Jump to content

návod Výplata


Recommended Posts

Dobrý den takže vytejte u mého prvního TUT

Co první uděláme:

Zapíšeme include, a DEFINE barvy -

#incldue <a_samp>
#define COLOR_BLUE 0x0060FFFF 

vytvoříme si:

enum pInfo
{
	Povolani,

}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; 

do OnGameModeInit nebo do OnFilterScriptInit vložíme:

SetTimer("Vyplaty",1000*60*40,true); // což nám stupstí opakovací TIMER který vykoná funkci každich 40minut - 1000*60 = 1MIN pak eště to vynásobý 40 což nám dá 40minut.

vytvoříme jsi public pod názvem Vyplaty takže

forward Vyplaty(); // Forward vytvoří public
public Vyplaty() // Vytvorený public.
{
	return 1;
}

tak dotoho vložíme:

for(new playerid; playerid<MAX_PLAYERS; playerid++) // toto přesně nevím co znamená takže vám to nevysvětlím.
{

}

samozřejmě vše nad return,

 

tak a tet pokud máte náké povolání tak si dáte:

if(PlayerInfo[playerid][Povolani]==0)//Zde v závorkách si to nahradte vlastní podmínkou
{
	GivePlayerMoney(playerid,500);// Nastaví hráči peníze.
	SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, "Obdržel si výplatu. 500$");// Zde můžete ale i nemůsíte vypisovat že obdržel výplatu a o hodnotte kterou si nastavite
}
else if(PlayerInfo[playerid][Povolani]==1) // Zde v závorkách si to nahradte vlastní podmínkou
{
	GivePlayerMoney(playerid,1500); // Nastaví hráči peníze.
	SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, "Obdržel si výplatu. 1500$");// Zde můžete ale i nemůsíte vypisovat že obdržel výplatu a o hodnotte kterou si nastavite
}
else if(PlayerInfo[playerid][Povolani]==2)//Zde v závorkách si to nahradte vlastní podmínkou
{
        GivePlayerMoney(playerid,1500);//Nastaví hráči peníze
        SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, "Obdržel si výplatu. 1500$"); // Zde můžete ale i nemůsíte vypisovat že obdržel výplatu a o hodnotte kterou si nastavite
}

tak a pokud to zamestnaní nemáte tak zadáte toto:

GivePlayerMoney(playerid, 1500);//Nastaví hráči peníze
SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, "Obdržel jsi výplatu. 1500$");// Zde můžete ale i nemůsíte vypisovat že obdržel výplatu a o hodnotte kterou si nastavite

Tak.

 

Cele to bude vypadat z povoláním:

#include <a_samp>
#include <YSI\y_ini>

#define COLOR_BLUE 0x0060FFFF
enum pInfo
{
	Povolani,
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
public OnGameModeInit()
{
        SetTimer("Vyplaty",1000*60*40,true);
return 1;
}
forward Vyplaty();
public Vyplaty()
{
for(new playerid; playerid<MAX_PLAYERS; playerid++) // cyklus for (protože od verze 0.3e SA-MP odendalo cyklus z fce playerid)
{
if(PlayerInfo[playerid][Povolani]==0)//Zde v závorkách si to nahradte vlastní podmínkou
{
GivePlayerMoney(playerid,500);// Nastaví hráči peníze.
SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, "Obdržel si výplatu. 500$");// Zde můžete ale i nemůsíte vypisovat že obdržel výplatu a o hodnotte kterou si nastavite
}
else if(PlayerInfo[playerid][Povolani]==1) // Zde v závorkách si to nahradte vlastní podmínkou
{
GivePlayerMoney(playerid,1500); // Nastaví hráči peníze.
SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, "Obdržel si výplatu. 1500$");// Zde můžete ale i nemůsíte vypisovat že obdržel výplatu a o hodnotte kterou si nastavite
}
else if(PlayerInfo[playerid][Povolani]==2)//Zde v závorkách si to nahradte vlastní podmínkou
{
       GivePlayerMoney(playerid,1500);//Nastaví hráči peníze
       SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, "Obdržel si výplatu. 1500$"); // Zde můžete ale i nemůsíte vypisovat že obdržel výplatu a o hodnotte kterou si nastavite
}
}
return 1; // Ukončení publicu
}  

A když tedy to povolání nemáme tak:

#include <a_samp>

#define COLOR_BLUE 0x0060FFFF

public OnGameModeInit()
{
        SetTimer("Vyplaty",1000*60*40,true);
	return 1;
}
forward Vyplaty();
public Vyplaty()
{
	for(new playerid; playerid<MAX_PLAYERS; playerid++) // cyklus for (protože od verze 0.3e SA-MP odendalo cyklus z fce playerid)
	{
		GivePlayerMoney(playerid, 1500);//Nastaví hráči peníze
		SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, "Obdržel jsi výplatu. 1500$");// Zde můžete ale i nemůsíte vypisovat že obdržel výplatu a o hodnotte kterou si nastavite
	}
return 1; // Ukončení publicu
}

Doufám že se mi moj první TUT povedl. a doufám že jsem vám pomohol, prosím ohodnotte ho od 1/10

 

Návod označen jako platný

Ten to návod byl označen jako platný.Návod může být kdykoli označen jako nevhodný či neplatný

  • Líbí se mi to! (+1) 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...