171.400054, 165.200027, 0.492000, 0.484000, 0.638999, 0, 0); SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_CARRY); ApplyAnimation(playerid,"PED","WALK_civi",4.1,1,1,1,1,1,1); ApplyAnimation(playerid, "CARRY", "crry_prtial", 4.0, 1, 1, 1, 1, 1); robibrigadu[playerid] = 1; } } Ďakujem za odpovede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LosO 5 Odesláno: 11. Říjen, 2015 Share Odesláno: 11. Říjen, 2015 Animacia sa dá spustiť len jedna.. (Opravte ma ak sa mýlim) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 KuraMa 0 Odesláno: 11. Říjen, 2015 Author Share Odesláno: 11. Říjen, 2015 A ako mám spraviť aby sa spustili obi dve ? lebo ja chcem aby sa hýbal tak pomaličky ako keď drži alt+w keď drží ten object(bedničku) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Quiter 99 Odesláno: 11. Říjen, 2015 Share Odesláno: 11. Říjen, 2015 Nejde to... musel by si nájsť inú animáciu pri ktorej drží bedničku a pohybuje sa pomály... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 vladasavel 26 Odesláno: 11. Říjen, 2015 Share Odesláno: 11. Říjen, 2015 já bych ti doporučil nepoužívat newkey když chceš aby šel pomale ale používej if(PRESSED(KEY_WALK)) //pokud drží ALT if(RELEASED(KEY_WALK)) //pokud pustí alt tím to vyřešíš že bude mít pomalou chuzi a ještě bude mít ten objekt na sobě já bych ti doporučil nepoužívat newkey když chceš aby šel pomale ale používej if(PRESSED(KEY_WALK)) //pokud drží ALT if(RELEASED(KEY_WALK)) //pokud pustí alt tím to vyřešíš že bude mít pomalou chuzi a ještě bude mít tu bednu + dodávám definci#define PRESSED(%0) \ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) #define RELEASED(%0) \ (((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Quiter 99 Odesláno: 11. Říjen, 2015 Share Odesláno: 11. Říjen, 2015 Vlado, síce máš pravdu ale nie je to to, čo on chcel Ak som ho ja správne pochopil tak nechce aby hráč držal ATL ale chce aby sa pomály pohyboval (proste rozkaz, nie vôla) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 vladasavel 26 Odesláno: 11. Říjen, 2015 Share Odesláno: 11. Říjen, 2015 jop to jsem taky pochopil že to chce aby nemusel držet alt..ale jak už si již napsal tak to pujde jen prez tu animaci..ale včera a dnes jsem projel uplně všchny animace co samp má a nic z toho co on potřebuje tam nebylo. a nebo si to nepamatuju Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lukasz 336 Odesláno: 11. Říjen, 2015 Share Odesláno: 11. Říjen, 2015 Takze podle vas to nejde, protoze neumite pocitat a nemuzete najit animaci.. SetPlayerVelocity.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 KuraMa 0 Odesláno: 11. Říjen, 2015 Author Share Odesláno: 11. Říjen, 2015 Lukasz keď tam mám dať SetPlayerVelocity tak akú tam mám dať rýchlosť ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Quiter 99 Odesláno: 12. Říjen, 2015 Share Odesláno: 12. Říjen, 2015 Takze podle vas to nejde, protoze neumite pocitat a nemuzete najit animaci.. SetPlayerVelocity.. Hmm, aj keď máš pravdu tak kto by sa s takým niečim bavil? Nikto... Naviac to nikdy nebude dokonalé... Na jeho mieste by som radšej kontroloval rýchlosť hráča a ak ide príliš rýchlo tak mu poslal nejakú výstrahu a ak neuposlúchne tak mu zruší misiu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 HonDEm 0 Odesláno: 12. Říjen, 2015 Share Odesláno: 12. Říjen, 2015 Pokud chceš, aby se ti dvě animace přehrávaly zároveň, je třeba vytvořit nové vlákno (thread). Doporučuji ti přečíst si něco zde. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=264178 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 KuraMa 0 Odesláno: 12. Říjen, 2015 Author Share Odesláno: 12. Říjen, 2015 HonDEm absolútne tomu nechápem . Nemohol by si mi to vysvetliť čo mám spraviť aby som vytvoril to nové vlákno a ako to používať? