Fuggy 2 Odesláno: 1. Únor, 2015 Share Odesláno: 1. Únor, 2015 Dobrý den zkoušel sem si udělat povolani podle navodu a píše mi to chybu na řadku 31 ale řadku tam je jen 30 jakto ? poradíte ? #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT new job[MAX_PLAYERS]; //proměna pro povolání new povolanipick; // definace povolání public OnGameModeInit() povolanipick = CreatePickup(1581,1,2167.8411,1719.6060,11.0469); // Doplnte si souřadnice public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) (pickupid == povolanipick) { SCM(playerid,COLOR_****,"zaměstnej se L.ALTem");// Tady si něco dejte třeba } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) if(newkeys == KEY_WALK){//L.ALT pro zaměstnání if(IsPlayerInSphere(playerid,2167.8411,1719.6060,11.0469, 3) == 1){//když je v určitých souřadnicích, Doplnte si! if(job[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "[** ERROR **] Zde už jsi zaměstnán!"); job[playerid] = 1; // Zaněstná ho SetPlayerSkin(playerid,164);//nastavi skin GivePlayerWeapon(playerid,31,150); GivePlayerWeapon(playerid,29,200); GivePlayerWeapon(playerid,26,90);// damu zbran SetPlayerHealth(playerid, 100); return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 w.endelin 15 Odesláno: 1. Únor, 2015 Share Odesláno: 1. Únor, 2015 (upraveno) Máš to jako gamemode, tkaže musiš mít main()- přemiš to na OnFilescriptInit()a nemáš ukončený ani jeden z publicůpublic.....{ //co to vyvolá return 1; }+ Nemáš definovanou barvu Edited 1. Únor, 2015 by George Clooney Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Fuggy 2 Odesláno: 1. Únor, 2015 Author Share Odesláno: 1. Únor, 2015 (upraveno) #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT new job[MAX_PLAYERS]; //proměna pro povolání new povolanipick; // definace povolání public OnFilescriptInit() povolanipick = CreatePickup(1581,1,2167.8411,1719.6060,11.0469); // Doplnte si souřadnice { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) (pickupid == povolanipick) { SCM(playerid,COLOR_****,"zaměstnej se L.ALTem");// Tady si něco dejte třeba { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) if(newkeys == KEY_WALK){//L.ALT pro zaměstnání if(IsPlayerInSphere(playerid,2167.8411,1719.6060,11.0469, 3) == 1){//když je v určitých souřadnicích, Doplnte si! if(job[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "[** ERROR **] Zde už jsi zaměstnán!"); job[playerid] = 1; // Zaněstná ho SetPlayerSkin(playerid,164);//nastavi skin GivePlayerWeapon(playerid,31,150); GivePlayerWeapon(playerid,29,200); GivePlayerWeapon(playerid,26,90);// damu zbran SetPlayerHealth(playerid, 100); { return 1; } takle nák ? ja nvim porad je to špatně malinko jsme to upravil ale stejne ty publicky nevim #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT new job[MAX_PLAYERS]; //proměna pro povolání new povolanipick; // definace povolání public OnFilescriptInit() povolanipick = CreatePickup(1581,1,2167.8411,1719.6060,11.0469); // Doplnte si souřadnice { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) (pickupid == povolanipick) { SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF,"zaměstnej se L.ALTem");// Tady si něco dejte třeba { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) if(newkeys == KEY_WALK){//L.ALT pro zaměstnání if(IsPlayerInSphere(playerid,2167.8411,1719.6060,11.0469, 3) == 1){//když je v určitých souřadnicích, Doplnte si! if(job[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "[** ERROR **] Zde už jsi zaměstnán!"); job[playerid] = 1; // Zaněstná ho SetPlayerSkin(playerid,164);//nastavi skin GivePlayerWeapon(playerid,31,150); GivePlayerWeapon(playerid,29,200); GivePlayerWeapon(playerid,26,90);// damu zbran SetPlayerHealth(playerid, 100); { return 1; } Edited 1. Únor, 2015 by Fuggy Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 291 Odesláno: 1. Únor, 2015 Share Odesláno: 1. Únor, 2015 (upraveno) nema definovany filterscript takze compilator ty radky vubec necte jinak by se z tech erroru po* kazdopadne pokud ma tvuj pwn 30 radku a chybu hlasi na 31 tak to bude zrejme "symbol never used" tj promena kterou jsi nepouzil. Tady mas ted kod opraveny (co se tyce erroru compilatoru ne funkcnosti na svru ) #include <a_samp> new job[MAX_PLAYERS]; new povolanipick; public OnGameModeInit() { povolanipick = CreatePickup(1581,1,2167.8411,1719.6060,11.0469); return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == povolanipick)//az se ti zacnou prohazovat akce v pickupech doporuciji si stahnout muj include, ktery to opravuje { SCM(playerid,COLOR_****,"zaměstnej se L.ALTem");// Tady si něco dejte třeba } return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys == KEY_WALK) { if(IsPlayerInSphere(playerid,2167.8411,1719.6060,11.0469, 3) == 1) { if(job[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "[** ERROR **] Zde už jsi zaměstnán!"); job[playerid] = 1; // Zaněstná ho SetPlayerSkin(playerid,164);//nastavi skin GivePlayerWeapon(playerid,31,150); GivePlayerWeapon(playerid,29,200); GivePlayerWeapon(playerid,26,90);// damu zbran SetPlayerHealth(playerid, 100); } } return 1; } Edited 1. Únor, 2015 by ATomas 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Fuggy 2 Odesláno: 1. Únor, 2015 Author Share Odesláno: 1. Únor, 2015 Diky,takže tohle nebude fungovat,na serveru ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 291 Odesláno: 1. Únor, 2015 Share Odesláno: 1. Únor, 2015 (upraveno) Diky,takže tohle nebude fungovat,na serveru ? Neexistuje lepsi zpusob nez to vyzkouset Edited 1. Únor, 2015 by ATomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 w.endelin 15 Odesláno: 2. Únor, 2015 Share Odesláno: 2. Únor, 2015 Bude ti to psát errory, tak si dej na horu pod include#define COLOR_**** 0xFFFFFFff#define COLOR_GREEN 0x5DFC0Aff 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Fuggy 2 Odesláno: 2. Únor, 2015 Author Share Odesláno: 2. Únor, 2015 A.co to KEY_WALK MAM tam dopsat klavesu nema definovany filterscript takze compilator ty radky vubec necte jinak by se z tech erroru po* kazdopadne pokud ma tvuj pwn 30 radku a chybu hlasi na 31 tak to bude zrejme "symbol never used" tj promena kterou jsi nepouzil. Tady mas ted kod opraveny (co se tyce erroru compilatoru ne funkcnosti na svru ) #include <a_samp> new job[MAX_PLAYERS]; new povolanipick; public OnGameModeInit() { povolanipick = CreatePickup(1581,1,2167.8411,1719.6060,11.0469); return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == povolanipick)//az se ti zacnou prohazovat akce v pickupech doporuciji si stahnout muj include, ktery to opravuje { SCM(playerid,COLOR_****,"zaměstnej se L.ALTem");// Tady si něco dejte třeba } return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys == KEY_WALK) { if(IsPlayerInSphere(playerid,2167.8411,1719.6060,11.0469, 3) == 1) { if(job[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "[** ERROR **] Zde už jsi zaměstnán!"); job[playerid] = 1; // Zaněstná ho SetPlayerSkin(playerid,164);//nastavi skin GivePlayerWeapon(playerid,31,150); GivePlayerWeapon(playerid,29,200); GivePlayerWeapon(playerid,26,90);// damu zbran SetPlayerHealth(playerid, 100); } } return 1; } ATomasi jak myslíš "az se ti zacnou prohazovat akce v pickupech" jinak kde bych pak stahl ten tvůj incudle ? diky moc Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Danny 37 Odesláno: 2. Únor, 2015 Share Odesláno: 2. Únor, 2015 Prečítaj si návod: http://pawno.cz/topic/36766-jak-zabranit-prohazovani-akci-v-pickupech/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 w.endelin 15 Odesláno: 2. Únor, 2015 Share Odesláno: 2. Únor, 2015 Klávesu nedopisuj, ta je už definovaná sampem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 291 Odesláno: 2. Únor, 2015 Share Odesláno: 2. Únor, 2015 (upraveno) No ja myslel spis http://pawno.cz/files/file/181-opraveni-chybneho-pickupid/ Edited 2. Únor, 2015 by ATomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Fuggy 2 Odesláno: 2. Únor, 2015 Author Share Odesláno: 2. Únor, 2015 error 017: undefined symbol "IsPlayerInSphere" co je tám špatně ?if(IsPlayerInSphere(playerid,2167.8411,1719.6060,11.0469, 3) == 1) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 The hidden face 77 Odesláno: 2. Únor, 2015 Share Odesláno: 2. Únor, 2015 Toto jsi dej třeba pod include a_samp: #define IsPlayerInSphere(%0,%1,%2,%3,%4) IsPlayerInRangeOfPoint(%0,%4,%1,%2,%3) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Fuggy 2 Odesláno: 2. Únor, 2015 Author Share Odesláno: 2. Únor, 2015 hodilo to 4 errory #include <a_samp> #define COLOR_**** 0xFFFFFFff #define COLOR_GREEN 0x5DFC0Aff #define IsPlayerInSphere(%0,%1,%2,%3,%4) #define IsPlayerInRangeOfPoint(%0,%4,%1,%2,%3) new job[MAX_PLAYERS]; new povolanipick; public OnFilescriptInit() { povolanipick = CreatePickup(1581,2167.8411,1719.6060,11.0469); return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == povolanipick)//az se ti zacnou prohazovat akce v pickupech doporuciji si stahnout muj include, ktery to opravuje { SendClientMessage(playerid,COLOR_****,"zamìstnej se L.ALTem");// Tady si nìco dejte tøeba } return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys == KEY_WALK) { if(IsPlayerInSphere(playerid,2167.8411,1719.6060,11.0469, 3) == 1) { if(job[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "[** ERROR **] Zde už jsi zamìstnán!"); job[playerid] = 1; // Zanìstná ho SetPlayerSkin(playerid,164);//nastavi skin GivePlayerWeapon(playerid,31,150); GivePlayerWeapon(playerid,29,200); GivePlayerWeapon(playerid,26,90);// damu zbran SetPlayerHealth(playerid, 100); } } return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 The hidden face 77 Odesláno: 2. Únor, 2015 Share Odesláno: 2. Únor, 2015 Takhle: #define IsPlayerInSphere(%0,%1,%2,%3,%4) IsPlayerInRangeOfPoint(%0,%4,%1,%2,%3) NE takhle: #define IsPlayerInSphere(%0,%1,%2,%3,%4) #define IsPlayerInRangeOfPoint(%0,%4,%1,%2,%3) Definuješ pouze IsPlayerInSphere. Funkce IsPlayerInRangeOfPoint je už obsažená v #include <a_samp>... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Fuggy 2 Odesláno: 2. Únor, 2015 Author Share Odesláno: 2. Únor, 2015 aha děkuju za radu C:\Users\JAKUB\Desktop\povolani.pwn(10) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "OnFilescriptInit") C:\Users\JAKUB\Desktop\povolani.pwn(12) : warning 213: tag mismatch C:\Users\JAKUB\Desktop\povolani.pwn(12) : warning 202: number of arguments does not match definitionjá vim warlingui nevadi ale je lepsi když nejsou Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 The hidden face 77 Odesláno: 2. Únor, 2015 Share Odesláno: 2. Únor, 2015 Popsal jsem ti tam kde máš chybu, : máš tam málo argumentů. Máš tam i napsáno jaký ti chyběj. #define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #define COLOR_**** 0xFFFFFFff #define COLOR_GREEN 0x5DFC0Aff #define IsPlayerInSphere(%0,%1,%2,%3,%4) IsPlayerInRangeOfPoint(%0,%4,%1,%2,%3) new job[MAX_PLAYERS]; new povolanipick; #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { povolanipick = CreatePickup(1581,2167.8411,1719.6060,11.0469,); //TADY : pickup = CreatePickup(model, typ, X, Y, Z, -1); -1 je virtualworld - tzn. že bude vidět ve všech vw. Jak sám vidíš chybí ti tam typ pickupu a virtualworld. To si musíš zvolit sám! return 1; } #else #endif public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == povolanipick)//az se ti zacnou prohazovat akce v pickupech doporuciji si stahnout muj include, ktery to opravuje { SendClientMessage(playerid,COLOR_****,"zamistnej se L.ALTem");// Tady si nico dejte toeba } return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys == KEY_WALK) { if(IsPlayerInSphere(playerid,2167.8411,1719.6060,11.0469, 3) == 1) { if(job[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "[** ERROR **] Zde už jsi zamistnán!"); job[playerid] = 1; // Zanistná ho SetPlayerSkin(playerid,164);//nastavi skin GivePlayerWeapon(playerid,31,150); GivePlayerWeapon(playerid,29,200); GivePlayerWeapon(playerid,26,90);// damu zbran SetPlayerHealth(playerid, 100); } } return 1; } 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Fuggy 2 Odesláno: 2. Únor, 2015 Author Share Odesláno: 2. Únor, 2015 aha díky já bych řekl že typ 1 ne ? jinak diky moc díky vše funguje bez problému Můžete lock Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Fuggy 2
Link to comment
Share on other sites
17 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts