Jump to content
  • 0

pomoc Textdraw sa neukazuje


xX420_Pu55yArmaged0n_420Xx

Dotaz

V pawne mi neukauje textdraw, má to byť texdraw, ktorý ukazuje hráčovo skore, ale neukazuje. 

definicia

13 new Text:skoretextdraw[MAX_PLAYERS];
forward scoretimer(playerid);
public scoretimer()
{
    for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
    {
        if(IsPlayerConnected(i))
        {
            new skore[128];
            format(skore, sizeof(skore), "Skore: %d",GetPlayerScore(i));
            TextDrawSetString(skoretextdraw[i], skore);
        }
    }
    return 1;
}

OnGameModeInit

	SetTimer("scoretimer", 1000, true);

OnPlayerConnect

	new skore[128];
	format(skore,sizeof(skore),"Skore: %d",GetPlayerScore(playerid));
	skoretextdraw[playerid] = TextDrawCreate(33.5 ,135 , skore);
	TextDrawFont(skoretextdraw[playerid] , 3);
	TextDrawLetterSize(skoretextdraw[playerid] , 0.8, 5.6000000000000005);
	TextDrawColor(skoretextdraw[playerid] , 0xffffffFF);
	TextDrawSetOutline(skoretextdraw[playerid] , false);
	TextDrawShowForPlayer(playerid,skoretextdraw[playerid]);
	TextDrawSetProportional(skoretextdraw[playerid] , true);
	TextDrawSetShadow(skoretextdraw[playerid] , 1);
	return 1;

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0
forward scoretimer(playerid);
public scoretimer()
{
    for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
    {
        if(IsPlayerConnected(i))
        {
            new skore[128];
            format(skore, sizeof(skore), "Skore: %d",GetPlayerScore(i));
            TextDrawSetString(skoretextdraw[i], skore);
            TextDrawShowForPlayer(i, skoretextdraw[i]);
        }
    }
    return 1;
}

můžete mi zato koupit polštář :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0
forward scoretimer(playerid);
public scoretimer()
{
    for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
    {
        if(IsPlayerConnected(i))
        {
            new skore[128];
            format(skore, sizeof(skore), "Skore: %d",GetPlayerScore(i));
            TextDrawSetString(skoretextdraw[i], skore);
            TextDrawShowForPlayer(i, skoretextdraw[i]);
        }
    }
    return 1;
}

můžete mi zato koupit polštář :)

 

Blbost, přece nebude při každém update zobrazovat znovu TextDraw.

forward scoretimer();

OnGameModeInit

for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) {
skoretextdraw[i] = TextDrawCreate(33.5 ,135 , " ");
TextDrawFont(skoretextdraw[i] , 3);
TextDrawLetterSize(skoretextdraw[i] , 0.8, 5.6000000000000005);
	TextDrawColor(skoretextdraw[i] , 0xffffffFF);
	TextDrawSetOutline(skoretextdraw[i] , false);
	TextDrawShowForPlayer(playerid,skoretextdraw[i]);
	TextDrawSetProportional(skoretextdraw[i] , true);
	TextDrawSetShadow(skoretextdraw[i] , 1);
} 

+SetTimer, co tam už máš

 

A TextDraw zobraz v OnPlayerConnect (TextDrawShowForPlayer)

+

new skore[128];
format(skore, sizeof(skore), "Skore: %d",GetPlayerScore(i));
TextDrawSetString(skoretextdraw[playerid], skore);

Tento kód musí být i v tom timeru, akorát v cyklu, pro všechy hráče. To už máš správně. Nedávej tam akorát to zobrazovaní TextDraw

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Blbost, přece nebude při každém update zobrazovat znovu TextDraw.

forward scoretimer();

OnGameModeInit

for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) {
skoretextdraw[i] = TextDrawCreate(33.5 ,135 , " ");
TextDrawFont(skoretextdraw[i] , 3);
TextDrawLetterSize(skoretextdraw[i] , 0.8, 5.6000000000000005);
	TextDrawColor(skoretextdraw[i] , 0xffffffFF);
	TextDrawSetOutline(skoretextdraw[i] , false);
	TextDrawShowForPlayer(playerid,skoretextdraw[i]);
	TextDrawSetProportional(skoretextdraw[i] , true);
	TextDrawSetShadow(skoretextdraw[i] , 1);
} 

+SetTimer, co tam už máš

 

A TextDraw zobraz v OnPlayerConnect (TextDrawShowForPlayer)

+

new skore[128];
format(skore, sizeof(skore), "Skore: %d",GetPlayerScore(i));
TextDrawSetString(skoretextdraw[playerid], skore);

Tento kód musí být i v tom timeru, akorát v cyklu, pro všechy hráče. To už máš správně. Nedávej tam akorát to zobrazovaní TextDraw

aha.. takže ona je blbost aby ukazovalo jaké ma aktualní score? ok. jak myslíš.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

A přidal jsi to zobrazování TextDrawu v OnPlayerConnect?

 

Z OnGameModeInit smaž řádek:

TextDrawShowForPlayer(playerid,skoretextdraw[i]);

 

Nevšiml jsem si ho.


aha.. takže ona je blbost aby ukazovalo jaké ma aktualní score? ok. jak myslíš.

Ne, je blbost zobrazovat každou sekundu nový TextDraw

Link to comment
Share on other sites

  • 0

A přidal jsi to zobrazování TextDrawu v OnPlayerConnect?

 

Z OnGameModeInit smaž řádek:

TextDrawShowForPlayer(playerid,skoretextdraw[i]);

 

Nevšiml jsem si ho.

Ne, je blbost zobrazovat každou sekundu nový TextDraw

já nevím jestli ti nedochazí... Hrač ID 1 má 5 score. bude tam napsano 5 score. bude mít najednou 6. co bude mít napsané v TD? pořád 5. protože mu to nezobrazuješ...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

já nevím jestli ti nedochazí... Hrač ID 1 má 5 score. bude tam napsano 5 score. bude mít najednou 6. co bude mít napsané v TD? pořád 5. protože mu to nezobrazuješ...

No však ale kvůli tomu nemusíš zobrazovat nový TextDraw, stačí změnit obsah toho stávajícího.

 

 

Vymazal, pridal, a furt nic

Ukaž znovu celý script.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

No však ale kvůli tomu nemusíš zobrazovat nový TextDraw, stačí změnit obsah toho stávajícího.

 

 

Ukaž znovu celý script.

Pane bože... ty seš fakt s prominutím deb*l. takže ješte jednou. on upravuje pouze textdraw. a nezobrauje ten nový upravenej... více : www.google.cz

Link to comment
Share on other sites

  • 0
forward scoretimer();
public scoretimer()
{
new skore[32];
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
format(skore, sizeof(skore), "Skore: %d",GetPlayerScore(i));
TextDrawSetString(skoretextdraw[i], skore);
TextDrawShowForPlayer(i, skoretextdraw[i]);
}
}
return 1;
}

Problem solved bitches, lock

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Pane bože... ty seš fakt s prominutím deb*l. takže ješte jednou. on upravuje pouze textdraw. a nezobrauje ten nový upravenej... více : www.google.cz

Proč mu teda cpeš do cyklu, který se ti opakuje po sekundě:

TextDrawShowForPlayer(i, skoretextdraw[i]);

? On to měl správně. Ty ne!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Proč mu teda cpeš do cyklu, který se ti opakuje po sekundě:

TextDrawShowForPlayer(i, skoretextdraw[i]);

? On to měl správně. Ty ne!

protože jsem byl línej abych to psal. tak jsem to jednoduše zkopíroval...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

protože jsem byl línej abych to psal. tak jsem to jednoduše zkopíroval...

S tím jdi do prdele! To byl jediný řádek, co jsi tam dopsal.. Kdybys uznal chybu, bylo by to lepší

Link to comment
Share on other sites

  • 0

toto nemá cenu komentovat... nebudu se tu hádat s debilem co si myslí že když setne string to TD že se mu automaticky i ukáže tak CG.....

Jsi k smíchu... Nejdřív stojíš za svým, pak, že jsi to tam dát nechtěl a teď to chceš takto utnout. Radši běž.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ježiš mária, proste ak chcete aby sa vám updatol textdraw nestačí použiť  len SetString, musíte aj SetString a SHowForPlayer, bodka.

To není pravda. (Ještě na 0.3c to fungovalo i bez nového zobrazení TD a pochybuji, že by to takto zbytečně dosrali)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

To není pravda. (Ještě na 0.3c to fungovalo i bez nového zobrazení TD a pochybuji, že by to takto zbytečně dosrali)

když to neříkám jen já. tak asi to bude pravda...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

taky sem mel script na hodiny a byl tam jenom SetString. zadny obnovovani a fungovalo to...a to sem zkousel naposled na verzi 0.3x

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...