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lukasz 336 Odesláno: 12. Říjen, 2015 Share Odesláno: 12. Říjen, 2015 (upraveno) Dokonale v sampu je malo veci. Navic to, ze neumis vypocitat jakou rychlost nastavit na jednotlive osy, neznamena, ze to neumeji ostatni Threadum se v sampu vyvaruj. Pawn na to neni stavene ^^ + jak chces dalsim threadem ovlivnit animace Edited 12. Říjen, 2015 by Lukasz Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 KuraMa 0 Odesláno: 12. Říjen, 2015 Author Share Odesláno: 12. Říjen, 2015 Lukasz tak jak to mám teda spraviť aby mi to išlo ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Quiter 99 Odesláno: 12. Říjen, 2015 Share Odesláno: 12. Říjen, 2015 (upraveno) Dokonale v sampu je malo veci. Navic to, ze neumis vypocitat jakou rychlost nastavit na jednotlive osy, neznamena, ze to neumeji ostatni Threadum se v sampu vyvaruj. Pawn na to neni stavene ^^ + jak chces dalsim threadem ovlivnit animace Hovorím že sa to nikomu nebude chcieť, nie že to neviem a nedá sa to... Osi sa píše s mäkkým I... Ide o smerovú os nie o zviera. Tak láskavo neurážaj moju inteligenciu... Edited 12. Říjen, 2015 by Quiter Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lukasz 336 Odesláno: 12. Říjen, 2015 Share Odesláno: 12. Říjen, 2015 (upraveno) Cg, tak třeba mně se to chtělo ^^ Osi sa píše s mäkkým I... Ide o smerovú os nie o zviera. Tak láskavo neurážaj moju inteligenciu... A v našem jazyce (nejsem Slovák ) se píše osy.. http://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=osy Edited 12. Říjen, 2015 by Lukasz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 KuraMa 0 Odesláno: 13. Říjen, 2015 Author Share Odesláno: 13. Říjen, 2015 Nehádajte sa tu kôli gramatike ,ale povedzte mi teda ako to mám spraviť. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 290 Odesláno: 17. Říjen, 2015 Share Odesláno: 17. Říjen, 2015 já bych ti doporučil nepoužívat newkey když chceš aby šel pomale ale používej if(PRESSED(KEY_WALK)) //pokud drží ALT if(RELEASED(KEY_WALK)) //pokud pustí alt tím to vyřešíš že bude mít pomalou chuzi a ještě bude mít ten objekt na sobě já bych ti doporučil nepoužívat newkey když chceš aby šel pomale ale používej if(PRESSED(KEY_WALK)) //pokud drží ALT if(RELEASED(KEY_WALK)) //pokud pustí alt tím to vyřešíš že bude mít pomalou chuzi a ještě bude mít tu bednu + dodávám definci #define PRESSED(%0) \ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) #define RELEASED(%0) \ (((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0))) Dyt ta tvoje definice taky pouziva newkey, btw funguje to uplne stejne tsak jako to ma on. takze jsi mu vlastne nic neporadil Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 vladasavel 26 Odesláno: 17. Říjen, 2015 Share Odesláno: 17. Říjen, 2015 jenže ve skutečnosti to funguje tak že pokud do drží a ne jen pokud to zmáčkne..což newkeys detekuje jen jestli zmáčknul Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 290 Odesláno: 18. Říjen, 2015 Share Odesláno: 18. Říjen, 2015 (upraveno) jenže ve skutečnosti to funguje tak že pokud do drží a ne jen pokud to zmáčkne..což newkeys detekuje jen jestli zmáčknul ta definice funguje uplne stejne jako ta zakladni podminka Jenom to "funguje" pri pusteni klavesy a ne zmacknuti. coz vytvari ten efekt "drzeni" Edited 18. Říjen, 2015 by ATomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
KuraMa 0
Chcem sa opýtať ako mám spraviť aby sa dve animáciu spustili? obi dve naraz.TU je kód:
Ďakujem za odpovede.
Link to comment
Share on other sites
19 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now