mourison 0 Odesláno: 19. Leden, 2015 Share Odesláno: 19. Leden, 2015 Zdravím, vše se zobrazí, ale hráč má možnost výběru postavy a spawnout se :/, nevím jak to můžu zakázat. public OnPlayerConnect(playerid) { PLAYERLIST_authed[playerid] = false; if(!PLAYERLIST_authed[playerid]) { if(udb_Exists(PlayerName(playerid))) { if(Hrac[playerid][pban] == 1) { SCM(playerid, CERVENA, "[SYSTÉM] Máš permanentní ban, snad někdy příště :P"); Kick(playerid); return 0; } TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw4); SelectTextDraw(playerid, CERVENA); } else { TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw4); SelectTextDraw(playerid, CERVENA); } } return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Albus Brambůrek 41 Odesláno: 19. Leden, 2015 Share Odesláno: 19. Leden, 2015 tak jedna volba je spawnout ho dřív a nastavit mu cameru a tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 eXot 18 Odesláno: 22. Leden, 2015 Share Odesláno: 22. Leden, 2015 Tímto mu to zabrániš public OnPlayerRequestSpawn(playerid) return false; A potom ho spawneš pomocou SpawnPlayer(playerid); 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 kazlik 29 Odesláno: 22. Leden, 2015 Share Odesláno: 22. Leden, 2015 prostě jednoduše na konci upravíš return 1; na return 0; 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Matess 36 Odesláno: 22. Leden, 2015 Share Odesláno: 22. Leden, 2015 A k té SCM (s infem o banu) nezapomeň, že tu zprávu hráč neuvidí pokud neopozdíš ten následný kick např přes timer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 kazlik 29 Odesláno: 22. Leden, 2015 Share Odesláno: 22. Leden, 2015 Matess: Hovadina. NEJDŘÍVE se vykoná SCM() a POTÉ teprve kick(), takže nevím, k čemu je timer potřeba. Kdyby to bylo naopak, tak ho to kickne, ukončí spojení a pak se mu to pokusí odeslat zprávu, která mu nemůže přijít Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 eXot 18 Odesláno: 22. Leden, 2015 Share Odesláno: 22. Leden, 2015 Neni to hovadina, od 0.3x tuším má Kick väčšiu prioritu .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 kazlik 29 Odesláno: 22. Leden, 2015 Share Odesláno: 22. Leden, 2015 Ajo, už to vidím: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Kick As of SA-MP 0.3x, any action taken directly before Kick() (such as sending a message with SendClientMessage) will not reach the player. A timer must be used to delay the kick.No jo, jsem odchovanej na 03b Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 mourison 0 Odesláno: 24. Leden, 2015 Author Share Odesláno: 24. Leden, 2015 První SCM a pak kick, a díky, už funguje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
mourison 0
Zdravím, vše se zobrazí, ale hráč má možnost výběru postavy a spawnout se :/, nevím jak to můžu zakázat.
Link to comment
Share on other sites
8 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now