Jump to content
  • 0

pomoc HeadShot


Pajdalf

Dotaz

Zdravím, našel jsem tutorial od pawnera Polis_Polismanovic na headshot sniperkou, ale nějak mi to nefunguje..

public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
if{issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 34 && bodypart ==9)
{
SetPlayerHealth(p,0);
}
return 1;
}

Chyby:

C:\Users\Dan\Desktop\Sa-Mp server\Hlavní\hsfs.pwn(375) : error 025: function heading differs from prototype
C:\Users\Dan\Desktop\Sa-Mp server\Hlavní\hsfs.pwn(377) : error 008: must be a constant expression; assumed zero

Řádky 

375 public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart)
 
a

377 if{issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 34 && bodypart ==9)

díky :)

Link to comment
Share on other sites

12 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Díky, ale ještě tam je jeden error -

C:\Users\Dan\Desktop\Sa-Mp server\Hlavní\hsfs.pwn(377) : error 025: function heading differs from prototype
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart)
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Má, ale niesom si istý, či pomocou toho publicu si schopný zabiť hráča, na jednu strelu.

 

Princíp toho, čo užívateľ chce je, aby po strelení jednej rany do hlavy, hráč zomrel, teda aby po strelení do hlavy, sa mu nastavilo hp na 0. Ten riadok má správne, nechýbajú tam žiadne parametre.

 

Funguje to na takomto princípe:

public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 34 && bodypart == 9)
    {
        // jedna strela je potrebna k zabitiu daneho hraca, cast tela s id 9 je hlava
        SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
    }
    return 1;
}

Bez toho, aby som videl ten návod je ťažké posúdiť príčinu chyby.

Edited by Danny
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Má, ale niesom si istý, či pomocou toho publicu si schopný zabiť hráča, na jednu strelu.

 

Princíp toho, čo užívateľ chce je, aby po strelení jednej rany do hlavy, hráč zomrel, teda aby po strelení do hlavy, sa mu nastavilo hp na 0. Ten riadok má správne, nechýbajú tam žiadne parametre.

 

Funguje to na takomto princípe:

public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 34 && bodypart == 9)
    {
        // jedna strela je potrebna k zabitiu daneho hraca, cast tela s id 9 je hlava
        SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
    }
    return 1;
}

Bez toho, aby som videl ten návod je ťažké posúdiť príčinu chyby.

zde: 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Zdravím

 

Díky za Odkaz na moje videiko. 8-)  8-)  8-)  8-)  8-) 

 

Zde je Funkční CODE:

public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 34 && bodypart == 9)
    {
        SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
        PlayAudioStreamForPlayer(inssuerid, "http://ppolismanovic.sweb.cz/headshot.wav");
    }
    return 1;
}

Ovšem jak říkám ve videu je potřeba mejt Aktualizované Include SA-MP 

 

Protože BodyPart byla přidaná až ve verzi 0.3z

 

Pokud máš staré includy tak to může bejt ta chyba.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Jednoducho si napíš do google názov includu, prejdi na príslušnú stránku večšinou na fóra SA:MP a nájdeš tam aktuálny link pre stiahnutie daného includu.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

FILES.SA-MP.COM,Tam si najdeš veškeré verze clienty a servery na stáhnutí doporučuji stáhnout sa-mp 0.3z R4 a sněj si pak vzít nové includy a vložit si je do svojeho pawna.Pokud by byl problém napiš sem.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...