Jump to content
  • 0

pomoc Pickupy - vozidla


Baseball

Dotaz

Zdravím,

udělal jsem si pickupy na opravu vozidel a dání nitra do vozidla ( v code vynecháno vše ostatní) Potřebuji aby to Nezmizelo po sebrání a zároveň aby to šlo jen vozidlem. Zkoušel jsem tam změnit typ ale pak nešel sebrat vůbec.. Nějaké rady? děkuji 

new Float:bx. 
new Float:by;
new Float:bz;
new PickupOp;
new PickupNi;
new pvw;
new id_vozidla;

=====================================================================================================================================================================================================================
if (strcmp("/PickupOp", cmdtext, true, 10) == 0)
	{
	        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,"Nejsi přihlášený administrátor");
		pvw = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
		GetPlayerPos(playerid,bx,by,bz);
                PickupOp = AddStaticPickup(3096, 14, bx,by,bz, pvw);
		SendClientMessage(playerid, seda, "[ PICKUP ] Vytvořil jsi pickup pro vozidla. Opraví vozidlo");
                return 1;
        }
    	if (strcmp("/PickupNi", cmdtext, true, 10) == 0)
	{
	        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,"Nejsi přihlášený administrátor");
                pvw = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
		GetPlayerPos(playerid,bx,by,bz);
                PickupNi = CreatePickup(1010, 14, bx,by,bz, pvw);
		SendClientMessage(playerid, seda, "[ PICKUP ] Vytvořil jsi pickup pro vozidla. Dává do vozidel nitro (10x)");
                return 1;
    }
Edited by Baseball
Link to comment
Share on other sites

4 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

~> Buď, ale to se omezíš jen na jeden model. A nebo můžeš to zkusit s timery a s hromadou podmínek a proměň. Je to hnusné, ale funkční a lépe to už snad ani nejde:

 

 

 

 

 

#define SCM SendClientMessage

new
	Pickup[2],
	bool: Tvoreni[2],
	bool: Created[2],
	Float: pPos1[3],
	Float: pPos2[3],
	PVW[2];
	
forward PCreatePick1();
forward PCreatePick2();

public
	OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) {

	if (!strcmp("/pickupop", cmdtext)) {
		if (!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,"Nejsi přihlášený administrátor");
		if (Tvoreni[0]) KillTimer(PCreatePick1());
		if (Created[0]) DestroyPickup(Pickup[0]);
		GetPlayerPos(playerid, pPos1[0], pPos1[1], pPos1[2]);
		Created[0] = true;
		PVW[0] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
		Pickup[0] = CreatePickup(3096, 14, pPos1[0], pPos1[1], pPos1[2], PVW[0]);
		SendClientMessage(playerid, seda, "[ PICKUP ] Vytvořil jsi pickup pro vozidla. Opraví vozidlo");
		return (true);
	}

	if (!strcmp("/pickupni", cmdtext)) {
		if (!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,"Nejsi přihlášený administrátor");
		if (Tvoreni[1]) KillTimer(PCreatePick2());
		if (Created[1]) DestroyPickup(Pickup[1]);
 		GetPlayerPos(playerid, pPos2[0], pPos2[1], pPos2[2]);
 		Created[1] = true;
		PVW[1] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
		Pickup[1] = CreatePickup(1010, 14, pPos2[0], pPos2[1], pPos2[2], PVW[1]);
		SendClientMessage(playerid, seda, "[ PICKUP ] Vytvořil jsi pickup pro vozidla. Dává do vozidel nitro (10x)");
		return (true);
	}
	return (false);
}

public
	OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) {

	if (pickupid == Pickup[0]) {
		// Sem si přidáš, co tam máš
		SetTimer("PCreatePick1", 1000*5, false);
		Tvoreni[0] = true;
		Created[0] = false;
	}

	if (pickupid == Pickup[1]) {
		// Sem si přidáš, co tam máš
		SetTimer("PCreatePick2", 1000*5, false);
		Tvoreni[1] = true;
		Created[1] = false;
	}
	return (true);
}

public
	PCreatePick1() {

	Tvoreni[0] = false;
    Created[0] = true;
	Pickup[0] = CreatePickup(3096, 14, pPos1[0], pPos1[1], pPos1[2],PVW[0]);
	return (true);
}

public
	PCreatePick2() {

	Tvoreni[1] = false;
	Created[1] = true;
	Pickup[1] = CreatePickup(1010, 14, pPos1[0], pPos1[1], pPos1[2], PVW[1]);
	return (true);
}

 

zabudol si na zmazanie pickupu pri zobratí (keď zoberieš pickup tak len zmizne, nevymaže sa)

 

áno, alebo ten funkčný pickup(bribe) skryješ pod zem tak aby ho nebolo vidno, ale aby sa dal zobrať a nad neho si dáš taký aký chceš

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...