Jump to content
  • 0

pomoc Ulozeni jmena


Vrtulex

Dotaz

Ahoj, měl bych menší problém, nevíte jestli by šlo udělat to že když si hráč koupí pozemek tak mu to uloží jeho jméno a potom na ten pozemek smí chodit jen ten hráč co jsi to uložil a když tam půjde hráč s jiným nickem tak ho to tam nepustí .. Děkuji..

 

Abych to upřesnil prostě potřebuji vědět jak udělat to že se hráčův nick uloží a na to určéné místo smí chodit jen ten hráč s tím jeho nickem.. :)

Link to comment
Share on other sites

5 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

new HracovoJmeno[POCET_POZEMKU][MAX_PLAYER_NAME]; // POCET_POZEMKU si zmeň podle sebe

 

new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); // zjistíš si jméno hráče a dáš ho do proměnné "name"
HracovoJmeno[cislo_pozemku][0] = EOS; // vynuluješ jméno hráče, které bylo před tím uloženo v této proměnné

format(HracovoJmeno[cislo_pozemku],MAX_PLAYER_NAME,"%s",name); // uložíš pozemku jméno hráče (cislo_pozemku si změň podle sebe)

 

a pak jen porovnáváš jestli pozemek je toho hráče nebo ne:

 

new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); // zjistíš si jméno hráče a dáš ho do proměnné "name"

if(strcmp(HracovoJmeno[cislo_pozemku],name, false) == 0)

{

// jméno v promměné se shoduje s hráčovým = pustí ho tam

} else {

// jména se neshodují = nepustí ho tam

}

 

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strcmp

http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerName

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nevim proč ale když si uložím ten pozemek tak mě to dá majitelem potom přijdu za jiný nick, nepustí mě to na něj ale jakmile jsi koupim druhý pozemek tak můžu chodit na ty 2 :(

Link to comment
Share on other sites

  • 0

new HracovoJmeno[100][MAX_PLAYER_NAME];

 

commandtext v prikazu

GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
    format(file, sizeof(file), "Balicky/%s.sav", pname);
    if(!dini_Exists(file))
    {
    dini_Create(file);
    }

format(Var, sizeof(Var),"%0.2f", nx);

dini_IntSet(file,"X",strval(Var));
    format(Var, sizeof(Var),"%0.2f", ny);
    dini_IntSet(file,"Y",strval(Var));
    format(Var, sizeof(Var),"%0.2f", nz+0.5);
    dini_IntSet(file,"Z",strval(Var));
    format(Var, sizeof(Var),"%0.2f", nrot);

new name[MAX_PLAYER_NAME];
 GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); // zjistíš si jméno hráče a dáš ho do proměnné "name"
 HracovoJmeno[1][0] = EOS; // vynuluješ jméno hráče, které bylo před tím uloženo v této proměnné
 format(HracovoJmeno[1],MAX_PLAYER_NAME,"%s",name);

 

 

new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); // zjistíš si jméno hráče a dáš ho do proměnné "name"
     if(strcmp(HracovoJmeno[1],name, false) == 0)
    {
    //SendClientMessage(playerid,0xFFCC00FF,"{ffcc00}Vítejte na svém pozemku.");
    enter[playerid] = 1;
    }else{
     SendClientMessage(playerid,0xFF0000,"{ff0000}Tento pozmek není tvůj, vypadni!.");

    ...

    ...
    //enter[playerid] = 1;
    }

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...