Jump to content
  • 0

pomoc Auto


DominusKristus

Dotaz

Dobrý deň prajem. 

if (strcmp("/turismo", cmdtext, true, 7) == 0)
new pName[30], string[256];
new Float:X; 
new Float:Y;
new Float:Z; 
GetPlayerName(playerid, pName, 30); 
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); 
CreateVehicle(451,X,Y+5,Z,1,1,1,200000); 
format(string, 256, "%s si kúpil auto {00FF00}Turismo{ffffff} z predajne aut by Amarok.", pName); 
SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string); 
GivePlayerMoney(playerid, -35000); 

Potreboval by som na tento kód spraviť aj príkaz ktorý vymaže vytvorené autá a urobí že hráč môže maximálne mať vytvorené iba 3 autá. Viem že by som to nezvládol preto hľadám pawnera ktorý s týmto nemá problém a pomôže mi ďakujem vopred.

Link to comment
Share on other sites

12 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0


new Auta[MAX_PLAYERS][3];

if(strcmp("/turismo",cmdtext,true) == 0)
{
for(new i;i<sizeof(Auta[]);i++)
{
if(Auta[playerid][i] == 0)
{
new Float:x,Float:y,Float:z,pName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME);
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
GivePlayerMoney(playerid,-35000);
Auta[playerid][i] = CreateVehicle(451,X,Y,Z,1,1,1,200000);
PutPlayerInVehicle(playerid,Auta[playerid][i]);
new string[144];
format(string, sizeof(string), "%s si kúpil auto {00FF00}Turismo{ffffff} z predajne aut by Amarok.", pName);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
return 1;
}
}
SendClientMessage(playerid,-1,"Maximálně lze vytvořit jen 3 vozidla");
return 1;
}

if(strcmp("/znic",cmdtext,true) == 0)
{
for(new i;i<sizeof(Auta[]);i++)
{
if(Auta[playerid][i] > 0)
{
DestroyVehicle(Auta[playerid][i]);
Auta[playerid][i] = 0;
}
}
SendClientMessage(playerid,-1,"Vozidla znicena");
return 1;
}

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Bohatě místo:

new Float:x,Float:y,Float:z
Stačí klidně:

new Float:Pos[3]
A efekt je podstatě stejný. Také použití (X je Pos[0], Y je Pos[1] a Z je Pos[2]), příklad:

GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
A nebo v tvém případě:

Auta[playerid][i] = CreateVehicle(451,Pos[0], Pos[1], Pos[2],1,1,1,200000);
Delší ale lepší :).
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Bohatě místo:
new Float:x,Float:y,Float:zStačí klidně:
new Float:Pos[3]A efekt je podstatě stejný. Také použití (X je Pos[0], Y je Pos[1] a Z je Pos[2]), příklad:
GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);A nebo v tvém případě:
Auta[playerid][i] = CreateVehicle(451,Pos[0], Pos[1], Pos[2],1,1,1,200000);Delší ale lepší :).

 

Adirana ma pravdu ulahčíš si tak pracu .. tieš to doporučujem :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Adirana ma pravdu ulahčíš si tak pracu .. tieš to doporučujem :)

Teď jak si nechápu význam, proč po mne píšeš, že to doporučuješ? Nepsala jsem to tobě. To zhodnotí sám autor (hádám, že naschvál, kvůli více příspěvkům).

Pardon za OT :).

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ekusis, on 23 Jun 2014 - 06:30, said:snapback.png

Adirana ma pravdu ulahčíš si tak pracu .. tieš to doporučujem :)

Teď jak si nechápu význam, proč po mne píšeš, že to doporučuješ? Nepsala jsem to tobě. To zhodnotí sám autor (hádám, že naschvál, kvůli více příspěvkům).
Pardon za OT :).

 

Máš pravdu nepísala si to mne. Ale ja som mu napísal že mu to tiež doporučujem. Je to vihodnejšie a nezaberá to toľko miesta. A prepáč že mu chcem pomocť. :(

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Bohatě místo:

new Float:x,Float:y,Float:z
Stačí klidně:

new Float:Pos[3]
A efekt je podstatě stejný. Také použití (X je Pos[0], Y je Pos[1] a Z je Pos[2]), příklad:

GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
A nebo v tvém případě:

Auta[playerid][i] = CreateVehicle(451,Pos[0], Pos[1], Pos[2],1,1,1,200000);
Delší ale lepší :).

 

V cem je to lepsi ? Je preci jednodussi psat x,y,z nez nejake debilni Pos[0],Pos[1],Pos[2] :d Hlavne kdyz to pak treba pouzivam vicekrat. Ale tak ono je to asi spis na kazdem jak mu to vyhoduje :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
for(new i;i<sizeof(Auta[]);i++)
    {
     if(Auta[playerid][i] > 0)
     {
     DestroyVehicle(Auta[playerid][i]);
     Auta[playerid][i] = 0;
     }
    }
return 1;
}
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...