_HoMeR_ 1 Odesláno: 6. Květen, 2015 Share Odesláno: 6. Květen, 2015 Zdravím, som tu opäť. Vytvoril som si jednoduché ukladanie profilu. Problém je, že sa subor nevytvorí a tak sa nemá z čoho načítať info. V OnPlayerConnect if(fexist(GetUser(playerid))) { LoadCharacter(playerid); } else { if(INI_Open(GetUser(playerid))) { INI_WriteInt("Leader", 0); INI_WriteInt("Gang", 0); INI_WriteInt("Update", 0); PlayerInfo[playerid][Leader] = 0; PlayerInfo[playerid][Gang] = 0; PlayerInfo[playerid][Update] = 0; INI_Save(); INI_Close(); } } Tu mám Load a Save stock stock SaveCharacter(playerid) { if(INI_Open(GetUser(playerid))) { INI_WriteInt("Gang",PlayerInfo[playerid][Gang]); INI_WriteInt("Leader",PlayerInfo[playerid][Leader]); INI_WriteInt("Update",PlayerInfo[playerid][Update]); INI_Close(); } return 1; } stock LoadCharacter(playerid) { if(INI_Open(GetUser(playerid))) { PlayerInfo[playerid][Gang] = INI_ReadInt("Gang"); PlayerInfo[playerid][Leader] = INI_ReadInt("Leader"); PlayerInfo[playerid][Update] = INI_ReadInt("Update"); INI_Save(); INI_Close(); } return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Om3n 78 Odesláno: 7. Květen, 2015 Share Odesláno: 7. Květen, 2015 to pouzivas y_ini? nebo neco jinyho? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 _HoMeR_ 1 Odesláno: 7. Květen, 2015 Author Share Odesláno: 7. Květen, 2015 Používam nejaký Slick´s INI include Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Danny 37 Odesláno: 7. Květen, 2015 Share Odesláno: 7. Květen, 2015 Používam nejaký Slick´s INI include Tak, síce neviem čo je to zač ale radím ti používať niečo, čo je viac všeobecne známe. Ono sú väčšinou takéto veci spoľahlivejšie a častejšie aj sto percentne funkčné (ak sa riadiš podľa návodu). Navyše je u nich lepšia podpora vzhľadom nato, že to používa viac užívateľov. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Om3n 78 Odesláno: 7. Květen, 2015 Share Odesláno: 7. Květen, 2015 mas nejakej link na ten include? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 _HoMeR_ 1 Odesláno: 7. Květen, 2015 Author Share Odesláno: 7. Květen, 2015 http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=58458 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Om3n 78 Odesláno: 8. Květen, 2015 Share Odesláno: 8. Květen, 2015 if(fexist(GetUser(playerid))) //pokud existuje { LoadCharacter(playerid);//zacne nacitat } else///////////////////////pokud neexistuje { if(INI_Open(GetUser(playerid)))//pokud otevre { INI_WriteInt("Leader", 0);//zacne zapisovat atd... INI_WriteInt("Gang", 0); INI_WriteInt("Update", 0); PlayerInfo[playerid][Leader] = 0; PlayerInfo[playerid][Gang] = 0; PlayerInfo[playerid][Update] = 0; INI_Save(); INI_Close(); } } precti si ty moje komentare ke kodu ohledne podminek mas tam nesmysl. nemuzes vytvorit ten soubor protoze se snazis ho vytvorit zapisem pouze pokud ho otevres. ale ty ho neotevres protoze neexistuje zni to debilne ale je to tak spusti to zapis a tim to i vytvori soubor pouze pod podminkou ze ten soubor nebude existovat a zaroven ho otevre. coz se nikdy nestane az tedka sem si to precetl poradne Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 _HoMeR_ 1 Odesláno: 8. Květen, 2015 Author Share Odesláno: 8. Květen, 2015 Aha. Tak až teraz mi to došlo. Díky moc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
_HoMeR_ 1
Zdravím, som tu opäť. Vytvoril som si jednoduché ukladanie profilu.
Problém je, že sa subor nevytvorí a tak sa nemá z čoho načítať info.
V OnPlayerConnect
Tu mám Load a Save stock
Link to comment
Share on other sites
7 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts