Kluci 0 Odesláno: 8. Květen, 2014 Share Odesláno: 8. Květen, 2014 Dobrý den potřeboval bych pomoct stímhle: #include <a_samp> public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp("/dzbrane", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid,100,DIALOG_STYLE_LIST,"Zbraně","Raketomet","Vybrat","Zavřít"); return 1; } return 0; } Potřeboval bych poradit jak udělám když zvolí raketomet tak mu ho dá. Díky předem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 DominusKristus 0 Odesláno: 8. Květen, 2014 Share Odesláno: 8. Květen, 2014 #include <a_samp> public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp("/dzbrane", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid,100,DIALOG_STYLE_LIST,"Zbraně","Raketomet","Vybrat","Zavřít"); GivePlayerWeapon(playerid, 35, 20); // 35 - ID zbrane , 20 počet nábojov return 1; } return 0; } Tu nájdeš ID ZBRANI http://wiki.sa-mp.com/wiki/Weapons ak niečo ešte budeš potrebovať pomôžem ti Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Kluci 0 Odesláno: 8. Květen, 2014 Author Share Odesláno: 8. Květen, 2014 Ale já chci když to zvolí ne když to napíše. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 KuboSK 0 Odesláno: 8. Květen, 2014 Share Odesláno: 8. Květen, 2014 public OnDialogResponse (playerid, dialogid, response, listitem, inputtext []) { switch (dialogid) { case 100: { if (response) { switch (listitem) { case 0: GivePlayerWeapon (playerid, 35, 20); //20 si zmen na pocet nabojov } } } } return true; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 DominusKristus 0 Odesláno: 8. Květen, 2014 Share Odesláno: 8. Květen, 2014 #include <a_samp>#pragma tabsize 0 // aby si nemusel tabovať#define COLOR_ORANGE 0xEC7600FF //definicia farby pre správupublic OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp("/dzbrane", cmdtext, true, 10) == 0){ShowPlayerDialog(playerid,100,DIALOG_STYLE_LIST,"Zbraně","Raketomet","Vybrat","Zavřít");return 1;}return 0;}public OnDialogResponse (playerid, dialogid, response, listitem, inputtext []){switch (dialogid){case 100:{if (response) GivePlayerWeapon (playerid, 35, 20);SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, " Dostal si 20 raketometov");}}return true;} Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 KuboSK 0 Odesláno: 8. Květen, 2014 Share Odesláno: 8. Květen, 2014 #pragma tabsize 0 // aby si nemusel tabovať Hlavne toto nerob ^ , potom sa v kóde nevyznáš a bude v tom len chaos.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 DominusKristus 0 Odesláno: 8. Květen, 2014 Share Odesláno: 8. Květen, 2014 No to teda treba to potom tabovať ale napriklad ked prekladam createobject z MTA tak sa to hodí Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Kluci 0 Odesláno: 8. Květen, 2014 Author Share Odesláno: 8. Květen, 2014 Díky Hlásí mě to chybu : only a single statement (or expression) can follow each "case" Bezva teď mě to vůbec nejde Ne dobrý už to jede moc díky A jak udělám aby tam bylo více zbraní??Třeba raketomet a brokovnice??? nejde mě to Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 milous22 14 Odesláno: 8. Květen, 2014 Share Odesláno: 8. Květen, 2014 public OnDialogResponse (playerid, dialogid, response, listitem, inputtext []) { switch (dialogid) { case 100: { if (response) { switch (listitem) { case 0: GivePlayerWeapon (playerid, 35, 20); //20 si zmen na pocet nabojov case 1: GivePlayerWeapon (playerid, 34, 20); ... } } } } return true; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Kluci 0 Odesláno: 8. Květen, 2014 Author Share Odesláno: 8. Květen, 2014 #include <a_samp> #define COLOR_ORANGE 0xEC7600FF public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp("/dzbrane", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid,100,DIALOG_STYLE_LIST,"Zbraně By Kluci","Raketomet","Brokovnice","Plamenomet","M4Samopal","Sniperka","Uzi","Vybrat","Zavřít"); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse (playerid, dialogid, response, listitem, inputtext []) { switch (dialogid) { case 100: { if (response) { switch (listitem) { case 0: GivePlayerWeapon (playerid, 35, 9999); case 2: GivePlayerWeapon (playerid, 37, 9999); case 3: GivePlayerWeapon (playerid, 31, 9999); case 4: GivePlayerWeapon (playerid, 34, 9999); case 5: GivePlayerWeapon (playerid, 28, 9999); } } } } return true; } Nevíte proč mi to zobrazuje jenom ten raketomet a ty zbivající zbraně jsou na těch dvou tlačítkách? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 milous22 14 Odesláno: 8. Květen, 2014 Share Odesláno: 8. Květen, 2014 pozri si wiki (http://wiki.sa-mp.com/wiki/ShowPlayerDialog)máš tam riešenie Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor Hip 191 Odesláno: 8. Květen, 2014 Globální moderátor Share Odesláno: 8. Květen, 2014 Ban Uživatel zabanován za multiacc, obcházel znemožnění přispívat na 1 den. Takže problém vyřešen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Kluci 0
Dobrý den potřeboval bych pomoct stímhle:
Link to comment
Share on other sites
11 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts