Jump to content
  • 0

pomoc Animacie


KuraMa

Dotaz

Chcem sa opýtať ako mám spraviť aby sa dve animáciu spustili? obi dve naraz.TU je kód:

if(newkeys & KEY_SECONDARY_ATTACK)
	{
		 if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,2799.0259,-2417.6377,13.6309))
		 {
		       SetPlayerCheckpoint(playerid,2824.4016,-2381.9868,12.0757,2.0);
		       SetPlayerAttachedObject(playerid, 2, 1221, 6, -0.049999, 0.163000, -0.211000, 66.599967, -171.400054, 165.200027, 0.492000, 0.484000, 0.638999, 0, 0);
		       SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_CARRY);
		       ApplyAnimation(playerid,"PED","WALK_civi",4.1,1,1,1,1,1,1);
		       ApplyAnimation(playerid, "CARRY", "crry_prtial", 4.0, 1, 1, 1, 1, 1);
		       robibrigadu[playerid] = 1;
		 }
	}

Ďakujem za odpovede.

Link to comment
Share on other sites

19 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

já bych ti doporučil nepoužívat newkey když chceš aby šel pomale ale používej 

if(PRESSED(KEY_WALK)) //pokud drží ALT
 
if(RELEASED(KEY_WALK)) //pokud pustí alt
 
tím to vyřešíš že bude mít pomalou chuzi a ještě bude mít ten objekt na sobě

já bych ti doporučil nepoužívat newkey když chceš aby šel pomale ale používej 

if(PRESSED(KEY_WALK)) //pokud drží ALT
 
if(RELEASED(KEY_WALK)) //pokud pustí alt
 
tím to vyřešíš že bude mít pomalou chuzi a ještě bude mít tu bednu
 
+ dodávám definci
#define PRESSED(%0) \
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
#define RELEASED(%0) \
(((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0)))
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Vlado, síce máš pravdu ale nie je to to, čo on chcel ;)

 

Ak som ho ja správne pochopil tak nechce aby hráč držal ATL ale chce aby sa pomály pohyboval (proste rozkaz, nie vôla) ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

jop to jsem taky pochopil že to chce aby nemusel držet alt..ale jak už si již napsal tak to pujde jen prez tu animaci..ale včera a dnes jsem projel uplně všchny animace co samp má a nic z toho co on potřebuje tam nebylo. a nebo si to nepamatuju :d 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Takze podle vas to nejde, protoze neumite pocitat a nemuzete najit animaci..

SetPlayerVelocity..

 

Hmm, aj keď máš pravdu tak kto by sa s takým niečim bavil? Nikto... Naviac to nikdy nebude dokonalé...

 

Na jeho mieste by som radšej kontroloval rýchlosť hráča a ak ide príliš rýchlo tak mu poslal nejakú výstrahu a ak neuposlúchne tak mu zruší misiu...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dokonale v sampu je malo veci. Navic to, ze neumis vypocitat jakou rychlost nastavit na jednotlive osy, neznamena, ze to neumeji ostatni :d

 

Threadum se v sampu vyvaruj. Pawn na to neni stavene ^^ + jak chces dalsim threadem ovlivnit animace :d

Edited by Lukasz
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dokonale v sampu je malo veci. Navic to, ze neumis vypocitat jakou rychlost nastavit na jednotlive osy, neznamena, ze to neumeji ostatni :d

 

Threadum se v sampu vyvaruj. Pawn na to neni stavene ^^ + jak chces dalsim threadem ovlivnit animace :d

 

Hovorím že sa to nikomu nebude chcieť, nie že to neviem a nedá sa to...

 

Osi sa píše s mäkkým I... Ide o smerovú os nie o zviera. Tak láskavo neurážaj moju inteligenciu...

Edited by Quiter
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Cg, tak třeba mně se to chtělo ^^

 

Osi sa píše s mäkkým I... Ide o smerovú os nie o zviera. Tak láskavo neurážaj moju inteligenciu... 

 

A v našem jazyce (nejsem Slovák :o) se píše osy..

http://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=osy

Edited by Lukasz
  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

já bych ti doporučil nepoužívat newkey když chceš aby šel pomale ale používej 

if(PRESSED(KEY_WALK)) //pokud drží ALT
 
if(RELEASED(KEY_WALK)) //pokud pustí alt
 
tím to vyřešíš že bude mít pomalou chuzi a ještě bude mít ten objekt na sobě

já bych ti doporučil nepoužívat newkey když chceš aby šel pomale ale používej 

if(PRESSED(KEY_WALK)) //pokud drží ALT
 
if(RELEASED(KEY_WALK)) //pokud pustí alt
 
tím to vyřešíš že bude mít pomalou chuzi a ještě bude mít tu bednu
 
+ dodávám definci

#define PRESSED(%0) \
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
#define RELEASED(%0) \
(((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0)))

 

Dyt ta tvoje definice taky pouziva newkey, btw funguje to uplne stejne tsak jako to ma on. takze jsi mu vlastne nic neporadil :d

Link to comment
Share on other sites

  • 0

jenže ve skutečnosti to funguje tak že pokud do drží a ne jen pokud to zmáčkne..což newkeys detekuje jen jestli zmáčknul

ta definice funguje uplne stejne jako ta zakladni podminka :d Jenom to "funguje" pri pusteni klavesy a ne zmacknuti. coz vytvari ten efekt "drzeni"

Edited by ATomas
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...