xX420_Pu55yArmaged0n_420Xx 17 Odesláno: 3. Leden, 2015 Share Odesláno: 3. Leden, 2015 V pawne mi neukauje textdraw, má to byť texdraw, ktorý ukazuje hráčovo skore, ale neukazuje. definicia 13 new Text:skoretextdraw[MAX_PLAYERS]; forward scoretimer(playerid); public scoretimer() { for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { new skore[128]; format(skore, sizeof(skore), "Skore: %d",GetPlayerScore(i)); TextDrawSetString(skoretextdraw[i], skore); } } return 1; } OnGameModeInit SetTimer("scoretimer", 1000, true); OnPlayerConnect new skore[128]; format(skore,sizeof(skore),"Skore: %d",GetPlayerScore(playerid)); skoretextdraw[playerid] = TextDrawCreate(33.5 ,135 , skore); TextDrawFont(skoretextdraw[playerid] , 3); TextDrawLetterSize(skoretextdraw[playerid] , 0.8, 5.6000000000000005); TextDrawColor(skoretextdraw[playerid] , 0xffffffFF); TextDrawSetOutline(skoretextdraw[playerid] , false); TextDrawShowForPlayer(playerid,skoretextdraw[playerid]); TextDrawSetProportional(skoretextdraw[playerid] , true); TextDrawSetShadow(skoretextdraw[playerid] , 1); return 1; Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 3. Leden, 2015 Share Odesláno: 3. Leden, 2015 forward scoretimer(playerid); public scoretimer() { for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { new skore[128]; format(skore, sizeof(skore), "Skore: %d",GetPlayerScore(i)); TextDrawSetString(skoretextdraw[i], skore); TextDrawShowForPlayer(i, skoretextdraw[i]); } } return 1; } můžete mi zato koupit polštář Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 xX420_Pu55yArmaged0n_420Xx 17 Odesláno: 3. Leden, 2015 Author Share Odesláno: 3. Leden, 2015 Furt nic Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Petr 44 Odesláno: 3. Leden, 2015 Share Odesláno: 3. Leden, 2015 forward scoretimer(playerid); public scoretimer() { for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { new skore[128]; format(skore, sizeof(skore), "Skore: %d",GetPlayerScore(i)); TextDrawSetString(skoretextdraw[i], skore); TextDrawShowForPlayer(i, skoretextdraw[i]); } } return 1; } můžete mi zato koupit polštář Blbost, přece nebude při každém update zobrazovat znovu TextDraw. forward scoretimer(); OnGameModeInit for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { skoretextdraw[i] = TextDrawCreate(33.5 ,135 , " "); TextDrawFont(skoretextdraw[i] , 3); TextDrawLetterSize(skoretextdraw[i] , 0.8, 5.6000000000000005); TextDrawColor(skoretextdraw[i] , 0xffffffFF); TextDrawSetOutline(skoretextdraw[i] , false); TextDrawShowForPlayer(playerid,skoretextdraw[i]); TextDrawSetProportional(skoretextdraw[i] , true); TextDrawSetShadow(skoretextdraw[i] , 1); } +SetTimer, co tam už máš A TextDraw zobraz v OnPlayerConnect (TextDrawShowForPlayer) + new skore[128]; format(skore, sizeof(skore), "Skore: %d",GetPlayerScore(i)); TextDrawSetString(skoretextdraw[playerid], skore); Tento kód musí být i v tom timeru, akorát v cyklu, pro všechy hráče. To už máš správně. Nedávej tam akorát to zobrazovaní TextDraw Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 xX420_Pu55yArmaged0n_420Xx 17 Odesláno: 3. Leden, 2015 Author Share Odesláno: 3. Leden, 2015 ok skopičil som to vsetko, tam kde som mal, pomenil [playerid], a ,lebo v ongamemodeinit som playerid mat nemohol, a furt nic Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 3. Leden, 2015 Share Odesláno: 3. Leden, 2015 Blbost, přece nebude při každém update zobrazovat znovu TextDraw. forward scoretimer(); OnGameModeInit for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { skoretextdraw[i] = TextDrawCreate(33.5 ,135 , " "); TextDrawFont(skoretextdraw[i] , 3); TextDrawLetterSize(skoretextdraw[i] , 0.8, 5.6000000000000005); TextDrawColor(skoretextdraw[i] , 0xffffffFF); TextDrawSetOutline(skoretextdraw[i] , false); TextDrawShowForPlayer(playerid,skoretextdraw[i]); TextDrawSetProportional(skoretextdraw[i] , true); TextDrawSetShadow(skoretextdraw[i] , 1); } +SetTimer, co tam už máš A TextDraw zobraz v OnPlayerConnect (TextDrawShowForPlayer) + new skore[128]; format(skore, sizeof(skore), "Skore: %d",GetPlayerScore(i)); TextDrawSetString(skoretextdraw[playerid], skore); Tento kód musí být i v tom timeru, akorát v cyklu, pro všechy hráče. To už máš správně. Nedávej tam akorát to zobrazovaní TextDraw aha.. takže ona je blbost aby ukazovalo jaké ma aktualní score? ok. jak myslíš. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Petr 44 Odesláno: 3. Leden, 2015 Share Odesláno: 3. Leden, 2015 A přidal jsi to zobrazování TextDrawu v OnPlayerConnect? Z OnGameModeInit smaž řádek: TextDrawShowForPlayer(playerid,skoretextdraw[i]); Nevšiml jsem si ho. aha.. takže ona je blbost aby ukazovalo jaké ma aktualní score? ok. jak myslíš. Ne, je blbost zobrazovat každou sekundu nový TextDraw Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 xX420_Pu55yArmaged0n_420Xx 17 Odesláno: 3. Leden, 2015 Author Share Odesláno: 3. Leden, 2015 Vymazal, pridal, a furt nic Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 3. Leden, 2015 Share Odesláno: 3. Leden, 2015 A přidal jsi to zobrazování TextDrawu v OnPlayerConnect? Z OnGameModeInit smaž řádek: TextDrawShowForPlayer(playerid,skoretextdraw[i]); Nevšiml jsem si ho. Ne, je blbost zobrazovat každou sekundu nový TextDraw já nevím jestli ti nedochazí... Hrač ID 1 má 5 score. bude tam napsano 5 score. bude mít najednou 6. co bude mít napsané v TD? pořád 5. protože mu to nezobrazuješ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Petr 44 Odesláno: 3. Leden, 2015 Share Odesláno: 3. Leden, 2015 já nevím jestli ti nedochazí... Hrač ID 1 má 5 score. bude tam napsano 5 score. bude mít najednou 6. co bude mít napsané v TD? pořád 5. protože mu to nezobrazuješ... No však ale kvůli tomu nemusíš zobrazovat nový TextDraw, stačí změnit obsah toho stávajícího. Vymazal, pridal, a furt nic Ukaž znovu celý script. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 3. Leden, 2015 Share Odesláno: 3. Leden, 2015 No však ale kvůli tomu nemusíš zobrazovat nový TextDraw, stačí změnit obsah toho stávajícího. Ukaž znovu celý script. Pane bože... ty seš fakt s prominutím deb*l. takže ješte jednou. on upravuje pouze textdraw. a nezobrauje ten nový upravenej... více : www.google.cz Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LYRIcS 88 Odesláno: 3. Leden, 2015 Share Odesláno: 3. Leden, 2015 forward scoretimer(); public scoretimer() { new skore[32]; for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { format(skore, sizeof(skore), "Skore: %d",GetPlayerScore(i)); TextDrawSetString(skoretextdraw[i], skore); TextDrawShowForPlayer(i, skoretextdraw[i]); } } return 1; } Problem solved bitches, lock Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Petr 44 Odesláno: 3. Leden, 2015 Share Odesláno: 3. Leden, 2015 Pane bože... ty seš fakt s prominutím deb*l. takže ješte jednou. on upravuje pouze textdraw. a nezobrauje ten nový upravenej... více : www.google.cz Proč mu teda cpeš do cyklu, který se ti opakuje po sekundě: TextDrawShowForPlayer(i, skoretextdraw[i]); ? On to měl