Jump to content
  • 0

pomoc Team Chat


Stellet

Dotaz

Ahoj udělal jsem si příkaz /f jako Team Chat:

 

if(Frakce[playerid] == 1)
        {
            new Hname[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(playerid,Hname,sizeof(Hname));
            format(Hrac,sizeof(Hrac),"Hraci/%s.txt",Hname);
            new str[500];
            format(str,500,"[Frakční Chat]|| %s %s : %s ||",dini_Get(Hrac,"Hodnost"),Name,TEXT);
            for(new i = 0;i<MAX_PLAYERS;i++){if(Frakce[i] == 1) return  SendClientMessage(i,0xFF0000CA,str);}
        }

To jsem si udělat že to ukáže jen teamu 1 ale problém je že to neukáže teamu 1 ale jen mě...

 

Děkuji předem.

Link to comment
Share on other sites

7 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

if(Frakce[playerid] == 1)
{
new Hname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,Hname,sizeof(Hname));
format(Hrac,sizeof(Hrac),"Hraci/%s.txt",Hname);
new str[500];
format(str,500,"[Frakční Chat]|| %s %s : %s ||",dini_Get(Hrac,"Hodnost"),Name,TEXT);
for(new i = 0;i<MAX_PLAYERS;i++){if(Frakce[i] == 1) SendClientMessage(i,0xFF0000CA,str);}
return 1;
}
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Urobil by som si globálnu premenu

 

new gHodnost[MAX_PLAYERS][50]; //hodnosť bude mať maximálne 50 znakov

 

potom nejaký login alebo prípadne do OnPlayerConnect

new Hname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,Hname,sizeof(Hname));
format(Hrac,sizeof(Hrac),"Hraci/%s.txt",Hname);
format(gHodnost[playerid], 50, dini_Get(Hrac,"Hodnost"));
Už máme hráčovú hodnosť uloženú v premene gHodnost[playerid] čiže budeme používať tu
// miesto pomalého format sa dá použiť strcpy ale s tým ťa nebudem zaťažovať keď vidím že moc nechápeš ani premeny

 

a potom

format(str,500,"[Frakční Chat]|| %s %s : %s ||",gHodnost[playerid],Name,TEXT);

 

Teraz taká filozofická otázka: A prečo väčšina nováčikov pawní takto? Lebo dini... jeho zápis to tak umožňuje a dokonca miestami núti... Keby všetci používali y_ini tak by to nebolo tak "jednoduché" získať iba jednu informáciu zo súboru takže by si zvykli otvárať súbor čo najmenej - pri logine - a uložiť všetky získané data

 

Nebo se jednoduše vykašlat na celej file system a dělat vše přes MYSQL, nejrychlejší způsob, snadný přístup k datům jak v gamemodu, tak na webu. Dodnes lituji toho, že jsem LARP dělal pomocí Y_INI.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nebo se jednoduše vykašlat na celej file system a dělat vše přes MYSQL, nejrychlejší způsob

Poprosil by som odkaz na zdroj tejto informácie.

Ďakujem.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tak ono taky záleží na počtu dat který chceš nahrát. Pak taky to, že si data můžeš krásně přetřídit. Zrovna nedávno jsem řešil, jak vytáhnout z 2500 herních účtů ten, kterej má nejvíc nahranejch hodin, to je prostě něco, co ti neumožní žádnej souborovej systém. Vyřešil jsem to tím, že porovnávám nahrané hodiny každého hráče po odpojení s tou uloženou hodnotou, která se následně zapíše do souboru, zbytečně složité. V MYSQL máš prostě lepší a rychlejší přístup k datům, nemusíš řešit věci okolo.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...