správně. Ty ne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Albus Brambůrek 41 Odesláno: 3. Leden, 2015 Share Odesláno: 3. Leden, 2015 Pane bože... ty seš fakt s prominutím deb*l. takže ješte jednou. on upravuje pouze textdraw. a nezobrauje ten nový upravenej... více : www.google.cz Ten deb*l má pravdu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 3. Leden, 2015 Share Odesláno: 3. Leden, 2015 Proč mu teda cpeš do cyklu, který se ti opakuje po sekundě: TextDrawShowForPlayer(i, skoretextdraw[i]); ? On to měl správně. Ty ne! protože jsem byl línej abych to psal. tak jsem to jednoduše zkopíroval... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Petr 44 Odesláno: 3. Leden, 2015 Share Odesláno: 3. Leden, 2015 protože jsem byl línej abych to psal. tak jsem to jednoduše zkopíroval... S tím jdi do prdele! To byl jediný řádek, co jsi tam dopsal.. Kdybys uznal chybu, bylo by to lepší Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 3. Leden, 2015 Share Odesláno: 3. Leden, 2015 toto nemá cenu komentovat... nebudu se tu hádat s debilem co si myslí že když setne string to TD že se mu automaticky i ukáže tak CG..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Petr 44 Odesláno: 3. Leden, 2015 Share Odesláno: 3. Leden, 2015 toto nemá cenu komentovat... nebudu se tu hádat s debilem co si myslí že když setne string to TD že se mu automaticky i ukáže tak CG..... Jsi k smíchu... Nejdřív stojíš za svým, pak, že jsi to tam dát nechtěl a teď to chceš takto utnout. Radši běž. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Om3n 78 Odesláno: 3. Leden, 2015 Share Odesláno: 3. Leden, 2015 Chování Tak se zase uklidníme Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LYRIcS 88 Odesláno: 3. Leden, 2015 Share Odesláno: 3. Leden, 2015 Ježiš mária, proste ak chcete aby sa vám updatol textdraw nestačí použiť len SetString, musíte aj SetString aj ShowForPlayer, bodka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Petr 44 Odesláno: 3. Leden, 2015 Share Odesláno: 3. Leden, 2015 Ježiš mária, proste ak chcete aby sa vám updatol textdraw nestačí použiť len SetString, musíte aj SetString a SHowForPlayer, bodka. To není pravda. (Ještě na 0.3c to fungovalo i bez nového zobrazení TD a pochybuji, že by to takto zbytečně dosrali) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 3. Leden, 2015 Share Odesláno: 3. Leden, 2015 To není pravda. (Ještě na 0.3c to fungovalo i bez nového zobrazení TD a pochybuji, že by to takto zbytečně dosrali) když to neříkám jen já. tak asi to bude pravda... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Petr 44 Odesláno: 3. Leden, 2015 Share Odesláno: 3. Leden, 2015 A fungovalo to Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Om3n 78 Odesláno: 3. Leden, 2015 Share Odesláno: 3. Leden, 2015 taky sem mel script na hodiny a byl tam jenom SetString. zadny obnovovani a fungovalo to...a to sem zkousel naposled na verzi 0.3x Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LYRIcS 88 Odesláno: 3. Leden, 2015 Share Odesláno: 3. Leden, 2015 Mne to nefungovalo, neviem ako vám Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Petr 44 Odesláno: 3. Leden, 2015 Share Odesláno: 3. Leden, 2015 100% funkční Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
xX420_Pu55yArmaged0n_420Xx 17
V pawne mi neukauje textdraw, má to byť texdraw, ktorý ukazuje hráčovo skore, ale neukazuje.
definicia
OnGameModeInit
OnPlayerConnect
Link to comment
Share on other sites
28 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts